Ik vind dat dit een goede service is. Mijn daarop volgende factuur was dan ook zo'n 175 euro hoger dan normaal.Geachte heer/mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat u in de lopende periode meer gebeld heeft dan in de afgelopen maanden gebruikelijk was. Hiervoor zult u waarschijnlijk goede redenen hebben.
Graag willen wij u voor de goede orde wijzen op de mogelijkheid om een belblokkade te laten plaatsen voor bepaalde nummers. (U kunt hier bijvoorbeeld denken aan alle 0900- nummers). Daarmee kunt u de telefoonkosten in de toekomst beperken.
Indien u een belblokkade wilt laten plaatsen, vragen wij u contact op te nemen met UPC Customer Service. Deze is op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur bereikbaar onder telefoonnummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut).
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
aan de ene kant denk ik waar bemoeit UPC zich mee, maar omdat het toh om een behoorlijk verschil gaat, moet ik zeggen dat UPC me ook wakker heeft geschud.....