LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] draadloze deurbel

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Eline B

draadloze deurbel

Ongelezen bericht door Eline B »

Een tijdje terug kocht ik bij de ALDI een draadloze deurbel. Nu is íe stuk en kan ik ´t bonnetje niet meer vinden. En wil het servicecentrum ´m niet repareren zonder bon. Wie helpt mij aan een kopie van de bon? Zodat ik zonder verder gezeur weer snel een bruikbare deurbel heb.
BVD
Eline

sjoegel

Re: draadloze deurbel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Niemand kan je hier een kopie van je bonnetje leveren. Koop gewoon een nieuwe of plak een briefje op de deur. " gelieve te kloppen mijn bel klopt niet "

kabout

Ongelezen bericht door kabout »

Ook ik heb zo'n ding gekocht bij de Aldi in augustus 2008.
Maar nu doet ie het niet meer. Callcenter gebeld en zij geven toe dat die serie slecht is. Het is een bekend euvel. Productiefout.
Ze willen geld terug geven. Maar zonder kassabon geen geld terug.
Kasabon heb ik ook niet meer.
Ik heb het ding maar in de milieubox gegooid.

De batterijen waren nog goed voor een tweede leven in het achterlicht van mijn fiets.

Albert

kassamederwerkster

Ongelezen bericht door kassamederwerkster »

als je iets koopt waar 3 jaar garantie op zit moet je de bon bewaren dat is in elke winkel zo!!!En 3 jaar red het bonnetje niet dus maak je een kopie!!Die je er aan vast niet!!En als je zoiets koopt dan kan je het pinnen en het staat dan op je afschrift en kan je die uitprinten!!opties zat!!Maar dan alleen dat produkt!!Maar als er garantie opzit vraag ik altijd apart afrekenen vanwege de garantie??En zoals je ziet is dat dus makkelijk!!En de boekjes die erbij zitten dus bewaren je weet nooit waar het makkelijk voor is met bonnetje!!En anders niet zeuren!!Je bent zelf verantwoordelijk!!Als het personeel alles moeten regelen!!??Meedenken is wel een optie maar met alles rekening houden kan het personeel ook niet!!!Misschien iets over na te denken!!

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

kassamederwerkster schreef:als je iets koopt waar 3 jaar garantie op zit moet je de bon bewaren dat is in elke winkel zo!!!En 3 jaar red het bonnetje niet dus maak je een kopie!!Die je er aan vast niet!!En als je zoiets koopt dan kan je het pinnen en het staat dan op je afschrift en kan je die uitprinten!!opties zat!!Maar dan alleen dat produkt!!Maar als er garantie opzit vraag ik altijd apart afrekenen vanwege de garantie??En zoals je ziet is dat dus makkelijk!!En de boekjes die erbij zitten dus bewaren je weet nooit waar het makkelijk voor is met bonnetje!!En anders niet zeuren!!Je bent zelf verantwoordelijk!!Als het personeel alles moeten regelen!!??Meedenken is wel een optie maar met alles rekening houden kan het personeel ook niet!!!Misschien iets over na te denken!!
Je reageerd op een bericht van 2,5 jaar geleden ! :shock:

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Chocomelk schreef:Je reageerd op een bericht van 2,5 jaar geleden ! :shock:
En reageert is met een t :wink: :lol:

kassamederwerkster

Ongelezen bericht door kassamederwerkster »

Hij of zij heeft toch 3jaar garantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus??????????????????????????

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

kassamederwerkster schreef:Hij of zij heeft toch 3jaar garantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus??????????????????????????
Het probleem zal inmiddels echt wel opgelost zijn, dus die bijdrage 3 jaar na de vcraag heeft geen enkel nut.
Het overmatig gebruik van !!!!!! en ??????? ook niet.

Gesloten