| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opgelicht op zoekertjessite
-
flowergirl87
opgelicht op zoekertjessite
Ik wil eventjes navragen of het mogelijk is om een gsmnummer te weten te komen via een adres en huistelefoon. Elke keer ik naar die huistelefoon bel krijg ik de vader aan de lijn die beweert dat zijn dochter daar niet meer woont en wil haar gsmnummer niet geven
Spelen ze nu onder een hoedje of woont ze daar echt niet meer, feit is wel dat die dochter ondertussen mijn geld en mijn artikel heeft... Omdat het nu niet zo een grote waarde heeft, 40 euro. Vind ik het misschien wat vroeg om de politie in te schakelen... Iemand tips?
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: opgelicht op zoekertjessite
Adres is van Pa, dus Pa is verantwoordelijk.flowergirl87 schreef:Ik wil eventjes navragen of het mogelijk is om een gsmnummer te weten te komen via een adres en huistelefoon. Elke keer ik naar die huistelefoon bel krijg ik de vader aan de lijn die beweert dat zijn dochter daar niet meer woont en wil haar gsmnummer niet gevenSpelen ze nu onder een hoedje of woont ze daar echt niet meer, feit is wel dat die dochter ondertussen mijn geld en mijn artikel heeft... Omdat het nu niet zo een grote waarde heeft, 40 euro. Vind ik het misschien wat vroeg om de politie in te schakelen... Iemand tips?
Aangifte doen tegen Pa - dan zal hij wel naar 'dochter' moeten verwijzen - als er al sprake is van een dochter natuurlijk
-
flowergirl87
Ik heb haar gevonden, ze is zo slim geweest om op een andere zoekertjessite haar gsmnummer bij een nieuw zoekertje (van een ander artikel) te zetten.
Nu zien hoe ik het ga aanpakken.
Nu zien hoe ik het ga aanpakken.
Haar helemaal suf bellen en vele sms-jes sturen, net zo lang totdat ze het zat wordt én dan het geld terug geeft; evt. aangifte tegen haar doen.