Beste allemaal,
Heb ook zoiets meegemaakt had via ipay(emails lezen voor geld)een aanbieding gekregen van
http://dermapower.nl/.
Ik nieuwschierig en zo dom om te kijken hoe duur als t was,moest gelijk adres invullen en kreeg toen gelijk de aanvraag binnen op mijn hotmail.
meestal krijg je een bevestiging email en moet je op de link klikken voor akkoord .
Als je spijt had van je aankoop kon je hem annuleren gelijk gedaan via
[email protected] geen reactie heb er wel 3 verstuurd.
Nu kreeg ik gisteren de cremes binnen ,heb het aangenomen omdat wij een eigen bedrijf hebben en bijna dagelijks pakjes binnen krijgen.
Kwam er al snel achter van wie het afkomstig was en heb gebeld met
www.directpay.nl Barendrecht die over de betaling gaat.
Als ik er van af wilde moest ik de potten terug sturen naar de afzender gelijk gedaan ,gisteren al voor 17.00 uur.
Moest dan het bewijs sturen(kassabon)dat ik het had terug gestuurd naar denemarken maar tot nu toe geen reactie.
Heb al even contact gehad via de telefoon maar volgens DIRECTPAY hebben ze niet gelijk tijd om te reageren op de email huh ja hoor!!
Heb dus netjes gedaan wat ze vroegen maar ze konden me niets toezeggen want ze moesten eerst de reactie van het bedrijf afwachten waar de cremes vandaan komen.
Heb overal op internet gezocht naar dat bedrijf maar kan niets maar dan ook helemaal niets vinden ,ook niet van het adres waar de cremes vandaan komen,beetje raar??
Ze gaan vast niet zeggen dat de cremes netjes zijn aangekomen omdat het oplichters zijn.
hoe moet ik nu verder,het verzenden was ook al duur en heb geen zin om alsnog de vette rekening voor cremes te betalen die ik niet eens heb!!
mvg,Siska.