LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook in de fuik gelokt door Tele2?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
RMNT

Ook in de fuik gelokt door Tele2?

Ongelezen bericht door RMNT »

Heeft iemand al eens met het volgende bijltje gehakt? ik ben vers overgestapt van Ziggo naar Tele2 Totaal (alles-1-een) en heb gisteren modem, decoder en toebehoren geïnstalleerd. Alles werkt. Vandaag contact opgenomen met de klantenservice om een 2e decoder voor een 2e tv te bestellen (dat kon niet tijdens de eerste bestellingprocedure, die moest daarvoor eerst worden afgerond). Tot mijn stomme verwondering kreeg ik te horen dat een tweede decoder niet mogelijk is omdat we te ver van de wijkkast zitten. Probleem is dat ik hierover voorafgaand aan mijn bestelling contact heb opgenomen met de klantenservice. Men heeft toen gecheckt of er voldoende capaciteit voor een tweede decoder was en tevens gekeken of er in mijn directe omgeving mensen met een tweede decoder waren te vinden. Ik kreeg te horen dat een tweede decoder geen probleem was omdat we voldoende capaciteit hadden en er inderdaad buren met een tweede decoder zijn. Mijn vraag van toen is overigens bij Tele2 geregistreerd maar dit keer werd alvast fijntjes geconstateerd dat niet is vastgelegd dat Tele2 heeft toegezegd dat een tweede decoder daadwerkelijk mogelijk is. Ik ben zacht gezegd not amused: als ik vooraf had geweten dat een tweede decoder niet mogelijk is, was ik niet met Tele2 in zee gegaan. Bovendien heb ik begrepen dat ik ook nog kosten kan verwachten als ik Tele2 alsnog moet opzeggen. Kortom: ik heb het onbehaaglijke gevoel door Tele2 in een fuik te zijn gelokt. Zijn er wellicht meer slachtoffers?

MAXIEM

Re: Ook in de fuik gelokt door Tele2?

Ongelezen bericht door MAXIEM »

RMNT

Een klantenservice zegt altijd wat mensen graag willen horen. Je hebt jouw eigen fuik opgezet door het antwoord niet eerst schriftelijk (je weet wel: zwart op wit) te laten bevestigen.

Maxiem.

RMNT

Ongelezen bericht door RMNT »

MAXIEM,

Toch wel diep triest als je als argeloze potentiële klant zo’n klantenservicemedewerker van Tele2 dus niet op z’n woord kan geloven. Als het inderdaad opzet was, speelde hij het overigens uitstekend: eerst een minutenlange uitzoekpauze en dan een glasharde toezegging dat zo’n tweede decoder absoluut geen enkel probleem was “en ik zie bovendien zelfs dat een behoorlijk aantal van uw directe buren er ook een heeft!” Vraag is wat mij betreft vooral ook hoe je hier als Tele2 mee omgaat wanneer je net begin dit jaar de Customer Performance Award 2011 hebt gewonnen voor de beste klantprestatie in de categorie Telecom.... Webteam, wakker worden: werk aan de winkel!!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

RMNT

Toezeggingen moet je altijd vooraf zwart op wit laten zetten.

Maxiem.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

RMNT schreef:MAXIEM,

Toch wel diep triest als je als argeloze potentiële klant zo’n klantenservicemedewerker van Tele2 dus niet op z’n woord kan geloven. Als het inderdaad opzet was, speelde hij het overigens uitstekend: eerst een minutenlange uitzoekpauze en dan een glasharde toezegging dat zo’n tweede decoder absoluut geen enkel probleem was “en ik zie bovendien zelfs dat een behoorlijk aantal van uw directe buren er ook een heeft!” Vraag is wat mij betreft vooral ook hoe je hier als Tele2 mee omgaat wanneer je net begin dit jaar de Customer Performance Award 2011 hebt gewonnen voor de beste klantprestatie in de categorie Telecom.... Webteam, wakker worden: werk aan de winkel!!
ZE kunnen je van alles toezeggen - maar zonder bevestiging kan je dat niet bewijzen.
Daar zit dus het probleem - en je leest (helaas) op dit forum vaker dat mensen van alles mondeling beloven - maar vervolgens die belofte niet nakomen.

Lauwtje

Ongelezen bericht door Lauwtje »

ik ben er zelf ook zo ingestonken bij tele2.
ik heb alleen toen ik naar tele2 ging, te horen gekregen dat om misverstanden te voorkomen het gesprek opgenomen word.
dus als ze je daarwerkelijk hebben gezegd dat het kon, hebben ze dat op een bandje staan.
ik zal daar eens naar vragen bij tele2.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Mijn antwoord op de vraag van TS ("Ook in de fuik gelokt door Tele2?") is nee. Ik heb niets (te maken) met Tele2.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Lauwtje schreef:ik ben er zelf ook zo ingestonken bij tele2.
ik heb alleen toen ik naar tele2 ging, te horen gekregen dat om misverstanden te voorkomen het gesprek opgenomen word.
dus als ze je daarwerkelijk hebben gezegd dat het kon, hebben ze dat op een bandje staan.
ik zal daar eens naar vragen bij tele2.

bandje zijn ze verplicht na te luisteren, dat is je recht, tis en het blijft een flutprovider

Gesloten