LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Desktop gekocht bij Hardware Outlet

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
mister78

Desktop gekocht bij Hardware Outlet

Ongelezen bericht door mister78 »

Beste,

Op 21 juni 2008 heb ik een desktop (HWO, huismerk) gekocht bij Hardware Outlet te Lelystad.

Deze computer is werkelijk een probleem computer waar ik nu echt spijt van heb dat ik deze heb gekocht. Deze computer is vele malen terug naar de winkel gegaan voor reparatie, meer dan je op 2 handen kunt tellen.
Om voorbeelden te noemen:
- de harddisk is in totaal zeker 3x gecrashed (defect), van het merk Samsung. Deze moest vervangen worden. Gelukkig niet hoeven te betalen.
- de videokaart heeft het begeven binnen 3 jaar, deze is vervangen. Deze heb ik moeten betalen.
- om verschillende redenen meerdere malen blauwe schermen (crashen systeem), met gevolg formatteren en opnieuw installeren.
- nu is desktop weer terug naar winkel voor reparatie (blauwe scherm).

De garantie is helaas net met een jaar verlopen, maar heeft inmiddels een historie aan reparaties. Geschiedenis is aantoonbaar.

Mijn vraag is, gezien verlopen garantie, kan ik uberhaupt iets afdingen van de winkel van herkomst?

Groet,
Een verdrietig (HWO) desktop eigenaar.

duiner

Re: Desktop gekocht bij Hardware Outlet

Ongelezen bericht door duiner »

mister78 schreef:Beste,

Op 21 juni 2008 heb ik een desktop (HWO, huismerk) gekocht bij Hardware Outlet te Lelystad.

Een verdrietig (HWO) desktop eigenaar.
wat voor merk is dat, nog nooit van gehoord.

en een " outlet" klinkt zo , als goedkoop , ik koop wel eens bv kaarsen bij zo'n " outlet " .. :D
of meubels , dingen , die niet duur zijn , en niet kapot kunnen gaan
.

mister78

Re: Desktop gekocht bij Hardware Outlet

Ongelezen bericht door mister78 »

Zo heet de winkel, Hardware Outlet... Bekend in Flevoland...

Computer is samengesteld door hun van verschillende fabrikanten...

Gesloten