LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groupon
Groupon
Goedkoop blijkt bij sommige aanbiedingen van Groupon duurkoop. Wat Groupon belooft, wordt lang niet altijd waargemaakt. Helaas kom je daar vaak pas op locatie achter. Wanneer je vervolgens je geld terug wilt, stuurt Groupon je van het kastje naar de muur.
Maandag 24 oktober in Radar, 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1
Maandag 24 oktober in Radar, 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1
Re: Groupon
[quote="TROS Radar"]. Wanneer je vervolgens je geld terug wilt, stuurt Groupon je van het kastje naar de muur.
[quote]
dit is al totaal niet waar !!!!!
Ik ben tot nu toe uitstekend geholpen , door hun klantenservice als ik mijn geld terug wilde ,
aardige mensen aan de telefoon ,
zelfs al voor iets , wat ik veel eerder al gekocht had . Maar van gedachten was veranderd .
Ze hebben keurig het geld terug op mijn rekening , ( binnen 7 dagen afgezegd )
en op mijn credit-rekening gestort , bij latere afzeggingen .
zodat ik nu wat anders van kan kopen !
En ik heb al een paar dingen gedaan waaronder een keurige schoonheidsbehandeling
Je moet wel goed lezen wat ze aanbieden en wat de regeltjes zijn, dat doen veel mensen niet .
Voor dat kortings- geld hoef je toch niet op de eerste rij te gaan zitten ?..
Zelfs met een masseur, die raar door de telefoon deed, waardoor ik het toch niet deed,
kreeg ik daarna keurig mijn geld terug , op mijn giro-rekeing !!!!
Mensen moeten gewoon beter opletten, en niet achteraf " huillie, huillie" doen !
.
[quote]
dit is al totaal niet waar !!!!!
Ik ben tot nu toe uitstekend geholpen , door hun klantenservice als ik mijn geld terug wilde ,
aardige mensen aan de telefoon ,
zelfs al voor iets , wat ik veel eerder al gekocht had . Maar van gedachten was veranderd .
Ze hebben keurig het geld terug op mijn rekening , ( binnen 7 dagen afgezegd )
en op mijn credit-rekening gestort , bij latere afzeggingen .
zodat ik nu wat anders van kan kopen !
En ik heb al een paar dingen gedaan waaronder een keurige schoonheidsbehandeling
Je moet wel goed lezen wat ze aanbieden en wat de regeltjes zijn, dat doen veel mensen niet .
Voor dat kortings- geld hoef je toch niet op de eerste rij te gaan zitten ?..
Zelfs met een masseur, die raar door de telefoon deed, waardoor ik het toch niet deed,
kreeg ik daarna keurig mijn geld terug , op mijn giro-rekeing !!!!
Mensen moeten gewoon beter opletten, en niet achteraf " huillie, huillie" doen !
.
Re: Groupon
Wat goed dat hier aandacht aan wordt besteed! Begin deze maand publiceerde ik op http://www.eyeopen.nl/opinie/de-gevaren ... alsites/50 al een artikel erover. Voldoende gevaren! En dan heb ik het nog niet eens over de service of klachtafhandeling waarover Radar vanavond terecht bericht.
Re: Groupon
Als ik een tablet toegezonden kreeg die reeds gebruikt was door een ander zou ik het schermpje schoonvegen met een doekje en het ding resetten naar fabrieksinstellingen. Je kan wel principieel het ding terug sturen naar de fabrikant maar daar ben je meer energie en tijd aan kwijt dan de eerste twee genoemde handelingen (die hooguit 5 minuten tijd kosten). Natuurlijk alleen als er geen verdere gebreken/mankementen zijn.
Re: Groupon
nog erger , ik ga zelf niets laten opsturen voor die prijs , erg duur !tinus42 schreef:Als ik een tablet toegezonden kreeg die reeds gebruikt was door een ander zou ik het schermpje schoonvegen met een doekje en het ding resetten naar fabrieksinstellingen. Je kan wel principieel het ding terug sturen naar de fabrikant maar daar ben je meer energie en tijd aan kwijt dan de eerste twee genoemde handelingen (die hooguit 5 minuten tijd kosten). Natuurlijk alleen als er geen verdere gebreken/mankementen zijn.
ik ben van de week naar winkels ( Dixons) geweest en zag ze daar goedkoper !..
en over die terugave van die High-tea?
.. waarom niet een credit nemen , wat maakt dat nou uit ?
Er komen nog zulke leuke aanbiedingen
En volgens haar moest er nog een bos bloemen bij , als excuus .. nou ja zeg !..
Groupon kon daar niets aan doen
.
Re: Groupon
Ik snap de ophef absoluut niet. De klantenservice van Groupon is juist perfect.
zelfs tot 4 keer in het afgelopen jaar
1. restaurant failliet, geld kwam per omgaande terug
2. eten ontzettend slecht, groupon teruggevraagd en vervolgens gaf groupon geld terug
3. cocktailworkshop voor zaterdagavond kon niet geboekt worden, zonder problemen geld terug.
4. restaurant gesloten wegens verbouwing. Na één telefoontje geld terug.
Wij gaan 4 tot 5 keer per maand met Groupon
zelfs tot 4 keer in het afgelopen jaar
1. restaurant failliet, geld kwam per omgaande terug
2. eten ontzettend slecht, groupon teruggevraagd en vervolgens gaf groupon geld terug
3. cocktailworkshop voor zaterdagavond kon niet geboekt worden, zonder problemen geld terug.
4. restaurant gesloten wegens verbouwing. Na één telefoontje geld terug.
Wij gaan 4 tot 5 keer per maand met Groupon
Re: Groupon
Webcare van Groupon is erg actief, gezien de voorgaande berichten
Rest my case
Rest my case
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 okt 2011 08:28
Re: Groupon
Ik heb uw uitzending gezien van 24 oktober over Groupon en ben hier totaal niet mee eens. Ik heb zeer positieve ervaringen met Groupon en maak regelmatig gebruik van hun aanbiedingen en geniet er weer telkens van. En als er een klacht is kun je ook altijd bij hun terecht en wordt goed geholpen. Er zijn mensen die te snel klagen. Het hoeft maar één keer mis te gaan en ze staan al op de eerste rij. Een keer mis gaan kan altijd dat kan ook bij bekende grote bedrijven, zoals Media Markt, Albert Heijn, Blokker enz..., is toch normaal en menselijk. Tuurlijk moet je alert blijven en niet over je heen laat lopen, maar meteen klagen is nergens voor nodig. Kijk: bestel je iedere keer iets, en het gaat iedere keer mis, oké, dan is er inderdaad iets mis met Groupon. Nogmaals, ik ben zeer tevreden en Groupon moet blijven.
Re: Groupon
ben het helemaal mee eens,Mary Margaret schreef:Ik heb uw uitzending gezien van 24 oktober over Groupon en ben hier totaal niet mee eens. Ik heb zeer positieve ervaringen met Groupon en maak regelmatig gebruik van hun aanbiedingen en geniet er weer telkens van. En als er een klacht is kun je ook altijd bij hun terecht en wordt goed geholpen. Er zijn mensen die te snel klagen. Het hoeft maar één keer mis te gaan en ze staan al op de eerste rij. Een keer mis gaan kan altijd dat kan ook bij bekende grote bedrijven, zoals Media Markt, Albert Heijn, Blokker enz..., is toch normaal en menselijk. Tuurlijk moet je alert blijven en niet over je heen laat lopen, maar meteen klagen is nergens voor nodig. Kijk: bestel je iedere keer iets, en het gaat iedere keer mis, oké, dan is er inderdaad iets mis met Groupon. Nogmaals, ik ben zeer tevreden en Groupon moet blijven.
die vrouw die op tv zat te zeuren over die overboeking was misschien haar eigen fout,
wie weet , en die komen dan op tv , dat
soort mensen, de klagers , die willen ze !!.
Wij, die niets te klagen hebben, nodigen ze niet uit, let maar op bij andere zaken ook zo !..
ik ga het hele programma Radar nu een beetje door krijgen ..
.
.
Re: Groupon
Tuurlijk moet Groupon blijven! Waar zouden al die sukkels anders hun geld kunnen weggooien?Mary Margaret schreef:...ik ben zeer tevreden en Groupon moet blijven.
Webcare Groupon: kunt u géén originelere manier vinden? Bijvoorbeeld iemand met een fors aantal(>200 bijv.) kritische berichten op zijn naam vinden die u de hemel in prijst?
Het koopje van vandaag:
Microvezel dekbedden van een onbekend merk, geleverd via een bedrijf met alleen een postadres in Londen.
135x200cm bij Groupon van €113.73 nu voor €35 - elders op internet verkrijgbaar voor €9.95
200 x 200cm bij Groupon van € 136,48 voor €35 - elders €19.60
225 x 200cm van waarde € 147,85 voor €35 - elders heb ik deze maat niet gevonden maar de 220x240cm kost bij 3Suisses €26
Voor die prijzen zal het geen van allen erg veel zijn maar het toverwoord "microfibre" en de bedrijfsnaam "MemoryFoam" maken natuurlijk een hoop goed! De aandachtige lezer zal uiteraard zien dat de Groupon aanbieder wel degelijk stelt dat het om "100% polyester microvezels" gaat, exact hetzelfde als bij alle andere microvezel dekbedden.
Héél véél plezier met uw Groupon dekbedden met minstens 4 weken levertijd, een leverancier zonder kantooradres in de EU en de service van Groupon!
Re: Groupon
Wat houden we toch van klagen..
Je moet gewoon alert blijven met je online aankopen en de websites van de Groupon klanten ook even onderzoeken en wellicht recenties van bepaalde producten, restaurants, diensten lezen. Zo koop ik mijn Groupon.nl kortingsbonnen namelijk.
Heb tot nu toe twee keer meegemaakt dat ik niet tevreden was met een Groupon aankoop en heb gewoon mijn geld terug gekregen. De klantenservice is altijd bereikbaar en mijn mails worden binnen 2 dagen beantwoord.
Met dit soort dingen zijn de mensen gewoon geneigd om meteen te klagen en op de eerste rij te zitten met hun verhaal. Begin nu vraagtekens te krijgen over de Radar uitzendingen, omdat je nooit het verhaal hoort van de tevreden klanten.
Je moet gewoon alert blijven met je online aankopen en de websites van de Groupon klanten ook even onderzoeken en wellicht recenties van bepaalde producten, restaurants, diensten lezen. Zo koop ik mijn Groupon.nl kortingsbonnen namelijk.
Heb tot nu toe twee keer meegemaakt dat ik niet tevreden was met een Groupon aankoop en heb gewoon mijn geld terug gekregen. De klantenservice is altijd bereikbaar en mijn mails worden binnen 2 dagen beantwoord.
Met dit soort dingen zijn de mensen gewoon geneigd om meteen te klagen en op de eerste rij te zitten met hun verhaal. Begin nu vraagtekens te krijgen over de Radar uitzendingen, omdat je nooit het verhaal hoort van de tevreden klanten.
Re: Groupon
GEWELDIG!!! ik heb er zelfs geld aan verdiend.
In mei 2011 een Roboduster (robot stofzuiger) besteld voor €179. Ook nog €7,50 aan Kromhout Trading betaald voor verzend kosten. Na drie maanden nog steeds niets gehoord of gezien, dus de zaak geannuleerd bij Groupon. Keurig netjes kreeg ik de €179 teruggestort. De €7,50 getracht terug te krijgen van Kromhout maar die waren intussen failliet. Van Groupon kreeg ik uiteindelijk €15,00 in de vorm van tegoedbonnen te besteden voor een andere Groupon aanbieding. Wat schetst mijn verbazing; enkele dagen later wordt de stofzuiger alsnog bezorgd!!!!!
In mei 2011 een Roboduster (robot stofzuiger) besteld voor €179. Ook nog €7,50 aan Kromhout Trading betaald voor verzend kosten. Na drie maanden nog steeds niets gehoord of gezien, dus de zaak geannuleerd bij Groupon. Keurig netjes kreeg ik de €179 teruggestort. De €7,50 getracht terug te krijgen van Kromhout maar die waren intussen failliet. Van Groupon kreeg ik uiteindelijk €15,00 in de vorm van tegoedbonnen te besteden voor een andere Groupon aanbieding. Wat schetst mijn verbazing; enkele dagen later wordt de stofzuiger alsnog bezorgd!!!!!
Re: Groupon
Radar staat vol met klachten over Groupon, maar op dit topic zitten toevallig een aantal zeer positievelingen met succes verhalen
Re: Groupon
Ik heb ook in het geheel géén klachten over Groupon, kan ik je vertellen!sephora30 schreef:Radar staat vol met klachten over Groupon, maar op dit topic zitten toevallig een aantal zeer positievelingen met succes verhalen
Re: Groupon
Ik ook niet
(logisch als je geen gebruik maakt van dit soort onzin).
(logisch als je geen gebruik maakt van dit soort onzin).
Re: Groupon
Vooral MariaGonz ; 12 berichten tot nu toe, waarvan er 8 over Groupon gaan of in ieder geval een link naar Groupon hebben.sephora30 schreef:Radar staat vol met klachten over Groupon, maar op dit topic zitten toevallig een aantal zeer positievelingen met succes verhalen
Re: Groupon
En het grappige is zelfs dat al die "positieve" mensen speciaal voor dit onderwerp lid zijn geworden en slechts 1 mailtje hebben gepostsephora30 schreef:Radar staat vol met klachten over Groupon, maar op dit topic zitten toevallig een aantal zeer positievelingen met succes verhalen
Re: Groupon
Louche business, die te overvloedig webcare inzettenarthur2000 schreef:Webcare van Groupon is erg actief, gezien de voorgaande berichten
Rest my case
Re: Groupon
Nog zo'n prachtige Groupon actie die we niet willen missen:
De "Very black" is op internet verkrijgbaar voor rond de €5.50 met €1.30 verzendkosten (webshop in NL) voor een totaal van €6.80 , zo'n 30% goedkoper dan de Groupon deal!Deze mascara maakt je wimpers vol, zichtbaar langer en zorgt voor een prachtige, dramatische oogopslag. Je hebt de keuze uit twee verschillende soorten: € 7 voor een Maybelline Lash Stiletto mascara very black (waarde € 14) of voor dezelfde prijs een Maybelline Lash Stiletto mascara very black waterproof. Als je ze allebei wilt hebben betaal je slechts € 12 voor twee mascara’s (waarde € 28).
Re: Groupon
nee, kijk maar hoeveel ik al gepost heb ..amelissen schreef:En het grappige is zelfs dat al die "positieve" mensen speciaal voor dit onderwerp lid zijn geworden en slechts 1 mailtje hebben gepostsephora30 schreef:Radar staat vol met klachten over Groupon, maar op dit topic zitten toevallig een aantal zeer positievelingen met succes verhalen
ik ben geen klager of zeurder, die het onderste uit de kan wil halen
dat is het verschil, met al die klagers van Groupon, en die op tv komen ..
als ik mascara nodig heb , ga ik naar de winkel en koop het bij Etos , niet in een webshop
.