LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
harley1997
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 sep 2011 10:50

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door harley1997 »

ja meestal gaan eerst de bank belasting en leveranciers voor de klanten
het gaat natuurlijk nergens over.
wij als klant hebben in vol vertrouwen iets besteld en betaald maar nooit gekregen.

maar je doet er niets aan ik hoop dat ze nooit weer iets voor elkaar kan krijgen dat mens.
maar ze zeggen ook wel eens onkruid vergaat niet dus ga er maar van uit dat ze ooit weer ergens haar kop opsteekt.

Gpieron
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2012 14:17

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door Gpieron »

Beste, heeft iemand de contactgegevens van de curator?
Heb in mei 2011 het topmodel van Boretti bij hen besteld en volledig betaald (1500EUR). Ben ook een hele tijd aan het lijntje gehouden tot ik ook via de website vernam dat Joba failliet was. Alvast bedankt voor de hulp. gr. Gerd

demudjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 sep 2011 16:47

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door demudjes »

hoi gerd

ik hoop dat je dit niog leest hier is de site van de curator

http://desingeladvocaten.nl/nl/de_advoc ... huis_.html

gr mevr mud

Maria16
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 apr 2011 18:17

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door Maria16 »

Vandaag een schrijven van de curator ontvangen.

Hierbij deel ik u mede dat het faillissement van Joba online shop binnenkort zal worden opgeheven wegens gebrek aan baten,Dit betekent dat de kosten van het faillissement hoger waren dan op opbrengsten.Een en ander betekent voor u dat uw vordering niet kan worden betaald,ook geen percentage daarvan.Een en ander is in overleg gebeurd met de rechter-commissaris van de rechtbank te Almelo.

Het spijt mij u niet beter te kunnen berichten.

Nu het bovenstaande voor circa 1.000 gedupeerde consumenten geldt,verzoek ik u,alleen als het volstrekt noodzakelijk is,mij per brief uw vraag te stellen.

Met vriendelijke groet,

C.A.M. Luttikhuis
Curator

Maria16
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 apr 2011 18:17

Re: Joba online FAILLIET 7 september 2011. Vermoeden bevestigd !

Ongelezen bericht door Maria16 »

Dit is vreemd,ik keek net in google op joba online en zag daar ook de kortingscode's http://www.mijnkortingscode.nl/winkel/1 ... eshop.html

Bij het aanklikken van de button; naar de webshop,kom je terecht op een webshop van A-TOYS die speelgoed verkoopt.

Dit klopt toch niet?

Gesloten