LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Nomis Naj
Berichten: 101
Lid geworden op: 19 okt 2011 15:27

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Nomis Naj »

JohannaS schreef:Beste lezers die in het bezit zijn van een uitnodiging om prijzen in ontvangst te komen nemen van Promo Team (of soortgelijke bedrijven), zouden jullie contact willen opnemen met het emailadres [email protected]? Dit in verband met een mogelijke publicatie over deze praktijken. Per e-mail zal ik alles uitleggen (niet handig om op openbaar forum te doen).
Vriendelijke groet,
Johanna
Wanneer je informatie hebt die alles duidelijk maakt, stap er dan mee naar Tros radar. Om nu te mailen naar een emailadres waar ik verder niets van weet? Wat gebeurd er dan met mijn mail/ informatie? Iets duidelijker zijn graag.

marpet
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 jun 2005 00:17

Re: Reclame

Ongelezen bericht door marpet »

Vandaag uitnodiging gehad van Promo Team, Postbus 322, 6860 AH Oosterbeek.
Ik heb gewonnen: welnesprijs, messenset 7-delig en een gereedschapsset 25-delig, prijsuitreiking 09-11-2011.
Extra cadeau: voor ieder aanwezig echtpaar is een express-koffiezetapparaat als extra verrassing gereserveerd.
Op 9 november 2011 om 10.00 uur in Zalencentrum Velserduin, Velserduinplein 3, 1971 BR IJmuiden.

"Na aanmelding vragen wij u beslist te komen, daar de zitplaatsen voor het precieze aantal deelnemers zal worden gereserveerd. Besloten gezelschap - uitsluitend voor uitgenodigde gasten. Na begin kunnen we helaas niemand meer binnenlaten. Personen onder de 21 jaar kunnen niet deelnemen.

Ons bedrijf presenteert nieuwe producten voor het huishouden. Wij zouden u graag willen uitnodigen voor een gezellige presentatie van onze nieuwste producten in plaats van ons geld voor tv-reclame uit te geven, ontvangt u ter kennismaking op deze dag een prijspakket t.w.v. 200 euro en dat geheel vrijblijvend. U bent tot niets verplicht.
Wilt u informatie over deze uitnodiging, bel dan uitsluitend de infolijn: 0900-8722468 (ma-vr 9.45 - 11.45 uur)
(10 ct per minuut)
De eigenaar van de betreffende zaal zorgt weliswaar voor de lekkere koffie en soep, maar deze willen wij niet belasten met extra werk/telefoon."

Helicon
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 dec 2005 20:48

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Helicon »

Ook ik heb vandaag (26 oktober 2011) een winbrief van Promo Team uit Oosterbeek ontvangen. De brief en het prijzenpakket is gelijk aan die van Marpet. Uitreiking zal plaatsvinden op 8 november 2011 in 't Wapen van Emmen. Heb intussen Tros Radar en het zeer goed bekend staand horecabedrijf geinformeerd.

HGST
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2011 19:22

Re: Reclame

Ongelezen bericht door HGST »

Ook vandaag een uitnodiging gehad van Promo Team, Postbus 322, 6860 AH Oosterbeek.
Ik heb gewonnen: welnesprijs, messenset 7-delig en een gereedschapsset 25-delig, prijsuitreiking 08-11-2011.
Extra cadeau: voor ieder aanwezig echtpaar is een express-koffiezetapparaat als extra verrassing gereserveerd.
Op 8 november 2011 om 13.45 uur in 't Wapen van Emmen, Schimmerweg 1, 7811 AR Emmen.

"Na aanmelding vragen wij u beslist te komen, daar de zitplaatsen voor het precieze aantal deelnemers zal worden gereserveerd. Besloten gezelschap - uitsluitend voor uitgenodigde gasten. Na begin kunnen we helaas niemand meer binnenlaten. Personen onder de 21 jaar kunnen niet deelnemen.

Ons bedrijf presenteert nieuwe producten voor het huishouden. Wij zouden u graag willen uitnodigen voor een gezellige presentatie van onze nieuwste producten in plaats van ons geld voor tv-reclame uit te geven, ontvangt u ter kennismaking op deze dag een prijspakket t.w.v. 200 euro en dat geheel vrijblijvend. U bent tot niets verplicht.
Wilt u informatie over deze uitnodiging, bel dan uitsluitend de infolijn: 0900-8722468 (ma-vr 9.45 - 11.45 uur)
(10 ct per minuut)
De eigenaar van de betreffende zaal zorgt weliswaar voor de lekkere koffie en soep, maar deze willen wij niet belasten met extra werk/telefoon."

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Reclame

Ongelezen bericht door dhc »

Misschien even Uw forumnaam aanpassen? Ik ga er namelijk van uit dat dit ook Uw mailadres is en zit U niet te wachten op allerlei spam?

watisrecht
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2011 09:45

Re: Reclame

Ongelezen bericht door watisrecht »

Ook ik was een van de gelukkigen, eigenaar van desbetreffende locatie laten weten wat ik allemaal op jullie site had gelezen ! Werd afgewimpeld met ,nee hoor niet bij mij! Mensen lopen blij naar buiten !
Ik dacht , schakel de locale radio en tv in , met de vraag of ze buiten wat mensen wouden interviewen ?Om zo ook anderen via media te laten weten en zien over wat voor praktijken het hier gaat !
Helemaal niets word er aan gedaan ook niet door de media, het is geen relevant nieuws , het schijnt normaal te zijn ?

Bk89
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2011 11:22

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Bk89 »

Mijn grootouders van respectievelijk 88 en 89 jaar kregen deze week een herinnering. In de brief staan vijf postcodes + achternaam (absoluut niet in deze regio), waarvan de onze op de derde plaats: we hebben een sponsorbon t.w.v. €200,- gewonnen. Als we op donderdag 3 november niet hebben gereageerd, vervalt onze prijs. De eerste prijs ('een Vespa scooter') en de vierde prijs ('een massagestoel') zijn reeds overhandigd, maar de 'Iphone black edition', onze prijs en 'Weber barbecue' nog niet.

Achterop de brief worden allerlei prijzen aangeboden (gratis - deelname wordt vrijgelaten), zoals een 'Profi-geredschapsset' (ja, zo staat het er echt).
Ik heb het bijbehorende 0900-nummer gebeld (stom), en kreeg geen gehoor, waarna ik toch ging googlen en hier op het forum ben uitgekomen. Wat een waanzinnig vreemde praktijken, wat ik begrijp vooral gericht op ouderen vanaf 65 jaar. Vreemd dat er niemand is die deze mensen eens het bord voor hun hoofd vandaan probeert te halen.

De brief wordt nu verscheurd en gaat de prullenbak in.

jannekeboogaard
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2011 17:19

Re: Reclame

Ongelezen bericht door jannekeboogaard »

Vandaag een brief van afzender SKG, Postbus 322 in Oosterbeek. Ik kan op 22 november in Herwijnen een prijs van 250 euro ophalen. Nu wil het toeval dat ik journalist ben bij een lokale krant. Ik wil proberen hier een artikel aan te wijden. Als er meer mensen zijn uitgenodigd voor deze bijeenkomst, hoor ik het graag ([email protected], 06-10821001).

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Reclame

Ongelezen bericht door mihoen »

dit klinkt als het klassieker verhaal van die maffe duitser die ondertussen beroemd en berucht is met zijn verkoopgeleuter

heidsjertrefpunt
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2011 17:14

Re: Reclame

Ongelezen bericht door heidsjertrefpunt »

Wij zijn bezitters van een zalencentrum in het zuiden.
Enige tijd terug kregen wij de aanvraag, voor een presentatie op 29-11-2011, van het bedrijf PROMO TEAM.
Inmiddels zijn wij door diverse mensen die hiervoor uitgenodigd werden, benadert met de mededeling dat dit bedrijf zich zou bezig houden met oplichtings-praktijken.
Gezien het feit dat wij een serieus bedrijf zijn, hebben we dit gecontroleerd en waren verbaasd over de werkwijze van dit bedrijf.
Wij hebben dan ook actie ondernomen en hun via mail laten weten dat wij OP GEEN MANIER DAN OOK HIERAAN MEDEWERKING willen verlenen en dat zij nu niet en nooit niet in onze zaak welkom zijn!
Tevens hebben wij dit gemeld bij de politie, het trieste hiervan vind ik dat ze het wel registreren, maar geen actie hierover ondernemen.
Dus bedriegers wordt het nog steeds makkelijk gemaakt.

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Forumbezoekers:

Misschien kunt u zelf al deze klachten doorgeven aan Mw. S.Dijksma van de Tweede Kamer. Zij verdiept zich momenteel in deze misleidende verkoop via verkoopdemonstraties en reisjes en heeft hierover vragen gesteld aan de minister van justitie.
Het openbaar Ministerie gedoogd namelijk nog steeds deze verkoop. Het gaat hier namelijk wel over bedrog, dus kunnen zij ingrijpen. Zie de site hieronder.
S.v.p. wel serieuze en correcte meldingen!

https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... ortorder=4

cHabu
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2006 14:13

Re: Reclame

Ongelezen bericht door cHabu »

Een volgende bijeenkomst staat gepland voor 19 december 2011.

Alkmaarse Poort, te Alkmaar.

cHabu
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2006 14:13

Re: Reclame

Ongelezen bericht door cHabu »

Wat scans van het hier boven staand bericht.


Afbeelding

Afbeelding

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Geachte forumleden,

Wilt u a.u.b. uw melding over dit bedrog rechtstreeks per e-mail aan
Mw. S. Dijksma van de Tweede Kamer sturen. Zij is momenteel bezig om dit alles uit te zoeken om het neer te kunnen leggen bij Minister Verhagen en de Minister van Justitie. Ook uitnodigingen zijn van belang of wanneer u zichzelf bedrogen voelt door deze verkooppraktijken.

[email protected]

dcl
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2012 21:56

Re: Reclame

Ongelezen bericht door dcl »

Mijn ouders van 80+ hebben ook zo'n misselijke brief ontvangen. Zij dachten dat het van de postcodeloterij was (door de term uitgeloot in uw postcodegebied).

Gelukkig voelen zij zich ook te oud om daarvoor helemaal naar Almere te moeten rijden vanuit het Gooi.

Ik vroeg ze de brief mee om eens even thuis rustig goed te bekijken en zag toen dat dit oplichting is.

Ik vermeld het hier ook maar weer op het forum zodat anderen het misschien via Google kunnen vinden. Het gaat nu onder de naam E.T. Promotion uit Velp en de bijeenkomst is 18 januari 2012 in Kerkcentrum De Lichtboog in Almere.

Ik hoop dat het kerkcentrum tot inkeer komt en geen zaken meer doet met deze figuren, ik denk dat ze daar de bijbel nog maar eens goed moeten nalezen over hoe het in een tempel hoort toe te gaan want dit stinkt verschrikkelijk.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Reclame

Ongelezen bericht door brieziet »

Ook hier actief: heb vandaag uitnodiging ontvangen voor de uitreiking op 25 jan 2012 in Vlaardingen, t is dat ik moet anders wou ik het wel eens mee maken.

Louisd
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2012 17:20

Re: Reclame

Ongelezen bericht door Louisd »

Eenmalige actie !
Zaalverhuur J.Heemskerk, Roelofarendsveen.
Meer dan 500 geschenken!
Tegek om waar te zijn.
ET Promotion, PB25 Velp.
Ik ga er niet heen.

opnieuw beginnen
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 aug 2006 15:14

Re: Reclame

Ongelezen bericht door opnieuw beginnen »

Dank voor de reacties. Ik ontving ook een uitnodiging en ik heb de antwoordkaart ingestuurd:

Ik kom met 25 personen,
Was getekend: Pietje Puk, uit de weet ik veel straat, Rotterdam.:-)))

JoWaKi
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2012 10:14

Re: Reclame

Ongelezen bericht door JoWaKi »

Certificaat persoonlijke uitnodiging ontvangen

Prijzenpakket gewonnen van 200 euro (Wellnessprijs, Messenset en Gereedschapsset)
en als klapper, een extra cadeau, een espresso koffiezetapparaat. :D

Dit alles op 30 januari om 14:00 uur bij zalencentrum de Deel in Beek ( gem. Montferland)

MENSEN TRAP ER NIET IN

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Reclame

Ongelezen bericht door electomonteur »

ik zou of melden dat ik met een gehele camera ploeg kom of de verhuurder informeren dat het op een oplichters bende gaat
die oude mensen en minder bedeelde geld uit de zak kloppen

hopende dat de verhuurder dan 3 dagen van te voren naar de organisatoren belt dat de politie heeft besloten dat er geen bijeenkomst mag worden gehouden voor te grote groepen
er hebben zich namelijk bijna 1000 mensen gemeld die langs komen
als mede 4 camera ploegen o.a. van de regionale omroep en meer van dat soort

of dat er een actie groep heeft gemeld de tent te bezetten als hun als nog langskomen

Gesloten