| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] philips dvdr 75
-
dellsangel
philips dvdr 75
Ik heb sinds 24 dec 2003 een philips dvdr 75.Het apparaat is prettig in gebruik en werkt verder wel goed,maar wat mij wel zorgen baart is dat als je het apparaat van standby naar "aan" zet(via afstandsbediening of handmatig)niet reageert,hij laat alleen de letters philips in het scherm zien,daarna gaat de rode opnameknop branden en schakelt het apparaat zich uit.Allen bij timeropname schakeld hij zichzelf weer in.Ik moet dus 2 keer het apparaat aanzetten wil hij dus werken,niet echt handig dus.Wie heeft deze klacht ook?Navraag bij philips levert niets op,ik zit nu een week op antwoord van mijn mailtje te wachten
-
Danny2
Re: philips dvdr 75
Ik heb zelf een dvd speler van philips en ooit in het verre verleden een nieuwe"ouderwetse cassettedeck"gehad(na 2maanden versleten) en ik kan je vertellen dat als ik dvdtjes huur bij de dvdtheek slaan ze bij mijn philips-dvdspeler over en als ik dan bij de dvdtheek mijn beklag kom doen spelen zij dezelfde dvddisc af zonder problemen op een panasonic-player(ik sta dan gigantisch voor ***)ik heb aan de dvdtheek-medewerker gevraagd hoe dat kan?antwoord:philips haalt zijn onderdelen uit china en dat betekent dat ze het zo goedkoopmogelijk dvd spelers/recorders fabriceren.zo dus iedereen die dit leest koop nooit een philips als je denkt een a-merk in huis te halen.het merk is een schande voor nederland.BAH!
-
Danny2
Ik heb zelf een dvd speler van philips en ooit in het verre verleden een nieuwe"ouderwetse cassettedeck"gehad(na 2maanden versleten) en ik kan je vertellen dat als ik dvdtjes huur bij de dvdtheek slaan ze bij mijn philips-dvdspeler over en als ik dan bij de dvdtheek mijn beklag kom doen spelen zij dezelfde dvddisc af zonder problemen op een panasonic-player(ik sta dan gigantisch voor ***)ik heb aan de dvdtheek-medewerker gevraagd hoe dat kan?antwoord:philips haalt zijn onderdelen uit china en dat betekent dat ze het zo goedkoopmogelijk dvd spelers/recorders fabriceren.zo dus iedereen die dit leest koop nooit een philips als je denkt een a-merk in huis te halen.het merk is een schande voor nederland.BAH!
ps het display zoals aan/uit of standby zyn echt waardeloos,ik doe maar gewoon wat zodat het fuctioneert echt waardeloos!
ps het display zoals aan/uit of standby zyn echt waardeloos,ik doe maar gewoon wat zodat het fuctioneert echt waardeloos!
-
Gast
en jij denkt dat andere A-merken dat niet doen?
ik heb zelf in de service gewerkt, alle merken lenen van elkaar, Sony heeft weleens Grundig video's verkocht, Philips heeft Sony setjes verkocht, etc, etc.
Alles komt tegenwoordig uit China, gewoon omdat die mensen goedkoper werken, ze willen best weer hier produceren, als jij dan voor 10 euro per dag op komt draven.
ik heb zelf in de service gewerkt, alle merken lenen van elkaar, Sony heeft weleens Grundig video's verkocht, Philips heeft Sony setjes verkocht, etc, etc.
Alles komt tegenwoordig uit China, gewoon omdat die mensen goedkoper werken, ze willen best weer hier produceren, als jij dan voor 10 euro per dag op komt draven.
-
dellsangel
ik zit nog steeds op antwoord van philips te wachten
koop geen philips meer,verwacht op z'n minst toch antwoord terug maar dat is blijkbaar teveel gevraagt.
-
johanhazekamp
hallo allemaal hierbij wil ik jullie laten zien hoe de service van meneer philips is.
ik heb begin dit jaar een dvdrecorder gekocht type 70
maar naar een paar maande ging deze stuk.
deze is via avitech naar belgie gestuurd.
naar 2 weken kreeg ik hem terug .
toen weer het zelfde probleem weer een vastlopper.
weer via avitech naar belgie opgestuurd weer 2weken weg.
dit ging zo 4 keer toe.
nu zit ik al vanaf 27-8-04 zonder dvd recoder dit is nu bijna 3 maanden.
dit noemen ze service bij philips.
ik krijg nu een nieuwe type toe gestuurt maar ja nog steeds niks.
ze belofen vanalles maar je ziet niks.
een ding weet ik wel ik koop nooit meer een philips produkt.
denk dus goed na voor dat je een philpsrecorder koopt .
ik heb begin dit jaar een dvdrecorder gekocht type 70
maar naar een paar maande ging deze stuk.
deze is via avitech naar belgie gestuurd.
naar 2 weken kreeg ik hem terug .
toen weer het zelfde probleem weer een vastlopper.
weer via avitech naar belgie opgestuurd weer 2weken weg.
dit ging zo 4 keer toe.
nu zit ik al vanaf 27-8-04 zonder dvd recoder dit is nu bijna 3 maanden.
dit noemen ze service bij philips.
ik krijg nu een nieuwe type toe gestuurt maar ja nog steeds niks.
ze belofen vanalles maar je ziet niks.
een ding weet ik wel ik koop nooit meer een philips produkt.
denk dus goed na voor dat je een philpsrecorder koopt .