LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GAMMA

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
tk1977
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 okt 2011 20:43

GAMMA

Ongelezen bericht door tk1977 »

Was bij de GAMMA en daar is nu de actie bij besteding van 50 euro een zakje lego
Kids helemaal blij want mama had aardig wat nodig dus ik had 119 euro maar kreeg geen zakjes want dat was alleen maar bij bepaalde producten die in de folder stonden...
overal HEEL GROOT bij besteding van 50 euro een zakje lego!!!
Niet dus, nu kom ik thuis staat er dus toch op de site zoals ik het gedacht had!

Kan alleen nergens een mail adres vinden van Gamma hoofdkantoor
heb alles weer terug gebracht en behang bij de praxis gehaald :(

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door newmikey »

tk1977 schreef: heb alles weer terug gebracht en behang bij de praxis gehaald :(
Prima aktie! In de VS noemen ze dat "voting with your legs". Als we dit allemaal een beetje consequenter zouden doorvoeren zou dit zeker z'n impact niet missen.

Teunbosseman
Berichten: 4385
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

tk1977 schreef:Was bij de GAMMA en daar is nu de actie bij besteding van 50 euro een zakje lego
Kids helemaal blij want mama had aardig wat nodig dus ik had 119 euro maar kreeg geen zakjes want dat was alleen maar bij bepaalde producten die in de folder stonden...
overal HEEL GROOT bij besteding van 50 euro een zakje lego!!!
Niet dus, nu kom ik thuis staat er dus toch op de site zoals ik het gedacht had!

Kan alleen nergens een mail adres vinden van Gamma hoofdkantoor
heb alles weer terug gebracht en behang bij de praxis gehaald :(

Gamma zelf heeft geen hoofdkantoor. Zijn franchisers.

Intergamma is de overkoepelende organisatie, Karwei valt er ook onder

http://www.intergamma.nl/

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door sephora30 »

Waren er voorwaarden voor de actie in de winkel te vinden?

witte angora
Berichten: 31968
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door witte angora »

Eventjes de folder er bij gehaald, en wat zie ik: Gratis Lego bouwstenen in grote gele letters, alleen, achter het woord bouwstenen staan twee kleine sterretjes.

Hele folder/flodder afgezocht, waar die sterretjes voor zijn. Uiteindelijk, op dezelfde voorpagina, aan de linkerkant, verticaal in zeer kleine blauwe letters staat de volgende tekst *pakt loep erbij*:Zie de voorwaarden in de bouwmarkt

Dus alvorens je de kinderen laat juichen dien je je eerst naar de bouwmarkt te begeven, die voorwaarden te lezen, en aan de hand van die voorwaarden je boodschappenlijstje samen te stellen. Pas dan weet je of je de kinderen kunt verblijden met een legosteentje.

"eehhh schat....? we zouden deze week toch gaan behangen? laten we eerst maar het laminaat leggen,
krijgen we er een gratis legosteentje :D bij"

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door sephora30 »

Vandaar mijn vraag :)

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Zo staat het op de site te lezen van de Gamma:
Bij een besteding van minimaal €50,- ontvangt u 1 zakje LEGO bouwstenen t.w.v. € 3.49 gratis. Bij een selectie van artikelen uit de krant geven we ook nog gratis zakjes weg. Dit zijn iedere week 4 andere producten. OP=OP.
Ik zou dit ook zo opvatten als TS. Namelijk dat er bij elke 50,- 1 gratis zakje wordt weggegeven. Daarnaast zijn er aktie-artikelen waarbij ook gratis zakjes (extra) weggegeven worden. Althans zo lees ik het.

Volgens de actievoorwaarden op de site, staat het weer waziger beschreven:
Voorwaarden LEGO actie: bij een minimale besteding van 50.- gratis LEGO®
OP=OP bouwstenen
• De looptijd van de LEGO weggeefactie is van maandag 17 oktober tot en met zondag 13 november 2011.
• Tijdens deze actie ontvangt iedere klant bij een aankoop met een minimale besteding van €50.-
1 zakje LEGO gratis, zolang de voorraad strekt.
• De producten waarbij LEGO wordt weggegeven staan vermeld in GAMMA krant 40, 42 en 43 van 2012.
Maarja in de folder staan bepaalde aktie-artikelen die geen 50,- kosten en toch gratis Lego erbij.

Ach het is moeilijk tegenwoordig duidelijk actievoorwaarden te formuleren zo dat winkelpersoneel deze kan begrijpen. Heb wel eens eerder in een winkel de discussie gehad dat zij de actievoorwaarden verkeerd interpreteerden en na een mail van de betreffende fabrikant alsnog terug naar de winkel omdat ik graag van een aktie gebruik wilde maken.

Overigens onder het kopje ruilen en retourneren in die voorwaarden staat ook iets leuks:
Bij het retour brengen van een artikel waarbij LEGO zakjes gratis zijn weggeven, hoeven de LEGO zakjes niet te worden geretourneerd (tenzij er fraude wordt vermoed).
Dus allemaal kopen en terugbrengen om zo de Lego te krijgen :mrgreen:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik ben het met Emmy en ts eens, ook ik lees het zo.

Vandaar dat ik vraag of je nog de voorwaarden waarnaar wordt verwezen in de folder in de winkel hebt gezien.

Zo niet, heb je in mijn ogen gewoon recht op een zakje Lego bij besteding van 50 euro.

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Ik lees het ook zo en heb bij besteding van iets meer dan 60 euro gewoon gratis een zakje lego gehad.

Misschien onderscheid tussen de verschillende filialen?

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Erwin uit Oosterhout schreef:Misschien onderscheid tussen de verschillende filialen?
Vast wel in het ene filiaal begrijpen ze de actie wel en in het andere niet.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Waarschijnlijk inderdaad.
Dat bedrijven nog steeds adverteren op de manier met **, ik dacht dat die tijd een beetje voorbij was. Openheid en eerlijkheid wordt toch veel meer gewaardeerd ? Ik vind het echt kansloos :x

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: GAMMA

Ongelezen bericht door nevermind »

Er wordt zelf via TV reclame gemaakt, dat je de bouwstenen krijgt.

Gesloten