LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe geeft niet thuis!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
henryvdb

Hollandsnieuwe geeft niet thuis!!!

Ongelezen bericht door henryvdb »

Ik heb vorige week een nieuw abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe EN BETAALD!
Op de website staat dat de simkaart binnen 2 dagen binnen zou zijn, dit wS inderdaad het geval maar nu begint het feest.

In de brief die bij sim-kaart kwam stond dat ik direct het nieuwe telefoonnummer in gebruik kon nemen zodra ik deze in mijn telefoon zou doen. dit is echter niet het geval, erg vervelend want ik via mijn social media kanalen inmiddels mijn nieuwe telefoonnummer al doorgegeven.

Geen man overboord dacht, even contact opnemen met de klantenservice en het probleem zal snel opgelost zijn.
Ik zou dinsdag teruggebeld worden...... het is inmiddels donderdag (eind van de middag) en zit nog steeds met een niet werkende sim-kaart.
Overigens heb ik ook via Twitter gereageerd (hier wordt op vaste tijden op gereageerd) maar wederom zonder resultaat.

Ik baal hier verschrikkelijk van!!

Mede doordat ik dit telefoonnummer wegens prive omstandigheden hard nodig heb!!!

Met hartelijke groet,

Henry

MandersOnline

Re: Hollandsnieuwe geeft niet thuis!!!

Ongelezen bericht door MandersOnline »

hier hetzelfde probleem had alleen niet na 2 dagen de sim kaart wordt er een beetje moedeloos van!

sjoegel

Re: Hollandsnieuwe geeft niet thuis!!!

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dit soort vage bedrijven zonder geschiedenis kun je beter mijden. Ze hebben nog niets gepresteerd.

Gesloten