LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] soms geen geluid bij dvd harman kardon

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
appelboom

soms geen geluid bij dvd harman kardon

Ongelezen bericht door appelboom »

Wellicht kan iemand me verder helpen, voordat ik dure kosten ga maken met het opsturen van mijn dvd speler. De dvd speler is al na een paar dagen ter reparatie gestuurd naar harman kardon, nieuwe dvd gehad. aangezien ik niet zo vaak dvd kijk is het probleem nog niet eerder opgevallen. bij sommige dvd 's doet het geluid het niet. we hebben al van alles geprobeerd met de instellingen, de speler boven bij de kinderen op de tv aangesloten, en ook daar doet het geluid het bij SOMMIGE dvd's niet. Bij BCC zeggen ze dat het aan de kabel kan liggen, maar het maakt toch geen bal uit, als dvd a het wel doet en dvd b het niet, dan heeft het volgens mij niks met een kabel te maken maar met de speler zelf. ze kunnen m wel opsturen maar als het een instellingsfout is zijn het hoge kosten. om dit te voorkomen probeer ik het via deze weg. ook al een hdmi kabel er tussen gezet, maar dit helpt ook niet. De hele set is nu een 2 mnd oud ongeveer. verder wel zeer tevreden over, want er zijn veel mogelijkheden, maar dit is een hoop ergernis. ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe dvd speler van bcc, van mij part een ander merk, want dit schiet niet op, maar ik weet niet of ik daar recht op heb.
volgens bcc gaat ie gewoon dan weer ter reparatie. Weer 4 weken onderweg.
Wie weet raad?? Alvast bedankt!

Ouwe aap

Re: soms geen geluid bij dvd harman kardon

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Vreemd dat hij na een paar dagen al opgestuurd werd, normaal wordt dit geruild. Was ie beschadigd ofzo ?
Hoe dan ook, kosten zullen niet berekend worden in de garantieperiode, ook niet wanneer er geen klacht zou worden geconstateerd.
Maar is het niet veel simpeler om de speler met een voorbeeld dvd mee te nemen naar de winkel en daar te laten testen ?
Mocht hij toch defect blijken te zijn zullen ze hem vast weer opsturen, daar kun je niets aan doen denk ik.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Bij BCC zeggen ze dat het aan de kabel kan liggen, maar het maakt toch geen bal uit, als dvd a het wel doet en dvd b het niet, dan heeft het volgens mij niks met een kabel te maken maar met de speler zelf.
Ja, bij merk dvd spelers doen het sommige gebrande dvd´s niet altijd.
Dit is ook zo bj Harman Kardon.
Wedden, dat geen fout gevonden wordt.
Tip:
Koop een no name speler en het werkt.
Laatst gewijzigd door nevermind op 26 okt 2011 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Ouwe aap

Als er 1 of meer voorbeelden bij zitten kunnen ze er toch niet omheen ?

appelboom

Ouwe aap schreef:Vreemd dat hij na een paar dagen al opgestuurd werd, normaal wordt dit geruild. Was ie beschadigd ofzo ?
Hoe dan ook, kosten zullen niet berekend worden in de garantieperiode, ook niet wanneer er geen klacht zou worden geconstateerd.
Maar is het niet veel simpeler om de speler met een voorbeeld dvd mee te nemen naar de winkel en daar te laten testen ?
Mocht hij toch defect blijken te zijn zullen ze hem vast weer opsturen, daar kun je niets aan doen denk ik.
Ze hadden niets meer in de winkel staan, vandaar dat er een nieuwe speler besteld moest worden.Volgens BCC zijn er kosten aan verbonden als er geconstateerd wordt dat het een instellingsfout is. Affijn, ik ga van de week de hele mikmak brengen naar BCC en gaan ze lekker daar maar testen. Ik wil geen nieuwe kabels,kost me weer een hoop geld,daar begin ik niet.Krijg ik weer een leenapparaat en die doen het prima, kan ik tenminste weer kijken. Heb al weer spijt dat ik wat bij BCC wat gekocht heb,meestal gaan we naar een vakman bij ons in dorp,maar die had alleen bose staan,dat vonden we te duur, maar het bljikt alweer, slechte service,waardeloze spullen. voor mij niet meer.Bedankt voor je reactie "ouwe aap"

Ouwe aap

Ze hadden niets meer in de winkel staan, vandaar dat er een nieuwe speler besteld moest worden.
Ok, dat is wat anders dan opsturen.
Volgens BCC zijn er kosten aan verbonden als er geconstateerd wordt dat het een instellingsfout is.
Klopt niet. Ik betaal je de kosten als het wel zo is.
Verder hoop ik dat je wat positiever wordt, het is maar een dvd speler hè. En ik snap dat het misschien niet zo leuk is, maar het komt zeker goed !
Laat je weten hoe het afloopt ? Ben ik echt benieuwd naar (en of het mij geld gaat kosten of niet hahahaha)

nevermind

Ouwe aap schreef:
Volgens BCC zijn er kosten aan verbonden als er geconstateerd wordt dat het een instellingsfout is.
Klopt niet. Ik betaal je de kosten als het wel zo is.
Klopt wel, een onderzoek kost geld, en als het een bedieningsfout is, betaal je als klant.

De beloofde om het te betalen, kan hier iedereen doen achter een schuilnaam. :twisted:

duiner

Ongelezen bericht door duiner »

.
het verschilt ook in het + of - opnemen van de computer op de DVD brander

niet alle DVD spelers accepteren beide .
.

nevermind

duiner schreef:.
het verschilt ook in het + of - opnemen van de computer op de DVD brander

niet alle DVD spelers accepteren beide .
.

Geweldig! :lol:

appelboom

bedankt voor alle reacties, mijn man is nu op weg naar BCC om m te laten testen. wordt vervolgd.......................
enne, reactie het is maar een dvd-speler; dat is zeker waar, maar heel frustrerend als je geen geluid hebt, en een set van 600 euro hebt gekocht.maar we zullen het straks weten, ik breng weer verslag uit!

Ouwe aap

Klopt wel, een onderzoek kost geld, en als het een bedieningsfout is, betaal je als klant.
Bij BCC niet meer, ik heb het nagevraagd. Binnen de garantieperiode rekenen ze geen kosten meer in deze situatie. Daarom durf ik het ook te beloven. Mocht het niet zo zijn zal ik woord houden en die paar tientjes vergoeden.

Ouwe aap

..enne, reactie het is maar een dvd-speler; dat is zeker waar, maar heel frustrerend..
Het is ook niet mijn bedoeling om het probleem te bagatelliseren hoor. Maar het komt zeker goed !

appelboom

Zo daar ben ik weer, na een aantal weken heb ik dan mijn dvd speler weer terug. Er was weer iets stuk in de speler,dat is veranderd en ze hebben een instelling aangepast. Nou dachten we, eindelijk kunnen we weer normaal kijken.
Nu komt het, kom ik er achter dat de dvd speler bedschadigd is, nu dat weer!!!!
Niet te geloven er zit een hele grote groef van een paar centimeter in dat ding.
Dinsdag maar weer terug, ik ben hier zo klaar mee.
Wat nu, ik kan toch niet bewijzen dat het er nog niet in zat toen we m wegbrachten?? Iemand tips??? Bedankt!!!!!

jeroen334

Ongelezen bericht door jeroen334 »

appelboom schreef:Zo daar ben ik weer, na een aantal weken heb ik dan mijn dvd speler weer terug. Er was weer iets stuk in de speler,dat is veranderd en ze hebben een instelling aangepast. Nou dachten we, eindelijk kunnen we weer normaal kijken.
Nu komt het, kom ik er achter dat de dvd speler bedschadigd is, nu dat weer!!!!
Niet te geloven er zit een hele grote groef van een paar centimeter in dat ding.
Dinsdag maar weer terug, ik ben hier zo klaar mee.
Wat nu, ik kan toch niet bewijzen dat het er nog niet in zat toen we m wegbrachten?? Iemand tips??? Bedankt!!!!!

Hallo

Gewoon naar de winkel teruggaan probleem uitleggen als het goed is staat er op jou reparatiebewijs dat er geen schade op zat. Dus dan sta je sterk.
Ga een normaal gesprek aan en doe je verhaal.

Bcc zou normaal gesproken je tegemoed moeten komen.

appelboom

Bedankt voor je reactie, inderdaad BCC nam het allemaal goed op gelukkig.
Hij is weer ter reparatie verzonden, dus we wachten weer af.......
We kunnen beter het leen apparaat kopen :-)
Wordt vervolgd.............

Gesloten