LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MyCom inktpatroon niet ontvangen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Vinie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2011 15:47

MyCom inktpatroon niet ontvangen

Ongelezen bericht door Vinie »

Op 18 oktober heb ik op MyCom een inktpatroon bestelt. Ik heb netjes 34euro betaalt en verwachte mijn inktpatroon snel in huis te hebben. Nadat ik een week niks ontvangen had ben ik gaan bellen (op 24 oktober) naar MyCom dit kost ook weer 0,25cent per minuut.
Na vijf minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. De medewerker vertelde mij dat het pakketje verzonden is. Ik vertelde hem dat ik echter niks ontvangen heb. Hij vertelde mij dat hij mij niet kon verder helpen en dat hij contact moest opnemen met TNT. Hij vroeg mijn telefoonnummer en die gaf ik hem. De volgende ochtend zou hij contact met mij opnemen...

Maar de volgende ochtend was er geen contact met mij opgenomen. Ik wachtte nog drie dagen en ik nam weer contact op met MyCom op 28 oktober. De medewerker die ik aan de telefoon had vertelde mij weer een hele andere verhaal dan de eerste medewerker.
Volgens hem kan het helemaal niet zo zijn dat TNT mijn inktpatroon verzonden heeft het gaat namelijk via een andere bedrijf.
Ik vind dit allemaal best als ik mijn inktpatroon maar krijg. Ik ben een student en heb mijn printer nodig voor school. Ik vroeg of hij weet waar mijn inktpatroon gebleven kan zijn en hij antwoorde dat het pakketje ``geleverd ´´ is. Ik vertelde hem dat dit echt niet het geval is ik bestel zo vaak op het internet en dit is mij nog nooit overkomen. Ik vroeg of het bedrag van 34euro terug gestort kon worden op mijn rekening maar dit was ook niet mogelijk volgens de medewerker. Hij kon niks voor mij doen en ik moest (weer) mijn gegevens achterlaten.
Hij zal binnen een paar werkdagen contact met mij opnemen... Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn geld en mijn inktpatroon!

53o
Berichten: 710
Lid geworden op: 21 apr 2011 13:20

Re: MyCom inktpatroon niet ontvangen

Ongelezen bericht door 53o »

Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn geld en mijn inktpatroon!
Dat lijkt mij sterk. Als het pakketje de status 'geleverd' heeft en jij hebt deze niet ontvangen dan ligt de schuld bij 1 van de 3 partijen: jezelf (verkeerde adres opgegeven), de verkoper (verkeerde gegevens opgegeven aan bezorgende partij) en uiteraard de bezorgende partij.

Alleen als je zelf de verkeerde gegevens hebt opgegeven heb je pech, maar anders dan heb je gewoon recht op het pakket en ligt de bewijslast bij de verkoper om aan te tonen dat jij deze hebt ontvangen. Als ze dit niet kunnen aantonen dan moeten zij met een oplossing komen. En zij kunnen dit niet aantonen bij een pakket van 34 euro als deze niet aangetekend verstuurd werd (wat ik mij niet kan voorstellen voor iets van die prijs).

Vinie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2011 15:47

Re: MyCom inktpatroon niet ontvangen

Ongelezen bericht door Vinie »

Hartelijk dank voor uw reactie! Ik heb nogmaals gekeken of ik de juiste adres heb opgegeven. En ik heb gewoon mijn juiste adres opgegeven dus ik ben benieuwd... Groetjes

ColinThor
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 okt 2011 13:09

Re: MyCom inktpatroon niet ontvangen

Ongelezen bericht door ColinThor »

Dat terug bellen dat heb ik al 309x gehoord en 305x bellen ze niet terug... zo onproffesioneel! hopelijk krijg je je inktpatroon. ik vind dat hun daar voor moeten zorgen aangezien jij niks hebt ontvangen

Martjola
Berichten: 63
Lid geworden op: 26 jan 2007 11:16

Re: MyCom inktpatroon niet ontvangen

Ongelezen bericht door Martjola »

Heb tot nu toe alles ontvangen wat ik bij mycom besteld heb, Had zelfs een foutje gemaakt bij het bestellen van een geheugenbankje, dus nog tijdens het wachten op het bankje kwam ik erachter dat het een verkeerde was, gebeld, netjes te woord gestaan en nog die zelfde dag is het goede bankje door hun verstuurd.

Gesloten