LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Algemeen Dagblad

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
MarjoleinBlok
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2011 13:32

Algemeen Dagblad

Ongelezen bericht door MarjoleinBlok »

Poging 2 eerste vercht was niet goed gegaan ;-(


Ik heb op de wereldhavendagen een jaar abonnement afgesloten met een tablet incl 5 films, tandenborstel eerst een tijd moeten wachten toen kwam de krant, na tee dagen beleef de bezorger alweer weg geen krant. Ook kon ik het abonnement niet activeren op de ipad... Ik gebeld en het zo allemaal in orde komen, er werd twee maal abonnementsgeld afgeschreven 1 van een rekening waar ik een machtiging voor afgegeven heb 1 x van een rekening waar ooit eens een abonnement op heeft gelopen. Dus geen krant in de brievenbus, geen krant kunnen downloaden op de ipad en wel 2 x betaald. Ook zeiden ze dat de tabelet pas geleverd zou worden op het moment dat er 3 x betaald was. De verkoper op de wereldhavendagen zei dat dit gelijk geleverd zou worden.

Na ene week lang gebeld te hebben, kwamen we tot de conclusie dat we en geen krant in de brievenbus hadden, en geen krant op de ipad konden downloaden geen tablet hadden en wel 2 x betaald hadden. De dame aan de telefoon wist het ook niet meer en uiteindelijk heb ik gezegd dat ik heel de krant niet meer wilde. Zei zou dit regelen en ik moest het geld maar storneren. Dit alles gedaan en toen zijn we op vakantie gegaan. Tijdens de vakantie heeft het AD het geld ook nog 1 x teruggestort waarom ze dit deden is mij niet duidelijk we hadden afgesproken dat ik zou storneren. Toen we terugkwamen lag er tot mijn verbazing een stapel van 3 weken AD...... En een brief van een incasso bureau..... Ik heb gebeld en wederom snappen ze niet waarom....

Wat te doen
Laatst gewijzigd door MarjoleinBlok op 30 okt 2011 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Algemeen Dagblad

Ongelezen bericht door sephora30 »

Wat een onsamenhangend verhaal :?: :idea:

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: Algemeen Dagblad

Ongelezen bericht door shaibah »

Volgens mij bent U aan vakantie toe!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Algemeen Dagblad

Ongelezen bericht door Jolijn »

De dame aan de telefoon wist het ook niet meer en uiteindelijk heb ik gezegd dat ik heel de krant niet meer wilde. Zei zou dit regelen en ik moest het geld maar storneren.

Ik zou het volgende doen:
Vermeld met name bovenstaand in een brief (+ mail, ontvangstbevestiging vragen) aan AD en incassobureau, zet datum, tijd en mogelijk de naam vd medewerkster erbij.
De onjuiste informatie, het niet bezorgen, dubbel afschrijven, enz. enz. erbij zetten.
Maak het bedrag dat AD gestort heeft weer over (zodat het saldo €0,00) met een vermelding erbij.
Schrijf ook dat terugstorten in betr. brief/mail.
Dat het AD het bedrag terugstort geeft aan dat zij het stopzettten(terugdraaien) van het abbo wel in gang hebben gezet.
Maak ook duidelijk dat je de krant nu opeens wel krijgt, maar NIET wilt. Stuur 'm eventueel (antwoordnummer ?) retour.

En natuurlijk vermelden dat je niet betaald, zoals afgesproken met het AD.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Algemeen Dagblad

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

een jaar abonnement afgesloten met een tablet incl 5 films, tandenborstel
Misschien een beetje off-topic, maar waarom dien je bij een krant, een tablet, 5 films en een tandenborstel te krijgen ?

Ik zou veel liever een accu-boormachine met 5 boortjes en afwastabletten voor de vaatwasser krijgen ... :mrgreen:

Is in ieder geval net zo onzinnig.

Gesloten