LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ronrdam

KPN

Ongelezen bericht door ronrdam »

ik heb een prepaid kaart genomen voor mijn Blackberry omdat ik alleen maar Ping.
Ik heb nu 3x de kaart opgewaardeerd met 20 euro per keer.
het laatst op 27 oktober in de avond.
de volgende ochtend controleerde ik me te goed en tot mijn stomme verbazing was er 7 euro al afgeschreven.
KPN klanten service gebeld en kreeg de mededeling dat ik het wel had verbruikt dus punt.
Ik leg het allemaal uit maar deze dame kon mij niet helpen.
Mijn te goed was dus nog maar 13 euro.
ik heb tot ca 23.00 uur een paar pings verstuurd en voor de rest helemaal niets mee gedaan.
Om 23.00 uur controlerde ik me te goed en ja hoor ik heb nog maar 4 euro.
Waar blijft mijn geld.
in 2 weken nu bijna 70 euro weg maar naar wat.
KPN zegt jammer tot ziens.

Hatertje

Re: KPN

Ongelezen bericht door Hatertje »

Een Blackberry staat volgens mij constant in verbinding met internet. En internet kost geld. Het ontvangen van ping berichtjes gaat overigens ook van je tegoed af.

ronrdam

Re: KPN

Ongelezen bericht door ronrdam »

Ja klopt en een ping is 1 kb en je kan 1000 pings sturen voor €2,50 en geen 0,25 ct per ping.
In de winkel hebben ze het uitgelegd en als je gebruik maakt van internet wil nog niet zeggen de de euro's je zak uit vliegen.
Je maakt gebruik van internet maar je download niets.
Mijn vrouw heeft ook zo prepaid kaart en die heeft nergens last van.
Het gaat hier om dat KPN, of KPM kosten per minuut, je niet willen helpen en kijkt hoe het komt .

Gesloten