LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] probleem met telfort internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
maluch
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2011 11:10

probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door maluch »

Ik betaal braaf elke maand de rekening (24.95)
loop zelfs 1maand in het voor
nu schijnt dat telfort al 2 jaar een ander rekening nummer te hebben

Wat gebeurd er sluiten ze mij af omdat ik 2 jaar lang op een verkeerd nummer geld heb gestort
Maar ik heb tot 2maanden terug nooit problemem gehad en nu ineens sluiten ze je af


Dus ik bellen met telfort en vraag wat er aan de hand is
Krijg ik te horen dat het geld op een nummer is gestort van hun wat niet meer bestaat
Ze hebben al 2 jaar een ander nummer maar in die 2jaar is mij nooit iets verteld
ook in die 2jaar heb ik nooit een aanmaning gehad of een brief met daar in de juiste bank gegevens
Nu is mij beloofd ik zou vandaag weer worden aangesloten en wat blijkt?? Gaat nu nog 4a5dagen duren
Ik heb zelfs vernomen dat er nog steeds mensen zijn die geld storten op het oude rekenings nummer


Oja voor ik het vergeet of ik nog wel even 19.95 wil betalen voor de aansluit kosten

TELFORT IK WEET DAT JULLIE DIT GAAN LEZEN DOE MIJ EEN PLEZIER EN DOE EINDELIJK EENS DE DINGEN GOED ZO ALS HET HOORT
ik ben wel klaar met jullie

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door JtC »

Je krijgt maandelijks een factuur gestuurd per e-mail, een pdf document, en daar staat gewoon het juiste rekeningnummer op hoor. Lezen is natuurlijk voor velen een grote kunst.

maluch
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 mei 2011 11:10

Re: probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door maluch »

Moet ik wel weten hoe ik in moet loggen aangezien ik die gegevens niet heb

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door JtC »

Nee hoor, het pdf bestand wordt gewoon naar een e-mailadres gestuurd wat jij ooit hebt doorgegeven. Daar hoef je je niet eens voor aan te melden op de website.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door dhc »

gewoon een account aanmaken via Telfort.nl....hoe moeilijk is dat?

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door piet jagers »

zal niet zo moelijk zijn.als je internet hebt...

in dit geval had telfort gewoon netjes een brief moeten sturen

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door JtC »

Piet, je lölt weer gigantisch uit je nek.
De Telfortgebruikers hebben al lang en breed deze informatie gekregen. Als je dat dan niet oppikt, ja dan houdt het snel op. Daarbij ben jezelf verantwoordelijk voor je betalingen.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door JtC »

Juist, die zijn allemaal de löl dus. Gewoon niets lezen, alles vanzelfsprekend vinden en voor lief nemen. Dan kom je er wel. Heb je trouwens een obsessie met vegen?
Ik heb zelfs vernomen dat er nog steeds mensen zijn die geld storten op het oude rekenings nummer

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Voor een lange periode is alles wat op de vervallen bankrekening is gestort doorgesluisd naar de juiste rekening. Nu is de rekening helemaal opgeheven en als u daar nog geld op stort wordt het door de bank weer op uw rekening bijgeschreven en heeft u dus niet betaald.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: probleem met telfort internet

Ongelezen bericht door bprosman »

Moet ik wel weten hoe ik in moet loggen aangezien ik die gegevens niet heb
Die gegevens heb je gekregen toen je verbinding werd opgeleverd.

Gesloten