LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELFORT WAAROM ALTIJD GEZEUR!! ben het zoooo beu

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

TELFORT WAAROM ALTIJD GEZEUR!! ben het zoooo beu

Ongelezen bericht door hkansjes »

Altijd maar gezeur met Telfort, BEN HET BEU!!!!

In april krijg ik een brief de eerste met meteen een laatste waaschuuwing ??? Ik verbruik te veel internet?? Beetje vreemd als je onbeperkt internet hebt en alleen whatsapp en hyves en Facebook en twitter gebruikt !!! Geen mail of wat dan ook!! WAT nog vreemder als je nu na een belletje klantenservice hoort dat je afgesloten bent na een derde brief die ik nooit gehad hebt net als een eerste, maar goed nu al een dikke week aan het klooien met het internet en instellingen zeggen ze u heeft de 18 de op internet gezeten?? WAT DE **** ik kon glad niet op internet al een dikke week!!!! Zoek me de pleuris waarom niks lukte!! Dus hoe kan ik internet verbruikt hebben???

Na voor mij de eerste brief meteen gebeld met de vraag hoe kan dit met wat ik gebruik op internet en wat ik er aan kan doen? Dit wat ik gebruik op internet moest gewoon kunnen ze zou aan tekeningen maken en zorgen dat ik niet afgesloten werd! En dan lachen op die klantenservice of zo?? Ophangen en denken haha want er is niks aan gedaan naar mijn idee !! Heb geen internet meer maar mag wel de rekening trouw op tijd betalen!!

En dan het bellen , ga naast mijn dochter staan we bellen het Telfort nummer en wat denk je steeds de Voice mail??? Het nummer is gewoon al weken steeds niet te bereiken!! Dus nu net weer maar eens bellen , jaja ze maken weer een klacht ervan, duurt weer 5 dagen, en dan moet je nog geholpen worden!! Kanonnen wat ben ik pissd!! Heb een ABO betaal netjes iedere rekening en wat krijg ik terug??? Kan niet op internet!! En kan niet gebeld worden steeds weer!!!

Voor mij echt nooit geen Telfort meer!!!! En wat ik altijd tegen iedereen riep neem Telfort het werkt prima roep ik nu anders mensen neem nooit geen Telfort!!! Of je moet steeds ellende willen!!

Wat ben ik booooos

'S heijkans
[email protected]

hkansjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 okt 2009 20:22

Re: TELFORT WAAROM ALTIJD GEZEUR!! ben het zoooo beu

Ongelezen bericht door hkansjes »

en ja hoor de beruchte brief ligt nu op de mat, en dan ga je jezelf nog meer afvragen dus.
als ik volgens de brief van LET OP 15 juni geblokkeerd ben hoe kan ik dan dus de 18de internet verbruikt hebben??

ik vraag me af kan iemand mij antwoord geven ....

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: TELFORT WAAROM ALTIJD GEZEUR!! ben het zoooo beu

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@hkansjes,

Graag zoek ik voor u uit wat er precies aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla

MAXIEM

Re: TELFORT WAAROM ALTIJD GEZEUR!! ben het zoooo beu

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Telfort webcare

Zo blijf je natuurlijk wel dweilen met de kraan open.

Maxiem.

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: TELFORT WAAROM ALTIJD GEZEUR!! ben het zoooo beu

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Voor iedereen die zekerheid wil gewoon je abonnement laten omzetten naar 200 Mb 1Gb of 1,5 GB dan weet je wat je mag verbruiken Fair use blijft moeilijk gezien dit maandelijks verschild wat je mag gebruiken.

Gesloten