LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] en weer een postnl/tnt topic

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door bianca82 »

tja.. ze veranderen hun naam om van die slechte imago af te komen.. ze hadden beter gewoon wat aan hun service enzo kunnen gaan werken.

paar weken terug had mijn kind mijn bankpas laten verdwijnen ik was zo "handig"geweest om hem op een plek neer te leggen waar ze makkelijk bijkon en tja alles is op die leeftijd (15maanden) speelgoed eigen schuld een week had ik gezocht daarna heb ik bij mijn bank (rabobank) de boel laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd
dit was: 5 oktober, 7 oktober kreeg ik mijn pincode opgestuurd lekker vlot..
maar ja nu de pas... die kwam maar niet terwijl ze tegen mij hadden gezegt uiterlijk woensdag, geen pas.

dus ik bellen naar mijn vestiging waar ik een vriendelijke vrouw aan de telefoon kreeg die voor me ging uitzoeken wanneer hij met de bezorger mee is gegaan.
ik kreeg toen te horen dat hij maandag bij hun binnen was gekomen en dinsdag (11oktober) met de bezorger mee was gegaan, dus mevrouw kans is er dat hij donderdag of vrijdag komt.

ik kreeg toestemming om nogmaals een bedrag van mn rekening af te halen als hij vrijdag nog niet aanwezig was.

Je raad het al vrijdag nog steeds niet aanwezig zucht. Ik weer bellen en er werd gelijk een tracing uitgezocht of zoiets, geld gehaald voor het weekend en nu maar hopen dat hij maandag wordt geleverd.

Nee helaas maandag 17 oktober niks. dus ik weer bellen (ben ik blij dat ik onbeperkt mag bellen naar vaste nummers): oke mevrouw raar dat hij er nog niet is ik zal een nieuwe pas voor u aanvragen.

daar zit ik dus nu nog op te wachten dat kan weer een weekje duren.
het allervervelenst is wel dat ik er voor heb gezorgd dat of ik of mijn partner altijd in huis was.. niemand is aan de deur geweest ook is er geen briefje in de brievenbus gestopt niks.. en het is aangetekend!

nu kwam ik gister terug van een drukke dag geregel wat schetst mijn verbazing EINDELIJK is mijn pas binnen gewoon door de brievenbus gepropt (terwijl het aangetekend is) met een sticker er op dat ze al 2x aan de deur zijn geweest..

nou dat is me toch een grote berg onzin!! want er is nooit iemand aan de deur geweest (altijd iemand aanwezig in huis en nooit een we zijn aan de deurgeweest briefje)

dus ik ga zo maar even gezellig rabobank bellen met de melding dat ze een brief van me kunnen ontvangen en dat ikgraag wil dat ze een klacht indienen aangezien tnt/postnl niet naar mijn klacht zullen luisteren maar hopelijk wel van een bank

witte angora
Berichten: 30999
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door witte angora »

En in plaats van een stukje zelfreflectie toe te passen klaagt de directie dat dit soort berichten een hetze is. Mooi niet, vroeger kwam dit zelden of nooit voor, dus waarom nu dan wel?

En die bankpasjes, ik denk dat er maar eens een mogelijkheid moet zijn om die dingen in het kantoor zelf op te halen. TNT raakt mij teveel post kwijt, om nog betrouwbaar genoemd te kunnen worden.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door bianca82 »

tja.. vroeger was de post een begrip en er was bijna niks zekerder (en te vertrouwen) als de ptt/tnt/postnl dat herinner ik me nog goed..
en ik ben nog niet eens de 30 gepasseerd :lol:

overigens net rabobank aan de telefoon gehad en alles uitgelegd en die medewerkster raakte er zelfs geiriteerd door (niet naar mij) aangezien dit absoluut niet mag gebeuren met zo iets vertrouwelijks.

ze ging gelijk een klachtenformulier invullen om er werk van te maken.
als het goed is krijg ik morgen of overmorgen mijn nieuwe pas

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door electomonteur »

mischien dat dit enige duidelijkheid verschaft
http://www.westonline.nl/files/problemen%20post.pdf

dit is de lijst van de laatste 3 maanden wat er allemaal niet goed ging en gemeld fout is gegaan cq waar er post is blijven staan of terug gevonden

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door bianca82 »

das best veel.. overigens staat deze stad erniet bij.. maar weet niet of dat zo positief moet zijn.

gister overigens (nu wel lekker vlot) mijn nieuwe pas gekregen eindelijk is normaal boodschappen doen

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

gisteren bij thuiskosmt briefje in de bus dat er geprobeerd is iets te bezorgen maar ik was niet thuis. Moet opgehaald en voor getekend worden en kan eerstvolgende werkdag vanaf 13.00. Toevallig vandaag dagje vrij komt mooi uit want werk normaal 5 dagen per week. Ik om 13.40 bij postkantoor is er nog niet. Ik om 16.00 weer terug nee hoor we hebben het nog niet maar u kunt op track trace kijken. Maar natuurlijk ik het nummer op track and trace ingevuld zending niet gevonden. Ppff wordt je toch moe. Geen idee wat het pakket of brief is, krijg de zenuwen want vorige keer waren het papieren van rechtbank dankzij wraakzuchtige ex van mijn man. Ik wil graag weten want het is zodat ik me misschien niet meer zo opwind. Nu maar hopen dat ik morgen niet weer voor jan doedel daarheen fiets

witte angora
Berichten: 30999
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door witte angora »

Wow, dat is zeker best wel veel, als je ziet wat er allemaal blijft liggen, in containers wordt gedumpt, door de politie wordt terug gebracht, hoeveel wijken er simpelweg niet of veel te laat wordt gelopen...

En daar zitten de klachten over verkeerd bezorgde poststukken dus nog niet eens bij.

En dan het lef hebben te klagen over een hetze? :evil:

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

gisteren weer halve dag in de weer geweest om te achterhalen waar mijn pakketje is, blijkt dat de barcode die tnt heeft achtergelaten bij mij fout is en de aangetekende brief teruggestuurd is naar de afzender. Ppff vermoeiend, moet wel zeggen ben keurig geholpen door de klantenservice dat meisje heeft echt der best gedaan.
Weet nu wel dat het niets is van een advocaat en dus niet zo heel belangrijk.

Bedankt tnt dat ik 2 dagen bijna ziek van de zenuwen ben geweest

Wendytjehh
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2011 12:41

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door Wendytjehh »

Bij mij zijn er ook 3 pakjes zoek in 2 maanden tijd. Je kan ze bellen en mailen maar ze doen er niks aan.

Ik heb afgelopen vrijdag een pakje verzonden en weer blijft hij hangen in het sorteer centrum.

Er is iets flink mis met PostNL. Wat kunnen we er nou aan doen? Wat hebben jullie al geprobeert??

Groeten

Wendy uit Leiden

zeeman-b
Berichten: 104
Lid geworden op: 31 aug 2010 19:03

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door zeeman-b »

@Wendy

Stotter jij soms ?

Bijdragen mogen maar 1 keer geplaatst worden volgens de regels :lol:

Wendytjehh
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2011 12:41

Re: en weer een postnl/tnt topic

Ongelezen bericht door Wendytjehh »

haha ja een beetje.. Kan er niks aan doen. ;-) Weet de regels niet :P

Gesloten