eind juli hebben wij aan ons mobiele abonnement een internetbundel toegevoegd.
Deze hebben ze echter vergeten te activeren, waardoor we ineens enkele honderden euro's teveel gefactureerd kregen. T-mobile heeft fout toegegeven en gaf op 12 oktober aan het geld terug te storten. Vanavond (bijna 3 weken later) heb ik gevraagd wanneer T-mobile dat geld daadwerkelijk terug gaat storten. Daarop gaf de helpdesk doodleuk aan dat ze de komende maanden ons tegoed (enkele honderden euro's) gaan verrekenen met de nieuwe facturen. Omdat onze gemiddelde maandfactuur circa 20 tot 30 euro is, betekent dit dat we maanden kunnen wachten totdat ons teveel betaalde geld gecompenseert wordt. Waardeloos dus!
Eerst foutief enkele honderden euro's teveel in rekening brengen en afschrijven, en vervolgens een aantal maanden de tijd nemen om het geld weer terug te betalen. Niet klantvriendelijk, compleet belachelijk zelfs!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile helpdesk, waardeloos geholpen na fout t-mobile!
-
-
Re: t-mobile helpdesk, waardeloos geholpen na fout t-mobile!
@wilbortsjeroen,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Richard
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Richard
T-Mobile Webcare