LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belnu.nl misleidt de consument

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wanshang

belnu.nl misleidt de consument

Ongelezen bericht door wanshang »

Al meer dan 3 weken wacht ik nu op mijn keurig betaalde iphone 4 die een oorspronkelijke levertijd van 3 a 5 werkdagen had! Telkens als ik contact opneem met belnu krijg ik te horen dat de iphone aan het eind van de week verwacht wordt. Maar nadat ik vandaag via hun website een chat heb aangevraagd krijg ik nu te horen dat de telefoon de komende weken verwacht wordt. Ik heb genoeg van het wachten en vindt de communicatie van belnu heel mager. Ook op hun website wordt niet aangegeven dat het wel eens veel langer zou kunnen duren voordat je je telefoon in handen hebt. Ze blijven adverteren met een snelle levering maar leveren helemaal niet!
Ik wil graag mijn geld terug en ook de contracverlenging anuleren zodat ik rechtstreeks via tmobile kan bestellen en verlengen! Maar de onvriendelijk mijnheer van de chat wees mij erop dat dat onmogelijk is volgens artikel 5 lid 6.
Dit is toch complete misleiding?! Voor mij nooit meer belnu!

alfatrion

Re: belnu.nl misleidt de consument

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik adviseer je om een ingebrekenstelling per post te sturen. Dit hoef je niet aangetekend te doen als je om een reactie c.q. ontvangstbevestiging vraagt en de gestelde termijn in de gaten houd. Geen reactie = opnieuw sturen. Als de termijn verlopen is en kun jij de koop ontbinden. Dit kun je ook al aangeven in de ingebrekenstelling.

wanshang

Ongelezen bericht door wanshang »

Dank voor het antwoord maar wat me dwars zit is dat belnu zegt dat het onmogelijk is om de contractsverlenging ongedaan te maken. Dus indien ze akkoord gaan met de koop ongedaan maken maar de contractsverlenging niet dan houdt dat in dat ik ergens anders een losse telefoon zou moeten kopen wat natuurlijk een hele prijzige onderneming wordt. Ze hebben me in de houtgreep!

skodarob

Ongelezen bericht door skodarob »

En hoe is het afgelopen hiermee??

Gesloten