Afgelopen maand zag ik op mijn online overzicht steeds extra kosten staan. Heel hoog, elke week E 6,30. Ik heb contact gehad met de afdeling fraude van Tmobile en zij gaven aan dat het om een download dienst ging. Ik zei dat dat onmogelijk was. Ik heb daarna mijn internet uit gehad om zo proberen kosten te besparen. Ik werd geadviseerd te wachten op de factuur dan pas konden ze mij helpen.
Inmiddels een hoge factuur ontvangen. Voor 40 euro extra kosten. Weer gebeld met de afdeling en dan krijg ik te horen dat ik een abo heb op een ringtoon dienst. Ik weet van niks. Ik download dat soort onzin niet en ik heb dit niet afgesloten.
Ik was nieuwsgierig naar dit bedrijf en heb gegoogled op de naam Vip Tunes extra kosten. Genoeg resultaten met allerlei mensen die dezelfde kosten hadden als ik. Ook ongevraagd. De mobiele aanbieder doet er niks mee dan moet je contact met de dienst opnemen. Dat durf ik dus niet want als ik mijn persoonsgegevens geef wie weet wat ze doen.
Ik las dat het zou kunnen komen door het downloaden van een gratis app die dan gelinkt is aan deze dienst terwijl je hier niets van af weet. Het zou kunnen kloppen. Ik heb die bewuste dag dat het begonnen is een app gedownload. MathGenius.
Hoe kan het dat dit soort dingen zomaar kunnen. Zonder waarschuwing en zonder toestemming. Wat kan ik hiermee? Kan ik ergens aangifte doen? Mijn geld terug krijgen? Waarom doet T-Mobile hier niks aan, want op het forum stond genoeg over de kosten van dit bedrijf. Dan zou Tmobile toch ook hier iets mee moeten doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Extra kosten door Vip tunes
Re: Extra kosten door Vip tunes
Ik zou zeggen alles betalen, behalve die kosten en dan een aangetekende brief sturen naar TMobile waarin je aangeeft dat jij helemaal niets bij VIP tunes hebt afgesloten en dat TMobile dat dan maar moet aan tonen.
En wanneer zij dit niet op willen lossen kan je iets in de brief vermelden dat je het dan gaat voorleggen aan: Geschillencommissie Telecommunicatie.
En wanneer zij dit niet op willen lossen kan je iets in de brief vermelden dat je het dan gaat voorleggen aan: Geschillencommissie Telecommunicatie.