LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kosten voor- en achterdeur met deurpost

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
smily01
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 dec 2004 08:59

kosten voor- en achterdeur met deurpost

Ongelezen bericht door smily01 »

Hallo,

Ik heb onlangs een huis gekocht. Nu wil ik het huis goed beveiligen omdat er in die buurt erg wordt ingebroken. Ik heb vandaag een bedrijf laten komen om een offerte op te laten maken voor de beveiliging van het huis. Nu wil ik graag in aanmerking komen voor het politiekeurmerk veilig wonen. Nu gaf het bedrijf aan dat de voor- en achterdeur en de deurpost zo verouderd waren dat er geen sloten konden worden geinstalleerd. Hierdoor zou ik ook niet in aanmerking komen voor het keurmerk. Nu is mijn vraag aan jullie: Weten jullie wat ongeveer de kosten zijn van een voor- en achterdeur en een deurpost? Ik weet dat de prijzen enorm uit elkaar lopen, maar was zou het ongeveer kosten?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: kosten voor- en achterdeur met deurpost

Ongelezen bericht door nevermind »

Misschien vind je hier een tip/advies.

http://www.politiekeurmerk.nl/consument ... e_vragen#1

smily01
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 dec 2004 08:59

Re: kosten voor- en achterdeur met deurpost

Ongelezen bericht door smily01 »

bedankt voor uw reactie, maar mijn vraag gaat niet over het keurmerk, maar over de kosten van een voor- en achterdeur

riddert
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: kosten voor- en achterdeur met deurpost

Ongelezen bericht door riddert »

de kosten zullen tussen de 1000 en 5000 euro liggen, afhankelijk van gebruikte materialen, uitvoering en hang/sluitwerk.

Je kunt dit beter aan een kozijnenleverancier vragen, die kunnen je dit tot op cent toe nauwkeurig vertellen, daar heb je meer aan lijkt me.

Gesloten