LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat 2-pak pringels

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
straatman.mieke
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2011 12:09

Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door straatman.mieke »

Actie eind okt. 2011. Om een gratis bioscoopbon te bemachtigen moest je 2 produkten kopen. Een van de mogelijkheden was een 2-pak Pringels voor 2.99.
Nu is dat al niet goedkoop (in de supermarkt kost deze 1.32 per bus van 165 gram).
Maar de bus Pringels van Kruidvat bleek ook nog eens niet vol te zijn: dus eens op het etiket gekeken: er zat slechts 150 gram in (volgens de etiketinfo) .
Kennelijk laat Kruidvat deze speciaal voor hun actie vullen met..... minder dus.
Dit is echt een vorm van oplichterij

M. Straatman

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door bprosman »

M.i. is het pas oplichterij als er 165 gram op het etiket staat en er zit maar 150 gram in. Een "bus" is geen standaardmaat, net zomin als 'een zak aardappelen' dat is, daar heb je ook zakken van 1, 2.5, 5 Kilo etc.

witte angora
Berichten: 30993
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door witte angora »

Een van de mogelijkheden was een 2-pak Pringels voor 2.99.
Nu is dat al niet goedkoop (in de supermarkt kost deze 1.32 per bus van 165 gram).
Als je dan toch naar de Kruitvat gaat, hoe komt het dan dat je teveel betaalt? Je koopt het toch zelf? Dit heeft niks met oplichterij te maken, en wat mijn voorganger al zei, dat er minder in zit, ook niet.

Gratis bestaat niet, het is alleen nog wachten tot er belasting op zonneschijn en regen wordt geheven. :wink:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door bprosman »

Gratis bestaat niet
Leugenaar , straks gaan jullie ook nog beweren dat Sinterklaas, de Kerstman een de paashaas ook niet bestaan zeker :twisted:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door dhc »

Niet.....?
Oplichterij dus.....

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door grun »

Het gewicht hangt van de smaak af, de ene smaak weegt niet net zoveel als een andere. In iedere bus zitten 90 pringles. Verder ben ik het met de anderen eens dat dit topic nergens over gaat en van oplichting is al helemaal geen sprake.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door Emmy75 »

bprosman schreef:
Gratis bestaat niet
Leugenaar , straks gaan jullie ook nog beweren dat Sinterklaas, de Kerstman een de paashaas ook niet bestaan zeker :twisted:
Tuurlijk wel. We waren gisteren tot de conclusie gekomen dat het afhankelijk is van hoe het ons mensen uitkomt. Dus bestaan Sinterklaas, de Kerstman en de Paashaas wel. :mrgreen:

witte angora
Berichten: 30993
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door witte angora »

Emmy75 schreef:
bprosman schreef:
Gratis bestaat niet
Leugenaar , straks gaan jullie ook nog beweren dat Sinterklaas, de Kerstman een de paashaas ook niet bestaan zeker :twisted:
Tuurlijk wel. We waren gisteren tot de conclusie gekomen dat het afhankelijk is van hoe het ons mensen uitkomt. Dus bestaan Sinterklaas, de Kerstman en de Paashaas wel. :mrgreen:
Jawel, maar daarom zijn ze nog niet gratis. :mrgreen:

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Ik vind dat TS gelijk heeft. Dit is een vorm van oplichting in zijn puurste vorm! Ik zou een topic openen op Tros radar, oh is al gebeurd. Daarna zou ik een klachtenbrief schrijven naar de Kruidvat en je advocaat erop zetten. Als dit niet helpt zou ik op een drukke zaterdagmiddag in de kruidvat gaan staan en schreeuwen dat het oplichters zijn! Zo, dat zal ze leren, minder Pringles in een bus.. Ik snap dat je hiervan wakker ligt hoor, er gebeurd verder toch niks in de wereld en er kan altijd wel een wereldprobleem bij.

tiepmiep
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 mei 2010 11:23

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door tiepmiep »

In elke bus pringles zitten altijd er 90, vaak niet meer, en als het goed is nooit minder. Dat een pak niet vol zit is al jaren zo :roll: Is bij een zak chips ook niet.
Plus u koopt het, kruidvat dwingt u nergens toe..

Mijn reactie is dus eigenlijk stel je niet zo aan..
Koop het dan lekker ergens anders.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door sephora30 »

@jannes22

Je vergeet: een protestactie op touw zetten op het Binnenhof :mrgreen:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door kweenie »

Je kunt op de pringles site precies van elke smaak zien hoeveel er in de bus zit.

witte angora
Berichten: 30993
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Jannes, je kunt je ook bij de occopy beweging op het beursplein voegen, dat is immers tegen al die zelfverrijking, en daar hoort dit uiteraard ook bij. Immers, 15 gram verschil per bus dat is eehhh... ff rekenen... :wink:

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door duiner »

straatman.mieke schreef:Actie eind okt. 2011. Om een gratis bioscoopbon te bemachtigen moest je 2 produkten kopen. Een van de mogelijkheden was een 2-pak Pringels voor 2.99.
Nu is dat al niet goedkoop (in de supermarkt kost deze 1.32 per bus van 165 gram).
Maar de bus Pringels van Kruidvat bleek ook nog eens niet vol te zijn: dus eens op het etiket gekeken: er zat slechts 150 gram in (volgens de etiketinfo) .
Kennelijk laat Kruidvat deze speciaal voor hun actie vullen met..... minder dus.
Dit is echt een vorm van oplichterij

M. Straatman
nou ja zeg, zeuren is ook een vak.... :roll: :shock: .. hoe was de film ?..

voor de prijs van 2.99 ?.. een koopje , toch ?

ik doe het altijd met de Telegraaf , prima actie's van de Kruidvat !,, ga zo door, Kruidvat !
.
..

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door Emmy75 »

duiner schreef: nou ja zeg, zeuren is ook een vak.... :roll: :shock:
:lol:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door nevermind »

Emmy75 schreef:
duiner schreef: nou ja zeg, zeuren is ook een vak.... :roll: :shock:
:lol:
Dacht je dan tot nu anders over dit forum?

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door duiner »

secondadvies schreef:
Emmy75 schreef:
duiner schreef: nou ja zeg, zeuren is ook een vak.... :roll: :shock:
:lol:
Dacht je dan tot nu anders over dit forum?
Inderdaad ja , ik sta echt verstelt hier van het vele zeuren !!... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

ernstige zaken over grote bedrijven die steken laten vallen , worden hierdoor ondergesneeuwd !
Jammer .
.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door sephora30 »

De film kostte 2x 2,99 dus bijna 6 euro :D

Krijg ineens trek in Pringles 8)

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door duiner »

sephora30 schreef:De film kostte 2x 2,99 dus bijna 6 euro :D

Krijg ineens trek in Pringles 8)
zo, een koopje dus , hier kost de film pp bijna al 10 euro ..even naar Kruidvat , ben ff weg !

ik hou helemaal niet van Pringles .. :D
,

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Kruidvat 2-pak pringels

Ongelezen bericht door sephora30 »

Neem voor mij ook 10 actiepakken mee gaan we lekker met zn allen naar de movie :mrgreen:

Gesloten