LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Samdo
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2011 15:03

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Samdo »

Heb 4 kaartjes voor het concert van Rihanna voor mijn dochter en 3 vriendinnen gekocht via Ticketloket. Hebben er lang voor gespaard!!! Mag toch hopen dat die meiden woensdag toch kunnen gaan.
Heb ze gemaild maar nog steeds geen reactie (ja standaard mail dat het 5 werkdagen gaat duren). Ik ga echt stappen ondernemen als ik de kaartjes niet krijg.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 nov 2011 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door duiner »

susan1976 schreef:Ik lees jullie berichten allemaal, ik ben er sinds gisteren pas achter wat voor een organisatie ticketloket is. Ik zat op kaarten voor het concert van Rihanna te wachten, volgende week woensdag en heb nog geen kaarten gekregen. Als ik het zo begrijp zullen die waarschijnlijk ook niet meer komen. Hier baal ik ontzettend van, wat kan ik nu het beste doen?

ach ja, dit gaat maar door en door, en NIEMAND doet hier wat aan !

De politie of advocaten , maakt niet uit wat ze hadden kunnen doen,
nu krijg je alleen maar lange posten hier dat iedreen er nog steeds intuimt

Dat valt mij wel bij meerdere zaken hier op, dat NIEMAND stappen onderneemt tegen hun ,
wel om eigen kaartjes , of andere dingen , terug te krijgen, maar niet om ze te pakken !


Wie volgt ?.
.

karenx1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 nov 2011 00:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door karenx1987 »

Ook ik heb 3 concetkaarten voor Rihanna besteld voor 9 nov a.s.
( helaas dit forum te laat gezien )
Al 3x gemaild met de vraag wanneer de kaarten binnen komen en of alles goed gaat.
Geen enkele reactie ontvangen.
Ik hoop dat ze morgen binnen komen, & anders laat ik het er hier echt niet bij zitten!!!

lillianschreurs
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2011 09:59

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door lillianschreurs »

Ook wij hebben dezelfde ervaringen; 4 kaartjes gekocht voor Marco Borsato in Kerkrade, 17 aug betaald, 5 dagen vantevoren bericht dat ze zouden komen, een dag vantevoren afzegging; geld nog niet terug... Wat kun je hieraan doen?
Baal gruwelijk, welke ticketsite kun je nog wel vertrouwen, zie ze er allemaal bij staan....

LynnP
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2011 14:57

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door LynnP »

Als een van de vele ben ik er dus ook ingetrapt. Heb 3 kaarten besteld voor Rihanna die uiterlijk vandaag binnen zouden komen, en guess what? Niet binnen natuurlijk. Heb mijn rechtsbijstandsverzekering ingelicht, maar die kunnen ook geen garantie geven. Nu maar hopen dat de kaartjes toch nog binnen komen en dat het de JUISTE kaartjes zijn. Zijn er toevallig mensen die WEL goede ervaringen hebben met ticketloket?

Groetjes

IJVW
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2011 19:37

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door IJVW »

Ook ik ben opgelicht, voor meer dan 300 euro. Ongelofelijk dat mensen dit jegens een 16-jarige kunnen doen. Ik hoop dat de vele e-mailtjes uiteindelijk zullen resulteren in een teruggave van het geld. Kan ik verder nog iets ondernemen? :(

ellen64
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2011 19:46

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door ellen64 »

Mijn dochter heeft met 2 vriendinnen lang gespaard om naar een concert van hun idool Rihanna bij te wonen. Ze zijn 15 jaar!
Nog geen kaartjes en die zullen ook wel niet meer komen, als ik dit allemaal lees.
Wat een lafaards, om al die jonge tieners te pakken!
Wat is de beste procedure om dit te stoppen, want ik lees dat er het afgelopen jaar al veel mensen gedupeerd zijn.
Dit moet stoppen.

susan1976
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2011 14:28

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door susan1976 »

Vol ongeloof ontvang ik net 2 e-tickets voor het concert van Rihanna, dit had ik helemaal niet meer verwacht. Het betreft wel kaartjes voor Rang 3 terwijl ik heb betaald voor Rang 1. Ben benieuwd of ik het verschil terugbetaald krijg. Heeft de rest ook al kaartjes gekregen?

Jurgen100
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2011 20:20

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Jurgen100 »

Nooit meer daar bestellen.
Laatst gewijzigd door Jurgen100 op 03 nov 2011 10:32, 2 keer totaal gewijzigd.

neske3
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2011 20:37

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door neske3 »

Gotver!!!!

Lees al die berichten hier had ik daar maar eerder naar gekeken. Mn vriendinnen en ik hebben ook kaarten van Rihanna besteld bij ticketloket. Ze zouden vandaag eigenlijk binnen moeten zijn!!! Heb al mailtjes gestuurd maar niet op terug gekregen. Wat moeten we doen als we ze niet krijgen??? Laat t er niet bij zitten.

daan007
Berichten: 53
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:10

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door daan007 »

Nu al vanaf 27 oktober bezig om contact te krijgen met ticketloket, geen enkele reactie!!! Zij hebben een maand geleden met de consumentenautoriteit te maken gehad en dwangsommen opgelegd gekregen.

Denk dat mailtjes bij niemand terecht komen en iemand (zie hieronder) ergens lekker mijn geld aan het tellen is.

Achter Ticketloket zit [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Zie:

[link verwijderd door de moderator]

Hij is directeur van de limited die beherend vennoot is van Dutch Entertainment Services waarvan o.a. Ticketloket een onderdeel is.

Zie mede het volgend forum, daar wordt deze persoon van oplichting beticht:

[link verwijderd door de moderator]

en het filmpje over verkoop van schaatstickets:

[link verwijderd door de moderator]


[link verwijderd door de moderator]


Mijn conclusie: ticketloket kwam in eerste instantie(gedeeltelijk) zijn verplichtingen na, maar gezien de huidige toestroom van klachten zitten we in een andere levensfase van het bedrijf, namelijk cashen en wegwezen. Aangezien [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] , gezien de aandacht in de media kunnen wij gewoon naar onze centen fluiten.

Degene die opgelicht zijn: altijd aangifte doen.

De site staat nog steeds op een nummer 1 ranking op google, ongelooflijk. Zoveel mogelijk keer de site bezoeken zonder te kopen, elk bezoek kost waarschijnlijk +/- € 1 voor Ticketloket.

Tros Opgelicht neem actie!!!

Wordt vervolgd!
Laatst gewijzigd door Radar op 03 nov 2011 11:54, 6 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

AMhoimoidoei
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 okt 2011 16:17

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door AMhoimoidoei »

Ik ben ze momenteel met honderden mails per dag aan het bestoken.
Krijg al helemaal geen reactie meer. [ongepast taalgebruik verwijderd door de moderator]. Ik zou zeggen: "Tros Opgelicht, kijk eens op de Bahama's. Misschien ligt hij daar op het strand".
Laatst gewijzigd door Radar op 03 nov 2011 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

karenx1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 nov 2011 00:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door karenx1987 »

susan1976 schreef:Vol ongeloof ontvang ik net 2 e-tickets voor het concert van Rihanna, dit had ik helemaal niet meer verwacht. Het betreft wel kaartjes voor Rang 3 terwijl ik heb betaald voor Rang 1. Ben benieuwd of ik het verschil terugbetaald krijg. Heeft de rest ook al kaartjes gekregen?

Ik heb een maand geleden ook 3 kaartjes betaald voor Rihanna
9 nov. as. in het Gelredome.
Nog steeds niks binnen !!!!!
Jij hebt ze dus wel ?
Wat heb je ervoor gedaan, veel gemaild?

jose795
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2011 08:41

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door jose795 »

Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van ticketloket. Ik had voor afgelopen zaterdag kaartjes besteld voor Marco Borsato en heb deze nooit geleverd gekregen. Ik zie deze site nu pas. Ik heb op facebook en hyves en msn aan al mijn vrienden doorgegeven om niet meer te boeken via ticketloket want dat ze niet deugen. Ik heb gevraagd deze mail naar hun vrienden door te sturen. Ik hoop dat binnen no time heel Nederland op de hoogte is van hun praktijken.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 nov 2011 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

jose795
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2011 08:41

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door jose795 »

De mailtjes die hier tussen staan waarin wordt gezegd dat ze uiteindelijk wel een ticket kregen of een E ticket of een andere rang, die vertrouw ik niet. volgens mij zijn dat medewerkers van ticketloket. Luister goed, als je besteld hebt, wordt er niet geleverd en je krijgt geen antwoord op je vragen. Ze laten gewoon niets meer van zich horen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

jose795 schreef:De mailtjes die hier tussen staan waarin wordt gezegd dat ze uiteindelijk wel een ticket kregen of een E ticket of een andere rang, die vertrouw ik niet. volgens mij zijn dat medewerkers van ticketloket. Luister goed, als je besteld hebt, wordt er niet geleverd en je krijgt geen antwoord op je vragen. Ze laten gewoon niets meer van zich horen.
Waarschijnlijk niet.

Zeker omdat, als je goed leest, deze mensen ook verontwaardigd zijn 150 euro betaald te hebben voor een kaartje van niet meer dan 10 euro waard...

Ik denk eerder dat ticketloket af en toe wat verzonden heeft om zo verwarring te zaaien..

Vonsmirren
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2011 12:15

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Vonsmirren »

Ik had voor mijn vriendin en mezelf in september 2 kaarten besteld bij ticketloket, voor het concert van Rihanna in het Gelredome te Arnhem.

Wij hadden net zoals alle andere mensen hier gister(2-nov. jl.) De kaarten aangetekend thuis bezorgd moeten krijgen.
Omdat wij rond 4 uur nog steeds niks hadden, ben ik maar eens op internet gaan zoeken en kwam ik tot grote verbazing en schrik achter dit forum.

Met de stoom uit mijn oren, omdat het een cadeau voor mijn vrouwtje betrof, gelijk volop aan het mailen geslagen, met de hoop nog iets van ons geld terug te zien, of de kaarten zsm op de mat te hebben.

Ik had kaarten besteld die ons toegang moesten verschaffen tot de arenavloer, en deze hebben mij 165,50 gekost(70 euro per stuk) incl het aangetekend verzenden.

Gister in snelvlucht 3 mails gestuurd met daarin 3 duidelijke te ondernemen stappen richting ticketloket, mocht men niet binnen 5 dagen reageren op onze mails.

Wij hebben gedreigd met aangifte wegens fraude en oplichting, de consumentenbond in te schakelen, en de das Rechtsbijstand erbij te halen, tevens een schadevergoeding voor de geleden stress etc. etc.

Helaas natuurlijk niks gehoord(wat ik eigenlijk al had verwacht!) dus vandaag gelijk weer een email eruit gegooid, met daarin de mededeling dat vanaf vandaag er nog 4 dagen resterend waren tot de voorgenoemde stappen werden ondernomen.

U zult het allemaal niet geloven, maar ik heb om half 12 een mail gehad dat tot hun grote spijt onze bestelde kaarten niet meer leverbaar waren, en dat het betaalde bedrag binnen 48 uur op mijn rekening teruggestort zou worden.

Om 12 uur was het gehele bedrag teruggestort op mijn rekening en is gelukkig voor ons de zaak afgedaan.

HEEL HEEL HEEL erg jammer dat wij niet meer naar Rihanna kunnen want we hebben er 2 maanden lang naar uit lopen kijken, maar god heel dankbaar dat we ons zuurverdiende geld toch terug hebben.

Mensen laat het er alsjeblieft niet bij zitten, en maak ze helemaal gek met mails.
Beschrijf duidelijk de stappen die je gaat ondernemen binnen een door jou redelijk te noemen termijn(1 dag is niet redelijk ook al snap ik dat je dat wel vind!) als men zich niet aan de afspraak houd, nml het al betaalde product te leveren.

Heel veel sterkte voor iedereen en we hopen dat anderen net zoveel geluk hebben als wij hebben gehad!

stacey92
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2011 13:50

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door stacey92 »

ik wilde ook even reageren ik heb daar ook 2 kaartjes besteld en vandaag een mailtje gekregen dat ze de kaarten niet meer kunnen verzenden,, maar wel een bevestiging gehad en alles maar met hun excuses moet je der maar genoegen mee hebben volgens mij heb het gehele bedrag terug gekregen, maar geen kaartjes meer..

karenx1987
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 nov 2011 00:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door karenx1987 »

Vanmorgen eindelijk een mailtje gekregen van ticketloket!
Kaarten kunnen niet meer geleverd worden, geld werd direct overgemaakt.
Super jammer natuurlijk, maar enerzijds ook blij dat er uberhaupt geen kaarten binnen zijn gekomen, want wie zegt dat deze geldig zijn?
Mooi geld terug, en nooit geen ticketloket meer!!!

kimberlydlr
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2011 13:57

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door kimberlydlr »

wij hebben vandaag de kaartje binnengekregen. ipv 1ste rangs is het derde geworden. Flink aan het balen maar als ik het hierzo lees mogen we blij zijn dat we kaarten hebben

Gesloten