LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] incasso webbilling
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 okt 2011 13:02
Re: incasso webbilling
Ook ik was slachtoffer van Webbilling op 30 september. Het was slechts 25 euro, maar toch.
Nav forum, bijgaand mijn relaas wat ik wil delen. Ik hoop dat andere lotgenoten hier wat aan hebben.
Aanpak:
-Even googlen op Webbilling, en zag dit forum..... Toen wist ik genoeg!!
-Aangifte Politie
-Melding bij de bank, fraude.
-E-mail aan web billing over oneigenlijke afschrijving (in het Engels)
Na enkele dagen kreeg ik bericht terug mbt gegevens:
-welke dienst was afgenomen bij welke site e.a.
-account gegevens
Wat bleek:
-alle account gegevens waren vals (naam, straat, postcode, e-mail adres).
Via diverse tooltjes IP adres weten te traceren naar Letland. Deze info doorgespeeld aan bank en politie.
Na opvoeren van de druk op webbilling, inclusief kopie aangifte (alleen e-mail adres zichtbaar gelaten, want je moet die gasten niet wijzer maken dan dat ze zijn. Dus geen BSN / Adres / ea. meesturen!!)
En zie daar, vandaag is het bedrag terug gestort!!
Navraag bij de bank leerde, dat men met dit fenomeen bezig zijn, maar geen pasklaar antwoord hebben.
NEEM KONTAKT OP MET DE FRAUDE AFDELING VAN DE BANK.
MEN NEEMT HET ECHT SERIEUS.
Nav forum, bijgaand mijn relaas wat ik wil delen. Ik hoop dat andere lotgenoten hier wat aan hebben.
Aanpak:
-Even googlen op Webbilling, en zag dit forum..... Toen wist ik genoeg!!
-Aangifte Politie
-Melding bij de bank, fraude.
-E-mail aan web billing over oneigenlijke afschrijving (in het Engels)
Na enkele dagen kreeg ik bericht terug mbt gegevens:
-welke dienst was afgenomen bij welke site e.a.
-account gegevens
Wat bleek:
-alle account gegevens waren vals (naam, straat, postcode, e-mail adres).
Via diverse tooltjes IP adres weten te traceren naar Letland. Deze info doorgespeeld aan bank en politie.
Na opvoeren van de druk op webbilling, inclusief kopie aangifte (alleen e-mail adres zichtbaar gelaten, want je moet die gasten niet wijzer maken dan dat ze zijn. Dus geen BSN / Adres / ea. meesturen!!)
En zie daar, vandaag is het bedrag terug gestort!!
Navraag bij de bank leerde, dat men met dit fenomeen bezig zijn, maar geen pasklaar antwoord hebben.
NEEM KONTAKT OP MET DE FRAUDE AFDELING VAN DE BANK.
MEN NEEMT HET ECHT SERIEUS.
Re: incasso webbilling
Ik heb 2 of vorige week een mail gestuurd naar webbilling met dat ik de volgende betalingen had over gemaakt, en dat ik een bewijs wil dat ik al mijn accounten op gezegt had, en ik heb 3 dagen daarna een mail gehad dat alles op gezegt is en dat ik geen verdere rekeningen krijg. Maar ik heb hun nu wel 200 euro rijker gemaakt, maargoed life sucks.
Want ik denk eigenlijk niet dat webbilling oplichters (ik verdedig ze niet:P) zijn omdat je toch diensten gebruikt van hun, alleen ze laten je meer betalen dan je dacht te moeten betalen dat zal wel zijn omdat je in nederland gebruikt maakt van een amerikaanse site ofzo?? iede geval ik heb eindelijk geen last meer van die stomme duitsers.
Voorbeeldje, als je op de tv kijkt zie je soms reclame van ringtones en dat je dan een smsje stuurt dat je dan een ringtone krijg, maarja als je dat doe zit je natuurlijk ook aan een abbo vast. Zijn dat dan ook oplichters ??
groetjes
Want ik denk eigenlijk niet dat webbilling oplichters (ik verdedig ze niet:P) zijn omdat je toch diensten gebruikt van hun, alleen ze laten je meer betalen dan je dacht te moeten betalen dat zal wel zijn omdat je in nederland gebruikt maakt van een amerikaanse site ofzo?? iede geval ik heb eindelijk geen last meer van die stomme duitsers.
Voorbeeldje, als je op de tv kijkt zie je soms reclame van ringtones en dat je dan een smsje stuurt dat je dan een ringtone krijg, maarja als je dat doe zit je natuurlijk ook aan een abbo vast. Zijn dat dan ook oplichters ??
groetjes
Re: incasso webbilling
Ja zijn ook oplichters.
Ik ben vol blijven houden en heb gezegt laat die incasso maar komen ik sta veel sterker, en ze hebben al mijn mails niet of slecht behandeld.
Ik ben vol blijven houden en heb gezegt laat die incasso maar komen ik sta veel sterker, en ze hebben al mijn mails niet of slecht behandeld.
Re: incasso webbilling
Hier nog iemand die slachtoffer is geworden. Mijn fout is vooral dat ik mijn afschriften niet goed in de gaten heb gehouden.... Bij mij gaat het namelijk om enkele honderden euro's... Gelezen en gevolgd wat er allemaal in dit forum staat. Nu wil ik alleen heel graag weten hoe het voor sommigen is afgelopen.
Zelf heb ik namelijk geld gestorneerd gekregen van de ING. Vervolgens kreeg ik van Webbilling allemaal emails met daarin een dreiging dat ik het geld moest terugbetalen aan ze. Hier heb ik niet op gereageerd want ik was allang blij dat ik een deel terug had gekregen. Vervolgens krijg ik een brief van het Nationaal Incasso Bureau.
Of ik even wil betalen... Heb ze gebeld om uit te leggen wat de situatie is, oplichting etc etc. Mij wordt echter verteld dat er in de kleine letters staat dat je abbo vanzelf doorloopt dus dat je gewoon die 39,98 moet betalen. Met andere woorden ik heb gewoon pech en het incasso bureau maakt er een zaak van.
Heb nu een afspraak gemaakt met juridisch loket om hun advies te vragen. Zelf zou ik heel graag willen weten wat ik nu moet doen. Betaal ik het incassobureau? Heeft iemand anders al een brief van het incassobureau gehad? Heeft het zin voor mij om nog terug te mailen naar webbilling en zoja met wat voor tekst?
Ik ben een beetje ten einde raad...
Zelf heb ik namelijk geld gestorneerd gekregen van de ING. Vervolgens kreeg ik van Webbilling allemaal emails met daarin een dreiging dat ik het geld moest terugbetalen aan ze. Hier heb ik niet op gereageerd want ik was allang blij dat ik een deel terug had gekregen. Vervolgens krijg ik een brief van het Nationaal Incasso Bureau.
Of ik even wil betalen... Heb ze gebeld om uit te leggen wat de situatie is, oplichting etc etc. Mij wordt echter verteld dat er in de kleine letters staat dat je abbo vanzelf doorloopt dus dat je gewoon die 39,98 moet betalen. Met andere woorden ik heb gewoon pech en het incasso bureau maakt er een zaak van.
Heb nu een afspraak gemaakt met juridisch loket om hun advies te vragen. Zelf zou ik heel graag willen weten wat ik nu moet doen. Betaal ik het incassobureau? Heeft iemand anders al een brief van het incassobureau gehad? Heeft het zin voor mij om nog terug te mailen naar webbilling en zoja met wat voor tekst?
Ik ben een beetje ten einde raad...
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: incasso webbilling
Je bent goed bezig door advies te vragen bij het juridisch loket. Vraag is waar je precies voor betaald hebt, wat de voorwaarden van de dienst waren/zijn, en of deze duidelijk zijn gemaakt voordat je de dienst af nam. En of deze vervolgens voldoen aan de wettelijke vereisten in Nederland.
Iedereen kan vandaag een incassobureau beginnen. Als je niet betaalt, kan men de vordering uit handen geven aan een deurwaarder. Dan nog kun je het niet eens zijn met de vordering. Een kantonrechter moet dan uitspraak doen.
In geval van Webbilling zal het allemaal niet zo'n vaart lopen!
Iedereen kan vandaag een incassobureau beginnen. Als je niet betaalt, kan men de vordering uit handen geven aan een deurwaarder. Dan nog kun je het niet eens zijn met de vordering. Een kantonrechter moet dan uitspraak doen.
In geval van Webbilling zal het allemaal niet zo'n vaart lopen!
Re: incasso webbilling
hallo mr Tolwel,
Email terugsturen dat je overal vanaf zie, en dat je nergens tot verplichtingen hoeft te voldoen.
Einde!
Email terugsturen dat je overal vanaf zie, en dat je nergens tot verplichtingen hoeft te voldoen.
Einde!
Re: incasso webbilling
Ik ben hier ook slachtoffer van geworden.
Er is bij mij 50 euro afgeschreven er stond eerste incasso.
Ik heb gelijk ING gebeld en ze gingen een onderzoek starten zei degene die ik sprak.
Omdat het buiten nederland was ging storneren 10 tot ... dagen duren, ook heb ik de tegenrekening laten blokkeren zodat het niet nog eens gebeurd.
Daarna heb ik webbillings gemaild een dag later mailden ze al terug en vroegen me naar de gegevens van de incasso dus hoe je het op je bankafschrift vermeld ziet staan. Nadat ik ze dat gestuurd had kwamen ze met een voor mij onbekende site desktopbabes.com waar iemand (zal de naam hier niet noemen maar die heb ik wel) uit venlo een account heeft waarbij mijn banknummer vermeld staat.
Nadat ik over de mail bij webbillings duidelijk had gemaakt dat ik diegene niet ken of ben en er niks van afweet raadde ze mij aan om aangifte te doen bij de politie en dat ze een kopie willen van het politierapport wat ik waarschijnlijk krijg.
raar verhaal maar lijkt erop alsof webbillings hier niet zo veel mee te maken heeft ze pakken het in ieder geval goed op.
ik zal de uitkomst nog even laten weten.
Er is bij mij 50 euro afgeschreven er stond eerste incasso.
Ik heb gelijk ING gebeld en ze gingen een onderzoek starten zei degene die ik sprak.
Omdat het buiten nederland was ging storneren 10 tot ... dagen duren, ook heb ik de tegenrekening laten blokkeren zodat het niet nog eens gebeurd.
Daarna heb ik webbillings gemaild een dag later mailden ze al terug en vroegen me naar de gegevens van de incasso dus hoe je het op je bankafschrift vermeld ziet staan. Nadat ik ze dat gestuurd had kwamen ze met een voor mij onbekende site desktopbabes.com waar iemand (zal de naam hier niet noemen maar die heb ik wel) uit venlo een account heeft waarbij mijn banknummer vermeld staat.
Nadat ik over de mail bij webbillings duidelijk had gemaakt dat ik diegene niet ken of ben en er niks van afweet raadde ze mij aan om aangifte te doen bij de politie en dat ze een kopie willen van het politierapport wat ik waarschijnlijk krijg.
raar verhaal maar lijkt erop alsof webbillings hier niet zo veel mee te maken heeft ze pakken het in ieder geval goed op.
ik zal de uitkomst nog even laten weten.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: incasso webbilling
Lijkt me wel.M11 schreef: raar verhaal maar lijkt erop alsof webbillings hier niet zo veel mee te maken heeft ze pakken het in ieder geval goed op.
ik zal de uitkomst nog even laten weten.
Zeker als naam en nummer niet klopt.
Indien ze vol zouden houden, is het voor u simpel - aangifte diefstal tegen hen.
Zou ik willen voorkomen
Re: incasso webbilling
apart dat ze dan zelf aangeven dat ik aangifte moet doen..
maar goed ik ga vandaag aangifte doen gewoon alles bij de politie neerleggen en als de naam uit venlo niet klopt zal de politie er wel achter komen
maar goed ik ga vandaag aangifte doen gewoon alles bij de politie neerleggen en als de naam uit venlo niet klopt zal de politie er wel achter komen
Re: incasso webbilling
webbiling is een oplichtersbedrijf ik was eve op internet en heb toen aangevinkt 1,95 vervolgends kreeg ik een e-mail dat ik 29,95 moet betalen:S:S voor wat is dat kan iemand mij helpen?
Boekingsbevestiging - Transaktie . Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beslissing voor het betalen via beveiligde automatische incasso! We hebben uw betaling ontvangen en bevestigen u dat nu met de volgende gegevens van de incasso: sexsearch Bedrag: € 29,95Transaktie ID: Met vriendelijke groet, Webbilling.com B.V.Lottumseweg 435971BV GrubbenvorstNiederlande
Boekingsbevestiging - Transaktie . Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beslissing voor het betalen via beveiligde automatische incasso! We hebben uw betaling ontvangen en bevestigen u dat nu met de volgende gegevens van de incasso: sexsearch Bedrag: € 29,95Transaktie ID: Met vriendelijke groet, Webbilling.com B.V.Lottumseweg 435971BV GrubbenvorstNiederlande
Re: incasso webbilling
politie is nutteloss die doen er niks tegen, gewoon alles ontkennen en je ben nergens aan verplichting toe!
En geloof me dan ben je er vanaf
En geloof me dan ben je er vanaf
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: incasso webbilling
Je hebt dus zelf het een en ander in de hand gewerkt door een vinkje te zetten, maar niet verder te lezen.henk119 schreef:webbiling is een oplichtersbedrijf ik was eve op internet en heb toen aangevinkt 1,95
Even heel simpel - met sex sites is NIETS gratis, er zit altijd een addertje onder het gras.
Als je dan ook nog op een buitenlandse site (Engels/Amerikaans) bezig gaat - zorg dan in elk geval dat je eerst alle voorwaarden leest en begrijpt - voordat je ook maar ergens OK klikt, of een vinkje zet.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: incasso webbilling
Als je een sekssite bezoekt en daar een vinkje zet voor 1,95 en er wordt 29,95 van je rekening gehaald, dan is dat niet OK. Sterker nog: het is diefstal. Maar omdat het om porno gaat, moet het ineens kunnen?
De reden dat Webbilling dit doet is simpel: Webbilling maakt handig misbruik van het feit dat mensen zich schamen een sekssite bezocht te hebben. Veel mensen zullen niet hun bank bellen om de afboeking te betwisten omdat ze dan in het gesprek met de bankmedewerker "ontmaskerd"zullen worden als pornosurfer.
Het zoveelste bewijs dat dit bedrijf crimineel handelt. De porno-industrie is hun grootste bron van inkomsten.
De reden dat Webbilling dit doet is simpel: Webbilling maakt handig misbruik van het feit dat mensen zich schamen een sekssite bezocht te hebben. Veel mensen zullen niet hun bank bellen om de afboeking te betwisten omdat ze dan in het gesprek met de bankmedewerker "ontmaskerd"zullen worden als pornosurfer.
Het zoveelste bewijs dat dit bedrijf crimineel handelt. De porno-industrie is hun grootste bron van inkomsten.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: incasso webbilling
Dit bedrijf - of de hele sexindustrie?
Want veel spam en virussen komen via dergelijke sites binnen.
En veel spam gaat ook over sexsites etc.
Mijn punt was - meneer zet een vinkje - en laat dus ook zijn gegevens achter..
Het blijft verstandig om dat op dat soort sites nooit te doen. Hoe minder gegevens men van je hebt, des te veiliger.
Want veel spam en virussen komen via dergelijke sites binnen.
En veel spam gaat ook over sexsites etc.
Mijn punt was - meneer zet een vinkje - en laat dus ook zijn gegevens achter..
Het blijft verstandig om dat op dat soort sites nooit te doen. Hoe minder gegevens men van je hebt, des te veiliger.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 jan 2012 16:55
Re: incasso webbilling
Goeden dag ik heb een vreemde brief gekregen van een eene Webbilling.com inzake Froytal om een openstaande vordering te incasseren.Ze zeggen ondanks diversen herrineringen te hebben gestuur dat ik de vordering niet heb betaald.Naast de hoofd som moet de rest ook betalen die ik hun verschuldigt ben.Adminitratiekosten, incassokosten,regestratiekosten,wettelijke rente verschuldigd.ik heb nog nooit its gehoord van dit bedrijf ,kan ik het wel een bedrijf noemen??Wat moet ik nou doen ik snap niet echt wat ik hier mee aan moet.
***50.48 euro***
***37.00 euro***
***00.22 euro***
Totaal***87.70 euro *** moest ik aan hun betalen,kunnen jullie mij helpen.
Met voorbaat dank.
***50.48 euro***
***37.00 euro***
***00.22 euro***
Totaal***87.70 euro *** moest ik aan hun betalen,kunnen jullie mij helpen.
Met voorbaat dank.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: incasso webbilling
@ Charger,
geef aan dat je de eiser (het bedrijf dat zegt een vordering te hebben) niet kent - en dat je daarom hun vordering niet erkent.
Geef aan dat indien zij van mening zijn dat er wel een vordering is, je graag rechtsgeldig bewijs (ondertekend contract) wil ontvangen, en andere bewijzen van contact (zoals zij beweren).
Als ik google op Froytal, lijkt het een betalingsprovider te zijn in Cyprus...
Beetje vaag.
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl ... 70&bih=545
geef aan dat je de eiser (het bedrijf dat zegt een vordering te hebben) niet kent - en dat je daarom hun vordering niet erkent.
Geef aan dat indien zij van mening zijn dat er wel een vordering is, je graag rechtsgeldig bewijs (ondertekend contract) wil ontvangen, en andere bewijzen van contact (zoals zij beweren).
Als ik google op Froytal, lijkt het een betalingsprovider te zijn in Cyprus...
Beetje vaag.
http://www.google.nl/#sclient=psy-ab&hl ... 70&bih=545
Re: incasso webbilling
Aan de directie van
PMA Verzekeringen
Postbus 313 2910 AH
Nieuwerkerk aan den IJssel
Uithoorn,5 februari 2012
Betreft: PMA aanbevolen lidmaatschap met Webbilling ter verkrijging van korting op benzine middels een Webbilling pas.
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van een online ontvangen link van PMA ben ik een lidmaatschap aangegaan met Webbilling, ter verkrijging van korting op benzine. Helaas blijken de praktijken van Webbilling uit te draaien op heuse oplichtingpraktijken. Reden te meer PMA hiervan op de hoogte te stellen omdat PMA feitelijk als intermediaire organisatie in deze per ontvangen advertentie link Webbeling heeft aanbevolen ter verkrijging van korting op benzine.
Het verdient aanbeveling dat PMA zich distantieert van de praktijken van Webbilling door daarvan publiekelijk afstand te nemen van diens praktijken. Ik verwijs u kortheidshalve naar de negatieve reacties van oplichting zoals op diverse internetfora aan de orde gesteld, waaronder Trosradar, en eventueel naar de bijgevoegde kopie van malafide afschrijving van mijn rekeningnummer (bijlage 1).
Het kan nooit de intentie en bedoeling zijn van PMA om moedwillig een relatie met Webbilling te zijn aangegaan om onschuldige burgers, voor niet bewezen en/of afgenomen diensten, te laten oplichten.
PMA staat voor "Positive Mental Attitude", doch nu op diverse fora ondertussen is gebleken, dat oplichting door Webbilling stelselmatig het geval is, en dat deze oplichtingpraktijken van Webbilling in dit kader beslist niet gerekend kunnen worden tot de door PMA beoogde Positive Mental attitude, wordt PMA publiekelijk geschaad in haar goede naam en eer.
Om redenen als voornoemd verzoeken wij PMA hierbij indringend, juist ter bescherming van de onschuldige burger de verbintenis en associatie met Webilling voorgoed te beëindigen. Zo blijkt de beoogde collectiviteitskorting op benzine voor burgers die een lidmaatschap zijn aangaan met Webbilling in de praktijk een vals voorwendsel te zijn en bij lange na niet gehaald te kunnen worden, temeer de collectiviteitskorting niet van toepassing blijkt te zijn op benzinepompen die hun benzine middels een zelftoegepaste korting al voordelig aanbieden aan burgers.
Onterecht doet Webbilling het in dit kader dan ook voorkomen als zou bij alle pompen Benzine gereduceerd verkregen kunnen worden middels het aangaan van een lidmaatschap met Webbeling.
De praktijk wijst echter uit dat alleen sprake is van een Webilling korting bij benzinepompen die niet een gereduceerd kortingstarief hanteren en toepassen.
Ondertussen is juist vanwege de onderlinge concurrentiestrijd bij de meeste lokale pompen sprake van het gereduceerd middels korting aanbieden van benzine, waardoor lidmaatschap van Webbilling een farce en vals voorwendsel blijkt te zijn dat effectueert in heuse oplichtingpraktijken (zie TROS RADAR).
Om redenen als voornoemd verzoek ik PMA zich publiekelijk te willen distantiëren van de praktijken van Webbilling door afstand te nemen van diens praktijken.
Graag verneem ik met belangstelling uw schriftelijke reactie evenals uw concrete acties richting Webbilling, ter bescherming van burgers die een lidmaatschap, op aanbeveling van PMA, geheel ten nadele van zichzelf zijn aangegaan met Webbiiling.
Met vriendelijke groeten,
Carlo Mangnoesing
PMA Verzekeringen
Postbus 313 2910 AH
Nieuwerkerk aan den IJssel
Uithoorn,5 februari 2012
Betreft: PMA aanbevolen lidmaatschap met Webbilling ter verkrijging van korting op benzine middels een Webbilling pas.
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van een online ontvangen link van PMA ben ik een lidmaatschap aangegaan met Webbilling, ter verkrijging van korting op benzine. Helaas blijken de praktijken van Webbilling uit te draaien op heuse oplichtingpraktijken. Reden te meer PMA hiervan op de hoogte te stellen omdat PMA feitelijk als intermediaire organisatie in deze per ontvangen advertentie link Webbeling heeft aanbevolen ter verkrijging van korting op benzine.
Het verdient aanbeveling dat PMA zich distantieert van de praktijken van Webbilling door daarvan publiekelijk afstand te nemen van diens praktijken. Ik verwijs u kortheidshalve naar de negatieve reacties van oplichting zoals op diverse internetfora aan de orde gesteld, waaronder Trosradar, en eventueel naar de bijgevoegde kopie van malafide afschrijving van mijn rekeningnummer (bijlage 1).
Het kan nooit de intentie en bedoeling zijn van PMA om moedwillig een relatie met Webbilling te zijn aangegaan om onschuldige burgers, voor niet bewezen en/of afgenomen diensten, te laten oplichten.
PMA staat voor "Positive Mental Attitude", doch nu op diverse fora ondertussen is gebleken, dat oplichting door Webbilling stelselmatig het geval is, en dat deze oplichtingpraktijken van Webbilling in dit kader beslist niet gerekend kunnen worden tot de door PMA beoogde Positive Mental attitude, wordt PMA publiekelijk geschaad in haar goede naam en eer.
Om redenen als voornoemd verzoeken wij PMA hierbij indringend, juist ter bescherming van de onschuldige burger de verbintenis en associatie met Webilling voorgoed te beëindigen. Zo blijkt de beoogde collectiviteitskorting op benzine voor burgers die een lidmaatschap zijn aangaan met Webbilling in de praktijk een vals voorwendsel te zijn en bij lange na niet gehaald te kunnen worden, temeer de collectiviteitskorting niet van toepassing blijkt te zijn op benzinepompen die hun benzine middels een zelftoegepaste korting al voordelig aanbieden aan burgers.
Onterecht doet Webbilling het in dit kader dan ook voorkomen als zou bij alle pompen Benzine gereduceerd verkregen kunnen worden middels het aangaan van een lidmaatschap met Webbeling.
De praktijk wijst echter uit dat alleen sprake is van een Webilling korting bij benzinepompen die niet een gereduceerd kortingstarief hanteren en toepassen.
Ondertussen is juist vanwege de onderlinge concurrentiestrijd bij de meeste lokale pompen sprake van het gereduceerd middels korting aanbieden van benzine, waardoor lidmaatschap van Webbilling een farce en vals voorwendsel blijkt te zijn dat effectueert in heuse oplichtingpraktijken (zie TROS RADAR).
Om redenen als voornoemd verzoek ik PMA zich publiekelijk te willen distantiëren van de praktijken van Webbilling door afstand te nemen van diens praktijken.
Graag verneem ik met belangstelling uw schriftelijke reactie evenals uw concrete acties richting Webbilling, ter bescherming van burgers die een lidmaatschap, op aanbeveling van PMA, geheel ten nadele van zichzelf zijn aangegaan met Webbiiling.
Met vriendelijke groeten,
Carlo Mangnoesing
Re: incasso webbilling
Hallo,
Gister keken mijn vriend en ik op de rekening.
daar kwamen we tot een rare ontdekking.
Er waren meerdere rare bedragen door het bedrijf webbilling van onze rekening gehaald.
Het eerste bedrag was 29,95 een dag later werd er 1 euro af geschreven.
nog een dag later weer 1 euro en de dag daarna 39,95.
Ik vond dit heel raar vooral om dat we deze rekening alleen gebruiken voor de huur en boodschappen.
Ik vroeg mijn vriend of hij iets had gekocht maar dit was niet het geval.
Ik heb het snel terug laten storten maar begrijp er niks van.
Ik heb ze op gezocht en ik kwam op een Duitse site te recht.
Heel vreemd dit allemaal.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
Groetjes
Jenny
Gister keken mijn vriend en ik op de rekening.
daar kwamen we tot een rare ontdekking.
Er waren meerdere rare bedragen door het bedrijf webbilling van onze rekening gehaald.
Het eerste bedrag was 29,95 een dag later werd er 1 euro af geschreven.
nog een dag later weer 1 euro en de dag daarna 39,95.
Ik vond dit heel raar vooral om dat we deze rekening alleen gebruiken voor de huur en boodschappen.
Ik vroeg mijn vriend of hij iets had gekocht maar dit was niet het geval.
Ik heb het snel terug laten storten maar begrijp er niks van.
Ik heb ze op gezocht en ik kwam op een Duitse site te recht.
Heel vreemd dit allemaal.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
Groetjes
Jenny
Re: incasso webbilling
Je vriend diep in de ogen kijken en de berichten op dit forum lezen.
Succes.
Succes.
-
- Berichten: 2893
- Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
- Locatie: Almelo
Re: incasso webbilling
Zorg er voor dat u alle betalingsbewijzen en communicatie bewaard en verder niet reageren.
Succes.
Succes.