LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] scarlet one verlate leverantie aansluiting?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
martienscarlet
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2011 09:22

scarlet one verlate leverantie aansluiting?

Ongelezen bericht door martienscarlet »

Deze week 27-10 zou internet en bellen starten, scarlet one. De aansluitingsdatum is reeds 7 dagen verstreken maar de aansluiting wordt maar niet actief. Ook internet ook telefonie, beide werken niet. Er is ook een ""storing"" aangemaakt maar de storingsdienst van scarlet lijkt wel in slaapgevallen. Sinds de overstap naar Scarlet One internet en telefoon is eerlijk gezegd vanaf het moment van levering tot nu toe alles mis.

Op welke wijze kan er druk gezet worden op dit bedrijf en de slechte klantenservice, die niet in staat is een vraag over de levertermijn te beantwoorden.

Graag zie ik een reactie op deze vraag. Ik denk dat het trouwens ook tijd wordt dat Scarlet aan de tand gevoeld gaat worden, want er zijn veel meer klachten en dan gaat het vooral om de klantenservice en kwaliteit van de dienst.

Iemand ook problemen met Scarlet One?

Scarlet Medewerker
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 feb 2010 13:31

Re: scarlet one verlate leverantie aansluiting?

Ongelezen bericht door Scarlet Medewerker »

Uiteraard kan Scarlet niet inhoudelijk, specifiek gericht op dit geval, reageren omdat uw klantgegevens niet staan vermeld in dit forum. Wel kan Scarlet algemene informatie geven.

Levertijden
Uiteraard zal Scarlet altijd proberen op of rond een wensdatum of een gemelde leverdatum op te leveren. Echter is Scarlet ook afhankelijk van derde partijen (lijnleverancier, netwerkbeheerder, de post etc.). Zodoende zijn wensdata of andere gemelde termijnen altijd indicatief. Uiteraard heeft ook Scarlet er belang bij om klanten op of rond de gemelde data op te leveren.

Storingsmeldingen
Op het moment dat wij aanvullende informatie van u nodig hebben, wanneer Scarlet informatie voor u heeft of wanneer de storing is opgelost, wordt er contact met u opgenomen. In de periode dat u niets hoort, kunt u ervan uitgaan dat er zeker wel actie wordt ondernomen. Ook hiervoor geldt dat ook Scarlet belang heeft bij vlotte afhandeling.

Klantenservice en klachtenafhandeling
Gezien het aantal klanten dat Scarlet heeft, wordt er in verhouding erg weinig over Scarlet gemeld op fora zoals deze. Scarlet vindt het uiteraard vervelend dat u wel klachten heeft over de service die wordt verleend.

Op onze telefonische klantenservice is het op bepaalde tijdstippen drukker dan op andere tijdstippen. Daarom kunt u uw nummer achterlaten.

Elk nummer dat wordt achter gelaten wordt eenmaal teruggebeld. Wanneer wij een klant niet kunnen bereiken, spreken wij voicemail of antwoordapparaat in. Maakt de klant geen gebruik van één deze diensten, kan het lijken dat wij niet hebben gebeld maar dat we zeker wel een poging hebben gedaan. Scarlet belt uit zonder nummerherkenning. Een aantal mensen neemt niet op wanneer zij geen nummer zien.

Ook kunt u via onze online klantenservice een bericht achterlaten: http://www.scarlet.nl/scarlet-one/intak ... c=question

Scarlet Medewerker
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 feb 2010 13:31

Re: scarlet one verlate leverantie aansluiting?

Ongelezen bericht door Scarlet Medewerker »

Via de site van Vara's Kassa, heeft klant een klantnummer doorgegeven. Scarlet heeft op die site een inhoudelijk antwoord gegeven.

Arie_O
Berichten: 52
Lid geworden op: 28 okt 2008 20:02

Re: scarlet one verlate leverantie aansluiting?

Ongelezen bericht door Arie_O »

Ik neem ook nooit de telefoon op, als er geen nummer vermeldt wordt.
Dit geld ook voor mijn GSM

gr. Arie

Gesloten