LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Maxiem, goed dat je Ageeth even op de Staatskrant wees.
Hierbij gelijk de site van de Staatskrant met vragen van Dijksma PvdA aan de Tweede Kamer voor alle belangstellenden. Ingezonden op 18 oktober 2011 na het artikel van het AD op 15 oktober 2011 over deze verkoopreisjes.

https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... ortorder=4

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Henri42 »

Lucy2011 schreef:Maxiem, goed dat je Ageeth even op de Staatskrant wees.
Hierbij gelijk de site van de Staatskrant met vragen van Dijksma PvdA aan de Tweede Kamer voor alle belangstellenden. Ingezonden op 18 oktober 2011 na het artikel van het AD op 15 oktober 2011 over deze verkoopreisjes.

https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... ortorder=4

Dijksma is een lichtend voorbeeld van een dik betaalde politicy, haar vragen zijn dezelfde welke over de forums rollen, de busreizen zijn van alle tijden :?:

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

WAARSCHUWING:
Uit betrouwbare bron vernomen dat Saturn-reisen uit Winschoten opgestaan is onder een andere naam sinds de melding in het AD en het programma van Kassa over Hubert Bornemann en Hubert Wichmann
Luxus-reisen, Zweefbaan 16 in Winschoten.
http://www.allereisbureaus.info/groning ... n-b-v.html
Op hetzelfde adres staat ook een orthodontiepraktijk vermeldt, heel duister allemaal
http://www.detelefoongids.nl/bg-l/17971 ... ermelding/
Het echtpaar Cyril en vrouw, jarenlange verkopers van Mercator zijn hier ook werkzaam. Vanuit Winschoten worden o.a. reisjes naar de Biesbosch georganiseerd waar je dit echtpaar ook aan zult treffen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Henri42 »

Lucy2011 schreef:WAARSCHUWING:
Uit betrouwbare bron vernomen dat Saturn-reisen uit Winschoten opgestaan is onder een andere naam sinds de melding in het AD en het programma van Kassa over Hubert Bornemann en Hubert Wichmann
Luxus-reisen, Zweefbaan 16 in Winschoten.
http://www.allereisbureaus.info/groning ... n-b-v.html
Op hetzelfde adres staat ook een orthodontiepraktijk vermeldt, heel duister allemaal
http://www.detelefoongids.nl/bg-l/17971 ... ermelding/
Het echtpaar Cyril en vrouw, jarenlange verkopers van Mercator zijn hier ook werkzaam. Vanuit Winschoten worden o.a. reisjes naar de Biesbosch georganiseerd waar je dit echtpaar ook aan zult treffen.
Lucy jij uit zware bechuldigingen tav derden,jij hebt harde bewijzen voor een rechtzaak ?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

Lucy,

Wij hebben een paar weken geleden zo,n busreis gemaakt, op de paar uur verkooptechniek na,hebben we een prettige dag gehad.

ps: er werd nagenoeg niets gekocht :shock:

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door ageeth12 »

in ieder geval niet bij ons. wij hebben al weer een reis voor drie personen voor volgend jaar geboekt. en niet alleen wij maar nog meer mensen met ons voor dezelfde reis op dezelfde dag.

we hebben deze 2 maanden nog drie van deze demonstraties en allemaal van de verschillende organisaties.

lucy 2011 heb jij zitten googlen op de duitse websites daar komt informatie vandaan die ik allang ken, dus voortaan je bron vermelden.

MAXIEM

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ageeth12

Dan lijkt het me redelijk, dat je eerst zelf jouw bron vermeldt. Zet daarvoor maar even jouw ongecensureerd salarisstrookje op dit forum.

Maxiem.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Ageeth, hopelijk is een wereldreis ook mogelijk bij jouw 'organisaties' zodat er op de forumsites weer wat realiteit vermeldt kan gaan worden zonder jouw misleidende reacties.
Het wordt tijd dat jij zelf ook je bron vermeldt dat Mercator ook vanuit Duitsland werkt en een miljoenenbedrijf is geworden over de ruggen van oudere mensen. Je hoeft maar ergens op een site te kijken en daar komt Ageeth weer, vol lof over deze verkooplui. Reizen worden voor het dubbele van de gemiddelde prijs door Mercator verkocht.
Zelfs al zitten momenteel alle autoriteiten erachter aan omdat de mensen misleid en bedrogen worden met uitnodigingen, handelswaar en reizen dan praat je het nog goed.

Nog maar even aan bronvermelding doen van KASSA en Vendicum om de forumbezoekers te waarschuwen:

http://www.vendicum.nl/wp-content/uploa ... 050429.pdf

Ik heb in december een matras voor 1700 euro gekocht via een ''reis-org.'' Mercator. Ik heb daar spijt van want het matras is heel hard en ik slaap vreselijk slecht. Ik ben 79 jaar, dus heb een zacht matras nodig. Tijdens de verkoop-ochtend werd er heel enthousiast gedaan door de bezoekers, maar helaas, het voldoet totaal niet. Ik heb gebeld en geklaagd. Ze hebben toen een ander matras bezorgd, maar dat is ook bikkelhard. Ik wil van de hele verkoop af. Ik ben toen naar zo'n verkoop-ochtend geweest om de zaak persoonlijk uit te leggen, en men zou contact met me opnemen, maar dat gebeurt gewoon niet. Ik heb het matras in december 2009 gekocht en eigenlijk moest ik binnen 35 dagen reclameren, maar dat heb ik in zekere zin gedaan, maar als men niet reageert, wat dan ?

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Forumbezoekers:

Misschien kunt u zelf al deze klachten doorgeven aan Mw. S.Dijksma van de Tweede Kamer. Zij verdiept zich momenteel in deze misleidende verkoop via verkoopdemonstraties en reisjes en heeft hierover vragen gesteld aan minister en Justitie.
Het openbaar Ministerie gedoogd namelijk nog steeds deze verkoop. Het gaat hier namelijk wel over bedrog, dus kunnen zij ingrijpen. Zie de site hieronder.
S.v.p. wel serieuze en correcte meldingen!

https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... ortorder=4

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Geachte forumleden,

Wilt u a.u.b. uw melding over dit bedrog rechtstreeks per e-mail aan
Mw. S. Dijksma van de Tweede Kamer sturen. Zij is momenteel bezig om dit alles uit te zoeken om het neer te kunnen leggen bij Minister Verhagen en de Minister van Justitie. Ook uitnodigingen zijn van belang of wanneer u zichzelf bedrogen voelt door deze verkooppraktijken.

[email protected]

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

Lucy2011 schreef:Geachte forumleden,

Wilt u a.u.b. uw melding over dit bedrog rechtstreeks per e-mail aan
Mw. S. Dijksma van de Tweede Kamer sturen. Zij is momenteel bezig om dit alles uit te zoeken om het neer te kunnen leggen bij Minister Verhagen en de Minister van Justitie. Ook uitnodigingen zijn van belang of wanneer u zichzelf bedrogen voelt door deze verkooppraktijken.

[email protected]

Hallo ga hier geen reclame maken voor de rode pvda tante Dijksma met een inkomen van E 100.000,- op jaarbasis,die heeft in haar periode als staatssecretaris hiervoor ook niets gedaan :evil:

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Har, ik maak voor niemand reclame, ik ben ook maar een buitenstaander.
Laten we het hier niet over inkomens hebben maar er allemaal zelf wat aan doen dan alleen loze opmerkingen te plaatsen op dit forum
Het is niet alleen mw. Dijksma die dit aan wil pakken. Het was wel mw. Dijksma die Minister Verhagen en minister van Justitie met hun neus op de werkelijke feiten heeft gedrukt zoals je in de Staatscourant kunt lezen.
Het is ook door Mw.Dijksma over gedragen aan de Consumentenbond en autoriteit. Er zijn meerdere mensen van de Tweede Kamer op de hoogte die het bij de minster van Justitie en Mw. Verhagen neerleggen.
Er zijn helaas maar heel weinig mensen die dit daadwerkelijk aanpakken.
Als jij nog een beteree oplossing hebt dan horen wij dit graag van je!

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

Lucy2011 schreef:Har, ik maak voor niemand reclame, ik ben ook maar een buitenstaander.
Laten we het hier niet over inkomens hebben maar er allemaal zelf wat aan doen dan alleen loze opmerkingen te plaatsen op dit forum
Het is niet alleen mw. Dijksma die dit aan wil pakken. Het was wel mw. Dijksma die Minister Verhagen en minister van Justitie met hun neus op de werkelijke feiten heeft gedrukt zoals je in de Staatscourant kunt lezen.
Het is ook door Mw.Dijksma over gedragen aan de Consumentenbond en autoriteit. Er zijn meerdere mensen van de Tweede Kamer op de hoogte die het bij de minster van Justitie en Mw. Verhagen neerleggen.
Er zijn helaas maar heel weinig mensen die dit daadwerkelijk aanpakken.
Als jij nog een beteree oplossing hebt dan horen wij dit graag van je!
Dezelfde Dijksma heeft in haar gelukkig korte periode als staatssecr van onderwijs voor een hoop trammelant en onzin gezorgd.
De overheid was al lang met dit vermeend probleem bezig,de rode tante draagt daar niets aan bij gezien vanuit haar meer dan riant inkomen als beroeps politicus, zij moet tenstotte wat met haar veel vrije tijd doen :evil:

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Bij deze wil ik een bericht van 11-01-12 doorsturen via de Tros forumsite over Mercator.
Het is in en intriest dat deze verkopers nog steeds getolereerd worden door de autoriteiten en ook door de Tweede Kamer. Zij gaan met hun verkoop net als Promoteam in Oosterbeek en de MAW-shop in Denekamp gewoon door.

http://www.trosradar.nl/nieuws_detail/b ... #reactions

Geschreven door Nadine op 11-01-12 10:28

Mijn opa van 83 jaar heeft zich ook laten misleiden door Mercator reizen. Dit al talloze keren. Nu ging het tot voor kort nog alleen over voorwerpen zoasl een elektrische deken en een massagestoel. Maar onlangs heeft hij zich laten overtuigen van een kuur van 3 maanden om gewricht en rugklachten te verminderen en dit koste 999,- euro!!! Zogenaamd de helft van de prijs en het zou bij veel mensen goed werken blablabla. Ouderen zijn kwetsbaar indeze en trappen hier helaas in. En ik maak me ernstig zorgen over een kuur die iemand gaat gebruiken zonder doktersadvies en met andere medicatie die ernaast wordt gebruikt! Dit soort praktijken zouden niet mogen!! Ik hoop dat hier iets mee wordt gedaan en dat dit soort demonstraties e.d. niet meer mogen worden gegeven in NL! Goedgelovige mensen trappen in deze verkoopppraatjes en wordt geld afhandig gemaakt en zelfs de gezondheid kan in gevaar komen.

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Bekijk a.s. maandag 23 januari 2012 om 21.55u het programma Rambam eens, het gaat over deze sluwe verkooppraatjes heel erg langzaam.
U kunt via internet het programma ook altijd terug kijken.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

Lucy2011 schreef:Bekijk a.s. maandag 23 januari 2012 om 21.55u het programma Rambam eens, het gaat over deze sluwe verkooppraatjes heel erg langzaam.
U kunt via internet het programma ook altijd terug kijken.
Rambam welke zender ?


Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

MAXIEM schreef:Har06,

Zie maandag op:

http://www.tvgids.nl/primetime/

Maxiem.
De makers pakken op creatieve en komische wijze zaken aan die volgens hen niet kloppen of onrechtvaardig zijn. De Rambammers slaan altijd met ongelijke munt terug.

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

De uitzending is om 21.55 uur op ned. III, maandagavond 23 januari 2012.
Ze gaan nu een (miljoenen) bedrijf aanpakken die er altijd tussendoor schiet maar net zo misleidend en bedrieglijk zijn als de andere (Duitse) bedrijven weten we van betrouwbare bronnen. Wij zijn zelf ook erg benieuwd naar de uitzending.

http://omroep.vara.nl/index.php?id=10611

Gesloten