LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZIGGO BEËINDIGD ONTERECHT MIJN AANSLUITING
ZIGGO BEËINDIGD ONTERECHT MIJN AANSLUITING
Op 20 oktober (2011) had ik een verhitte discussie met de medewerkster van klantenservice Ziggo.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet netjes met mijn taalgebruik omging.
Edoch ik heb haar niet uitgescholden of zo iets, de woede was tegen Ziggo.
Wat schets mijn verbazing: de mevrouw in kwestie heeft mij per direct opgezegd, dus 20 oktober ingaande.
Ik heb geen opdracht gegeven voor de opzegging, dit was wraak van haar.
Heb geen betalingsachterstand, vervolgens wilde ik per 20 december 2011 zelf opzeggen. Maar dat ter zijde.
Het verhaal is nu zo: Een medewerkster van Ziggo klantenservice, maakt het klachtenformulier.
Tevens meldt zij mij opnieuw aan als klant.
Wachtijd 2 weken.
Ik kan dan opzeggen.
Ik ging bijna van mijn stokje , over zoveel onnozelheid, maar vooral macht.
Hoe kan het dat een of andere gekwetste "Ziggo muts" op persoonlijke titel!! mijn opzegging doet?
Juist om te pesten, en als klant begin je niks.
Gelukkig heb ik mij aangemeld bij KNP, maar dat heeft niets te maken met Ziggo, daar ik niet heb opgezegd.
Wat schets mijn verbazing: de mevrouw in kwestie heeft mij per direct opgezegd, dus 20 oktober ingaande.
Heb geen betalingsachterstand, vervolgens wilde ik per 20 december 2011 zelf opzeggen. Maar dat ter zijde.
Het verhaal is nu zo: Een medewerkster van Ziggo klantenservice, maakt het klachtenformulier.
Wachtijd 2 weken.
Ik kan dan opzeggen.
Hoe kan het dat een of andere gekwetste "Ziggo muts" op persoonlijke titel!! mijn opzegging doet?
Gelukkig heb ik mij aangemeld bij KNP, maar dat heeft niets te maken met Ziggo, daar ik niet heb opgezegd.
Re: ZIGGO BEËINDIGD ONTERECHT MIJN AANSLUITING
Gezien nu nog je minachting tegenover een medewerkster(Muts),en je woede die je toch tegen haar gespuit hebt, vind ik het meer dan terecht dat ze je royeren. Trouwens waarom klaag je nu eigenlijk nog je bent toch al bij KPN.Edoch ik heb haar niet uitgescholden of zo iets, de woede was tegen Ziggo.
Ik werk niet bij Ziggo,maar erger me vaak aan de minachtende taal die sommige mensen moeten gebruiken t.o. een helpdesk service medewerker/ster van wat voor bedrijf dan ook. Je bereikt meer door vriendelijk en vooral beleefd te blijven,dan zo'n medewerker/ster uit te foeteren.
gr Henk
@Henk51::
Betreft taalgebruik heeft u gelijk, met stroop van je vliegen, niet met azijn!
Máärrr:: het mag NOOIT zo zijn dat de klant (topic starter hier) daarom afgesloten wordt!!
Die mevrouw v.d. Ziggo helpdesk die dat veroorzaakt heeft moest op staande voet ontslagen worden!
Althans, dát is mijn mening.
Betreft taalgebruik heeft u gelijk, met stroop van je vliegen, niet met azijn!
Máärrr:: het mag NOOIT zo zijn dat de klant (topic starter hier) daarom afgesloten wordt!!
Die mevrouw v.d. Ziggo helpdesk die dat veroorzaakt heeft moest op staande voet ontslagen worden!
Voor alle zekerheid KNP is geen internet provider.Gelukkig heb ik mij aangemeld bij KNP, maar dat heeft niets te maken met Ziggo, daar ik niet heb opgezegd.
Alweer schreeuwen(vet weergeven en hoofdletters),normaal communiceren is er tegenwoordig haast niet meer bij.Máärrr:: het mag NOOIT zo zijn dat de klant (topic starter hier) daarom afgesloten wordt!!
LeoZ een opmerking die kant nog wal raakt of u moet erbij zijn geweest en het gesprek van 2 kanten aangehoord hebt. Hoor en wederhoor,anders kan je hierover geen oordeel vellen.Gelukkig wordt meestal de grootste schreeuwer in het ongelijk gesteld.Die mevrouw v.d. Ziggo helpdesk die dat veroorzaakt heeft moest op staande voet ontslagen worden!
gr Henk
Lees mijn antwoord nog eens goed!
De helpdesk van Ziggo kan zo maar niet afsluiten, ondanks vreemd taalgebruik.
Vetgedrukt wil zeggen... Met nadruk, niet schreeuwen!
Slechts mijn mening....
De helpdesk van Ziggo kan zo maar niet afsluiten, ondanks vreemd taalgebruik.
Vetgedrukt wil zeggen... Met nadruk, niet schreeuwen!
Slechts mijn mening....
-
Eigenlijk snap ik er niks van. Je wordt opnieuw als klant aangemeld, dus je was geen klant? En als de medewerkster dat dan per dezelfde datum annuleert/opzegt is het niet goed, want je wilt het per 20 december zelf op kunnen zeggen? Dan is de medewerkster een muts?jolie58 schreef:Op 20 oktober (2011) had ik een verhitte discussie met de medewerkster van klantenservice Ziggo.
Wachtijd 2 weken.
Ik kan dan opzeggen.
Maar een opzegging heeft toch altijd een opzegtermijn, dat kan toch niet van het ene op het andere moment, wat hier gebeurt is?
Wilde je een abonnement voor twee maanden en bleek dat niet te kunnen? Waren dat twee gratis maanden bij een jaarabonnement of zoiets?
Henk: voor alle duidelijkheid, de medewerkster is door mij niet uitgescholden of zo iets dergelijks. Mijn woede was naar Ziggo en de argumenten waren gefundeerd. Dat een of ander medewerkster (met cursus klantvriendelijkheid haahha) mij niet duidelijk te woord kan staan en vervolgens ook niet oplossingsgericht kan zoeken en helpen, vind ik van een soort onnozelheid.
Het is hier niet de omgekeerde wereld....toevallig ben ik de klant en niet Ziggo .
Werkstress zal het wel geweest zijn, want Ziggo doet het niet zo geweldig, zeg maar gerust erg slecht
Omdat zij op nette wijze de mond werd gesnoerd, heeft zij het recht in eigen hand genomen en mij per direct opgezegd.
En iddd op staande voet ontslag zou het gevolg moeten zijn.
Je zult maar zo'n medewerker in dienst hebben (of inhuren)
Vervolgens belde in met de consumentenbond. Er loopt een groot onderzoek naar Ziggo en zij komen eerdaags met een rapportage jegens de wantoestanden van Ziggo. Bovendien de analoge zenders hoppa eraf gooien om zo de mensen te dwingen iets anders te kiezen, is al helemaal absurd.
Iedereen in mijn omgeving die Ziggo totaalpakket heeft, dus tv, internet en tv is erg ontevreden en zoeken een andere aanbieder.
Voor jullie info: bij Ziggo kun je telefonisch opzeggen......een bevestiging komt 2 weken laten per post.
Dus je "boze" buurman kan voor jou het contract beëindigen, dat is op zich al een rare zaak. Nogmaals: ik wilde Ziggo per 20 dec opzeggen, die opdracht had ik echter nog niet afgegeven. Omdat de medewerkster (een ander dit dit) de idioterie van alles inzag, stelde zij voor om mij alsnog aan te melden zodat wij tv kunnen kijken, daar de zaak met KPN nog niet geregeld is.
Ik heb overigens al 14 jaar KNP als internet provider, voorheen Planet. Dat was hetzelfde.
Dank voor jullie reacties.
Het is hier niet de omgekeerde wereld....toevallig ben ik de klant en niet Ziggo .
Werkstress zal het wel geweest zijn, want Ziggo doet het niet zo geweldig, zeg maar gerust erg slecht
Omdat zij op nette wijze de mond werd gesnoerd, heeft zij het recht in eigen hand genomen en mij per direct opgezegd.
En iddd op staande voet ontslag zou het gevolg moeten zijn.
Je zult maar zo'n medewerker in dienst hebben (of inhuren)
Vervolgens belde in met de consumentenbond. Er loopt een groot onderzoek naar Ziggo en zij komen eerdaags met een rapportage jegens de wantoestanden van Ziggo. Bovendien de analoge zenders hoppa eraf gooien om zo de mensen te dwingen iets anders te kiezen, is al helemaal absurd.
Iedereen in mijn omgeving die Ziggo totaalpakket heeft, dus tv, internet en tv is erg ontevreden en zoeken een andere aanbieder.
Voor jullie info: bij Ziggo kun je telefonisch opzeggen......een bevestiging komt 2 weken laten per post.
Dus je "boze" buurman kan voor jou het contract beëindigen, dat is op zich al een rare zaak. Nogmaals: ik wilde Ziggo per 20 dec opzeggen, die opdracht had ik echter nog niet afgegeven. Omdat de medewerkster (een ander dit dit) de idioterie van alles inzag, stelde zij voor om mij alsnog aan te melden zodat wij tv kunnen kijken, daar de zaak met KPN nog niet geregeld is.
Ik heb overigens al 14 jaar KNP als internet provider, voorheen Planet. Dat was hetzelfde.
Dank voor jullie reacties.
-
Een ander de mond snoeren is nooit netjes...Omdat zij op nette wijze de mond werd gesnoerd,
Als het gesprek het zelfde verliep als de toon van de postings kan ik me enigszins de reactie van de helpdeskmedewerkster voorstellen.Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet netjes met mijn taalgebruik omging.
Mensen uit mijn team (en nee... ik werk NIET voor Ziggo) worden door klanten (en dat zijn dan nog collega's) ook wel voor van alles uitgemaakt en dan moeten ze nog vriendelijk blijven ook . ALS de medewerkster je afgesloten heeft vind ik het wel een stunt . En ontslag op staande voet ? ... ach... "Relativeren kun je leren".
Als ZIGGO klanten de gordijnen injaagt, moet het ook niet gek opkijken als hun klanten over de rooie gaan. Diezelfde service medewerkers pleuren ook met alle gemak van de wereld de hoorn op de haak, ook als je al een half uur in de wacht staat.Gezien nu nog je minachting tegenover een medewerkster(Muts),en je woede die je toch tegen haar gespuit hebt, vind ik het meer dan terecht dat ze je royeren. Trouwens waarom klaag je nu eigenlijk nog je bent toch al bij KPN.
Ik werk niet bij Ziggo,maar erger me vaak aan de minachtende taal die sommige mensen moeten gebruiken t.o. een helpdesk service medewerker/ster van wat voor bedrijf dan ook. Je bereikt meer door vriendelijk en vooral beleefd te blijven,dan zo'n medewerker/ster uit te foeteren.
gr Henk
Ik heb geen enkel medelijden met die service-medewerkers. Laat ZIGGO maar eens werk maken van klantgericht werken ipv de monopolist uit te hangen die alleen oog heeft voor hun winst. Wat denken die idioten wel niet.
En zo is het maar net. Of mogen wij opzeggen als de klantenservice ons niet goed behandelt?Taitennek schreef:Als ZIGGO klanten de gordijnen injaagt, moet het ook niet gek opkijken als hun klanten over de rooie gaan. Diezelfde service medewerkers pleuren ook met alle gemak van de wereld de hoorn op de haak, ook als je al een half uur in de wacht staat.Gezien nu nog je minachting tegenover een medewerkster(Muts),en je woede die je toch tegen haar gespuit hebt, vind ik het meer dan terecht dat ze je royeren. Trouwens waarom klaag je nu eigenlijk nog je bent toch al bij KPN.
gr Henk
Ik heb geen enkel medelijden met die service-medewerkers. Laat ZIGGO maar eens werk maken van klantgericht werken ipv de monopolist uit te hangen die alleen oog heeft voor hun winst. Wat denken die idioten wel niet.