LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toegezegde schadevergoeding door Tele2.

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
BarryH

Toegezegde schadevergoeding door Tele2.

Ongelezen bericht door BarryH »

Hallo,

Ik ben al enige tijd (sinds begin juni) bezig met Tele2 over gebreken in hun levering resulterende in opzegging.

In dit lange traject van bellen en niet na gekomen toezeggingen is mij een vergoeding toegezegd, namelijk de laatste 3 maanden (juni, juli en augustus) volledige vergoeding wegens allerlei non deliveries.

Je raadt het al, nooit ontvangen (1x een kleine bedragje).

Vandaag maar weer eens contact opgenomen en kreeg te horen dat er besloten is dat mijn GEVRAAGDE vergoeding niet goedgekeurd is. Das toch knap, zij bieden iets aan en vervolgens keuren ze het af.

Ik dacht dat het niet gekker kon na al die maanden maar ze bereiken elke keer weer een nieuw niveau van service verlening.

Ben nu aan het denken om rechtsbestand maar eens een belletje te geven. Iemand nog andere adviesen om deze sublieme toko tot correcte handeling over te laten gaan?

Alvast bedankt,
Barry

SeJ

Re: Toegezegde schadevergoeding door Tele2.

Ongelezen bericht door SeJ »

Ook ik heb heel veel problemen met tele2. Ja, vergoedingen komen ze wel na, maar leveren van kwaliteit is kennelijk een groot probleem. Diverse afspraken gemaakt over terug gebeld worden omdat ik het contract wil beëindigen (zij komen immers hun kant van het contract niet na), maar tot op heden nog niet tot een overeenkomst gekomen. Heb ze gisteren nog een keer gebeld en hevig uit mijn slof geschoten, omdat ze me dus niet op de afgesproken dag hebben teruggebeld. Enige reactie die ik krijg is dan: Ik vind het heel vervelend voor U mevrouw... Schiet dus lekker op. Ook ik zit er aan te denken morgen mijn rechtsbijstandsverzekering in te schakelen. Ik zit namelijk pas 2 en halve maand bij tele2, waarvan ik ongeveer 2 weken NIET heb hoeven bellen. Ik zou dus zeker lekker je rechtsbijstand inschakelen, maar ik ben wel bevooroordeeld.

Gesloten