LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen gogogu.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
sammie22
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2008 14:42

ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door sammie22 »

Heeft iemand ervaringen met bestellen bij gogogu.nl?? mijn vriend en ik gaan over 1,5 jaar trouwen en heb daar een leuke betaalbare jurk gezien. Vraag me alleen af of je bestelling ooit aankomt. Het is volgens mij een japanse webwinkel.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Er heeft eerder een topic gestaan.
Het zijn spammers, en omdat het een chinese (geen japanse) winkel is is de kans dat de kwaliteit goed is, minimaal.
omeinnaam gogogu.nl
Status actief
Houder yi cheng
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Name.com LLC
Domeinnaamservers ns3.gogogu.com
Datum registratie 2011-02-11
Chinees - zie hier : http://whois.domaintools.com/gogogu.com

sammie22
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2008 14:42

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door sammie22 »

Ik heb gezocht of er een topic heeft bestaan hierover en kon het niet vinden. Vandaar dus mij vraag..

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Klopt.

Doordat 'gogogu.nl' destijds het hele topic volspamde met google translate nederlands, en pools - heeft de moderator besloten het hele topic te verwijderen.
Jammer - want dan had je de vraag niet hoeven stellen.

Maar.. met de gemiddelde chinese webwinkel heb je de volgende kansen:
- Je betaald en krijgt niets.
- Je betaald en krijgt (slechte kwaliteit) namaak - bijna niets
- Je betaald, en krijgt een boete voor importeren nep merk artikelen - en weer niets (douane neemt het dan in beslag).

Er zijn betere winkels, desnoods marktplaats, maar kopen bij een internet winkel in China zou ik niet doen.
Als je de gok wil wagen - alleen als je met credit card met reverse charge optie betaald.

sammie22
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2008 14:42

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door sammie22 »

Bedankt voor je info. Heb op internet nog een forum gevonden van mensen die niet zo positief waren. Erg jammer want ze hebben prachtige jurken voor mooie prijzen. wil zelf een low budget wedding.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door Jolijn »

sammie22 schreef:Bedankt voor je info. Heb op internet nog een forum gevonden van mensen die niet zo positief waren. Erg jammer want ze hebben prachtige jurken voor mooie prijzen. wil zelf een low budget wedding.
Het lijkt mij juist niet jammer om te lezen dat die prachtige jurken niet zo prachtig zijn als ze er uit zien en/of dat je helemaal niet kunt ondervinden of ze prachtig zijn, omdat ze niet geleverd worden.
Je low-budget blijft low, als je geen geld uitgeeft aan iets wat je niet krijgt.

(lapje van markt en achter de naaimachine 8) )

sammie22
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2008 14:42

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door sammie22 »

Het is wel jammer om te lezen dat deze site niet te vertrouwen is. Juist omdat ze mooie jurken hebben. Nu ga ik op zoek naar iets anders helaas. Daarom vraag ik ook ervaringen van andere mensen met deze site om niet belazerd te worden. Anders wordt het een dure grap.

guldenweg

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door guldenweg »

Sammy misschien is dit een oplossing voor je ?

http://www.trouwwinkel.com/

sammie22
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2008 14:42

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door sammie22 »

Ga zeker even kijken dank je wel. Er zijn zoveel webwinkels, alleen zijn ze niet allemaal te vertrouwen. Gelukkig is de trouwerij nog een end weg. Kan nog rustig rondkijken.

guldenweg

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door guldenweg »

Het is een vertrouwd adres maar neem je tijd en alvast een mooie dag gewenst :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ervaringen gogogu.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Voor als je nog twijffelt -

vanmorgen heeft gebruiker "snowboots" in drie topics spam over gogogu geplaatst.
Alleen een oplichtersbende gebruikt spam.
Waarschijnlijk zullen ze snel verdwijnen - maar ja.. (de posts, niet de oplichters helaas)

Zolang het nog kan: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4&t=106550

profiel spammert:
http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... e&u=194444

Gesloten