LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kosteloze opzegging tele2?

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
britje1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2011 11:45

Kosteloze opzegging tele2?

Ongelezen bericht door britje1987 »

Ik heb mij eind september aangemeld bij tele2 voor internet en tv.
Op 19 Oktober zou ik online zijn, maar pas die dag erna kreeg ik mijn pakket thuis. Nou snel alles aangesloten, NIKS...
Gelijk gebeld en doorgemeten, geen signaal op de lijn! Dus monteur tele2.. monteur KPN en nog een paar x zo over en weer, want het lag elke x aan de ander. Tot aan vandaag:

Volgens tele2 geen terug koppeling van kpn gehad (terwijl ik vorige week donderdag had gehoord van wel) Ze zou alles door sturen naar het hoofdkantoor en dan zal alles snel verholpen zijn. Ik word zo snel mogelijk gebeld. Maar inmiddels is het woensdag al 3 weken, dat ik zonder tv en internet zit. Maar ik moet tot 4 weken wachten tot ik kosteloos weg mag!!??

Ik ben het spuugzat, want als ik zelf nergens achteraan ga dan word er ook niks gedaan. Elke x werken ze langs elkaar heen, want er word niks genoteerd.

Ik heb enorm veel stress van dit alles. Want ook word mijn eerste factuur al afgeschreven. Welke ik heb laten terug storten en nu waarschijnlijk naar het incassobureau gaat. En wat doen ze dan heel leuk, mij een email er over sturen!!!!! slim terwijl ik geen internet heb!!! Ik kan heel soms bij anderen internetten zoals nu... maar ga dan niet zulke dingen via mijn mail doen :S

Wie heeft of maakt er hetzelfde mee, ik zit met mijn handen in het haar af te wachtten hoe het nu weer verder gaat. Ik heb alles zoveel mogelijk bijgehouden en opgeslagen.

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: Kosteloze opzegging tele2?

Ongelezen bericht door jolanda77 »

lees eens verder je heb het recht tot ontbinding tele2 is een zooitje
laat je niet gek maken door ze zij komen het niet na er zijn meer topic over tele 2 en daantje ga je werk nu eens doen er komen steeds meer klachten

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kosteloze opzegging tele2?

Ongelezen bericht door ciske »

als je 30 dagen geen internet hebt, ken je het laten ontbinden, schrijf een aangetekende brief waarin je eist dat het binnen 7 dagen moet werken en dat het anders contractbreuk is van hun uit en zoek dan snel een ander.

bewaar de kopie. succes

britje1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2011 11:45

Re: Kosteloze opzegging tele2?

Ongelezen bericht door britje1987 »

Ik heb het een en ander uitgezocht en kwam bij de wet "koop op afstand"terecht. Daarin staat dat 30 dagen nadat je een product besteld je het moet hebben/kunnen gebruiken. Tenzij dit anders staat aangegeven in de algemene voorwaarden. Daar staat niks over in bij tele2 alleen dat ze het zo snel mogelijk zullen oplossen als er storing is.

Maar als je ze belt zeggen ze dat ze na het aangeven van de storing 4 weken hebben om het op te lossen lukt dat niet dan mag je kosteloos weg. Nou dat staat dus nergens he!! En zelf weten ze er ook niks op te zeggen. Maar opzeggen wilde hij niet voor me doen.

Dus vandaag zit ik aan de 4 weken en ga zo bellen want ik heb nog steeds geen signaal. Maandag werd ik wel gebeld dat alles nu gemaakt was door hun en door kpn, maar ik heb nog niks. Ze heeft verder niet meer terug gebeld...

nog ff 2 minute wachten tot 9 uur, word vervolgt!

lamp23
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2011 10:45

Re: Kosteloze opzegging tele2?

Ongelezen bericht door lamp23 »

ik ben van 2 feb dit jaar klant van tele2. ik heb 2 decoders voor de tv. de 1ste half jaar had ik geen fatsoenlijke beeld boven op de slaapkamer. de schuld werd steeds bij mij gelegd. ik heb een nieuwe decoderkastje gehad en dit heeft 2 maanden goed gewerkt (geen uitval meer). ik ben op vakantie geweest en na terugkomst op 11 oktober zijn de problemen begonnen.
het beeld staat per uur minimaal 4 x stil, maar het ergst is dat alles wegvalt, zowel mijn internetverbinding, telefoon en 2 televisies.
verschillende mensen geven aan dat wij telefonisch soms niet zijn te bereiken.
ik heb verschillende keren contact opgenomen, zonder resultaat.
ik heb inmiddels opgezegd, omdat ik normaal tv wil kijken en niet iedere dag moet resetten en op het spannenste moment wegvalt.
zij gaven aan de kpn door te laten meten, maar toen ik een week later belde was dit niet het geval, de schuld wordt continue bij mij gelegd, terwijl zij geen actie ondernemen.
ze geven aan dat ze terugbellen, maar dit gebeurd nooit en ik moet steeds de dure helpdesk bellen. hier begint steeds van voor af aan de zelfde vragen.
ik heb telefonisch opgezegd en moet nu wachten tot 2 februari 2012, terwijl ik er nu vanaf zou willen. Bevestging moet ik nog krijgen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Kosteloze opzegging tele2?

Ongelezen bericht door ciske »

Dus vandaag zit ik aan de 4 weken en ga zo bellen want ik heb nog steeds geen signaal. Maandag werd ik wel gebeld dat alles nu gemaakt was door hun en door kpn, maar ik heb nog niks. Ze heeft verder niet meer terug gebeld...

Beste is aangetekende brief kost 7 euro en dan heb je en bewijs in huis ,en ze kunnen er niet omheen. zijn een stelletje oplichters daar bij tele2.

succes in deze strijd.

Gesloten