LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] webwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Thea van Leeuwen
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2011 14:37

webwinkel

Ongelezen bericht door Thea van Leeuwen »

Wie weet er een betrouwbare webwinkel met waarborg kenmerk waar ik een tablet kan bestellen.
Alvast bedankt.

denjos
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2010 07:34

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door denjos »

Op kieskeurig kun je er inderdaad veel vinden. Zijn genoeg betrouwbare webwinkels voor tablets het is alleen wel verstandig prijzen te vergelelijken, want die kunnen soms enorm verschillen ;)

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Voor dergelijke apparaten - vergelijk eerst online - en kijk of je hem dan in een fysieke winkel kunt aanschaffen.

Bij problemen of garantiezaken heb je dan in elk geval een vast aanspreek/support punt.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dixons?

Gorylla
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2011 09:14

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door Gorylla »

Hoi,

Ik ben nieuw hier dus ik zal heel concreet zijn. MYCOM heeft een nieuwe manier (soort ebay) gevonden om meer te verkopen, dit is de veiling. Ze hebben uitstekende prijzen voor goede spullen. Ik heb zelf 3 artikelen gewonnen met zeer aantrekkelijke prijzen maar helaas is de laatste opeens geannuleerd. Normaal gesproken komen netjes de artikelen de volgende dag na het betaling (Ideal), maar mijn artikel die normaal gesproken €90 in de winkel kost (ik heb de helft in de veiling geboden en gewonnen) blijkt opeens na mijn betaling gewoon geannuleerd te zijn. Wat zou ik doen aangezien dat zijn 0900 nummer (ctvs25 /min) niet opgenomen is en mijn gestuurde mail nog niet beantwoord is geworden?. Bedankt voor jullie aandacht.
Ps: Mycom is een zeer goede winkel, ik heb veel vertrouw in dit bedrijf hoop ik dat dit een kleine foutje is geweest.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door duiner »

Gorylla schreef:Hoi,

Ik ben nieuw hier dus ik zal heel concreet zijn. MYCOM heeft een nieuwe manier (soort ebay) gevonden om meer te verkopen, dit is de veiling. Ze hebben uitstekende prijzen voor goede spullen. Ik heb zelf 3 artikelen gewonnen met zeer aantrekkelijke prijzen maar helaas is de laatste opeens geannuleerd. Normaal gesproken komen netjes de artikelen de volgende dag na het betaling (Ideal), maar mijn artikel die normaal gesproken €90 in de winkel kost (ik heb de helft in de veiling geboden en gewonnen) blijkt opeens na mijn betaling gewoon geannuleerd te zijn. Wat zou ik doen aangezien dat zijn 0900 nummer (ctvs25 /min) niet opgenomen is en mijn gestuurde mail nog niet beantwoord is geworden?. Bedankt voor jullie aandacht.
Ps: Mycom is een zeer goede winkel, ik heb veel vertrouw in dit bedrijf hoop ik dat dit een kleine foutje is geweest.
er is een Mycom winkel in Den Haag , ooit gedacht eens naar een winkel te gaan ?

Dat geldt ook voor de TS , ik vind Dixons een goede winkel met goede service
.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Het is mij een raadsel waarom mensen bij een veiling altijd spreken van het 'winnen' van een artikel terwijl het artikel gewoon gekocht wordt? Het is geen loterij. Je kunt altijd een veiling 'winnen' door gewoon het hoogste bod te plaatsen.

Gorylla
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2011 09:14

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door Gorylla »

Ja Emmy,

Is een veiling inderdaad zoals jij goed zegt, maar is winnen (naar mijn mening) het kopen maar voor een lagere prijz dan het normale prijs van de winkel. Ik heb als laatste €45 geboden en uiteindelijk deze artikel betaald. Ik ga naar de winkel gelijk om paar vragen te stellen, gelukkig wel hebben ze ook daar laptops met internet, waar ik kan alles laten zien. Wel handig van hun.

Gr. en bedankt voor jullie tips.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@Gorylla,

Ik zal er wel wat anders over denken. Ik koop zelf ook wel eens wat bij een online veiling, maar ik zie dit niet als winnen. Ik zie het gewoon als het kopen van een leuk koopje en als het koopje geen koopje meer is dan koop ik het niet.

Gorylla
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2011 09:14

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door Gorylla »

Ja Emmy, dan ben ik ook met jou eens, ik heb een maximaal om te zetten, soms heb ik dit artikel echt niet nodig maar voor een 10je doe ik mee aan een mooie laptop tas, als deze 30 of 35 euro worden, doei dan. Ik ga nu naar Mycom, dus wens mij success.

TheLD
Berichten: 544
Lid geworden op: 23 dec 2006 13:12

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door TheLD »

er is een Mycom winkel in Den Haag , ooit gedacht eens naar een winkel te gaan ?

Dat geldt ook voor de TS , ik vind Dixons een goede winkel met goede service
Die zijn dan ook beide van de BAS groep (Dynabyte/Vobis ook).

Gorylla
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2011 09:14

Re: webwinkel

Ongelezen bericht door Gorylla »

Hoi,
Ik ben er weer. Ik ben bij de winkel geweest en ze zeiden dat ze niks met de veiling te maken hadden, maar als ik contact met de veiling opneem zullen ze zeker goed met mij maken. IK hoorde van een hele nette vrouw dat dit artikel helaas niet op vorraad zit, maar dat ik iets anders kon kiezen dat ze snel mogelijk naar mij zou sturen. Wat leuker van deze verhaal is dat ik rond de €50 gestiirt had, maar ze kon een artikel rond de €60 sturen. Zien jullie ook hier dat ze serieus met de klant bezig zijn?? Wat kan ik nu doen?? Gewoon blijven zeuren voor mijn "gewonne artikel" of een andere artikel selecteren??

Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Gesloten