Hallo allemaal,
Ik ben sinds een jaar of 8 klant bij Hi. Ik heb er verschillende prepaid en later abonnementen gehad en opzich was ik altijd prima tevreden.
Echter, in september dit jaar ben ik overgestapt op een nieuw mobiel abonnement bij Hi, namelijk Hi Messaging 37,50 waarbij ik 120 minuten, onbeperkt sms en 400 MB internet kreeg. Volgens de verkoper in de Hi winkel in Breda paste dit abonnement perfect bij mijn gebruik, zou ik er absoluut niet overheen gaan en had ik voldoende belminuten, want ik belde nooit voor meer dan 120 minuten.
Gratis bij dit abonnement kreeg ik de Samsung Galaxy Ace.
Tot mijn grote woede en teleurstelling heeft dit Hi Abonnement me niet veel goeds gebracht, ik zit deze maand al 50 euro over mijn bundel heen!! Een belletje naar de Hi Klantenservice (waarbij ik overigens schaamteloos 8 minuten in de wacht gezet ben, maar ach de rekening was toch al hoog!?) leerde mij dat mijn rekening zo hoog was doordat bij mijn nieuwe abonnement, elke belpoging als een minuut gold. In combinatie met mijn nieuwe smartphone, zo vertelde de klantenservice medewerker mij, gebeurde dit erg vaak, als je op een naam drukte werd deze persoon al gebeld en omdat het geheel touchscreen is, duurt het relatief lang voordat er opgehangen is en met een beetje pech is inmiddels de voicemail al aangegaan, waar ook weer minuten voor gerekend worden. Dit hoeft natuurlijk niet al te vaak te gebeuren om aan die 120 minuten te komen, als ik daarnaast ook nog mn normale belgebruik aanhoud!!
Ik vind het ronduit schandalig dat de klantenservice op de hoogte van dit probleem is en heb al van meer vrienden gehoord dat zij hier last van hebben. In de winkel is mij absoluut NIET gewaarschuwd hiervoor - ze zouden wel gek zijn, het levert ze flink geld op - en ik baal vreselijk van deze waardeloze klantenbehandeling van Hi!.
Het is dat ik nog 2 jaar aan dit abonnement vastzit, want deze service zou ik het liefste meteen van af zien.
Zijn er meer mensen die last hebben van hoge rekeningen bij Hi sinds de aanschaf van een (touchscreen) smartphone?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoge telefoonrekening Hi
Re: Hoge telefoonrekening Hi
Met andere woorden probeert de helpdesk medewerker U dus te vertellen dat U met deze telefoon niet om kunt gaan. Wat hij verteld is echter nonsens. Het beëindigen van een (nog niet begonnen) gesprek gaat net zo snel als het beginnnen ervan. U kunt op uw rekening precies zien waarom U over de bundel heen gaat. Het kan ook zijn dat U met Uw nieuwe smartphone meer dan 400 MB per maand gebruikt. En dan gaat het hard met 10 cent per MBTot mijn grote woede en teleurstelling heeft dit Hi Abonnement me niet veel goeds gebracht, ik zit deze maand al 50 euro over mijn bundel heen!! Een belletje naar de Hi Klantenservice (waarbij ik overigens schaamteloos 8 minuten in de wacht gezet ben, maar ach de rekening was toch al hoog!?) leerde mij dat mijn rekening zo hoog was doordat bij mijn nieuwe abonnement, elke belpoging als een minuut gold. In combinatie met mijn nieuwe smartphone, zo vertelde de klantenservice medewerker mij, gebeurde dit erg vaak, als je op een naam drukte werd deze persoon al gebeld en omdat het geheel touchscreen is, duurt het relatief lang voordat er opgehangen is en met een beetje pech is inmiddels de voicemail al aangegaan, waar ook weer minuten voor gerekend worden. Dit hoeft natuurlijk niet al te vaak te gebeuren om aan die 120 minuten te komen, als ik daarnaast ook nog mn normale belgebruik aanhoud!!
Re: Hoge telefoonrekening Hi
Klopte de aanname van de Hi verkoper dat je nooit meer dan 120 minuten per maand belt? 120 minuten is namelijk niet zo heel veel. Dat is maar 4 minuten per dag.