LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prepaid internet op de ipad/tablet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Lisbecks
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 feb 2011 17:14

prepaid internet op de ipad/tablet

Ongelezen bericht door Lisbecks »

Hoi, graag jullie expert-opinion. Ik wil graag internet voor op mn ipad, maar heb geen zin in langzaam 'telefoon-internet'. Dus dacht ik koop een prepaid mobiel internet pakket en dan sluit ik dat ding aan met mini usb op mn ipad... kan dat? Of zijn daar hacks/cracks voor? Gaat namelijk een stuk sneller op die manier...

LeoZ
Berichten: 322
Lid geworden op: 02 okt 2008 20:30

Re: prepaid internet op de ipad/tablet

Ongelezen bericht door LeoZ »

Mini usb op een (Apple) ipad? Gaat niet werken!... :mrgreen:

De ipad heeft geen usb poorten, en verder ook geen HDMI, etc.

Je moet een ipad hebben die 3G heeft, m.a.w. er moet een sim kaart in kunnen; zo niet... dan kan de ipad alleen met WiFi werken.

Of... met thetering via jouw mobiele telefoon (indien de ipad en mobiel dat ondersteunt!).

Succes!

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: prepaid internet op de ipad/tablet

Ongelezen bericht door jackvdW »

Lisbecks schreef:Hoi, graag jullie expert-opinion. Ik wil graag internet voor op mn ipad, maar heb geen zin in langzaam 'telefoon-internet'. Dus dacht ik koop een prepaid mobiel internet pakket en dan sluit ik dat ding aan met mini usb op mn ipad... kan dat? Of zijn daar hacks/cracks voor? Gaat namelijk een stuk sneller op die manier...
kan idd geen dongel op een ipad aansluiten, je zou miss micro-sim kunnen proberen. on the other hand, ik weet niet wat voor je tel je hebt, maar als het alleen is om mails te sturen kan je wellicht je tel als modem gebruiken.

Gesloten