Contact met ons opnemen
Klantenservice van PayPal:
0900 265 89 50
(Kosten vanaf een vaste lijn: 0,10 EUR/minuut) Opmerking: Gebruik het volgende telefoonnummer als u belt buiten Nederland: +353 1 436 9033 (hierop zijn kosten voor internationale gesprekken van toepassing).
8:00 uur CET tot 16:30 uur CET (van maandag tot en met vrijdag)
Contact met ons opnemen
Klantenservice van PayPal:
0900 265 89 50
(Kosten vanaf een vaste lijn: 0,10 EUR/minuut) Opmerking: Gebruik het volgende telefoonnummer als u belt buiten Nederland: +353 1 436 9033 (hierop zijn kosten voor internationale gesprekken van toepassing).
8:00 uur CET tot 16:30 uur CET (van maandag tot en met vrijdag)
Om een inzending te doen voor een koude douche is het volgende vereist :
Bedrijf/Instelling *
Provincie *
Gemeente *
Postcode * Velden gemarkeerd met * zijn verplicht
Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met paypal zonder success.
Ik wil heel graag een inzending doen voor een koude douche maar zonder de gegevens kom ik ook niet verder
bprosman schreef:Waarom ga je er van uit dat ze een vestiging in NL hebben ?
omdat ze mij dat zelf gezegd hebben aan de telefoon .
Op telefoon nummer 0317410483 behandelen ze zaken die te maken hebben met de media . Die heb ik net ook al gesproken maar weten niet wat het adres is
Moet ik toch maar zelf weer gaan zoeken op de website
PayPal Benelux
Wibautstraat 224, Amsterdam (naast het Amstelstation)
De onderneming PayPal Inc. werd in december 1998 in Palo Alto, Californië, opgericht. Sinds 2002 is PayPal Inc. een dochteronderneming van eBay. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië en heeft vestigingen in Europa, Latijns-Amerika, Azië en Australië.
In de EU worden de services van PayPal aangeboden door PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. PayPal (Europe) heeft een Luxemburgse banklicentie en is dan ook in dit land gevestigd. Inmiddels zijn er in Nederland ruim twee miljoen PayPal-rekeningen.
Het hoofdkantoor voor PayPal Benelux is gevestigd in Amsterdam.
bprosman schreef:Moet ik toch maar zelf weer gaan zoeken op de website
PayPal Benelux
Wibautstraat 224, Amsterdam (naast het Amstelstation)
De onderneming PayPal Inc. werd in december 1998 in Palo Alto, Californië, opgericht. Sinds 2002 is PayPal Inc. een dochteronderneming van eBay. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië en heeft vestigingen in Europa, Latijns-Amerika, Azië en Australië.
In de EU worden de services van PayPal aangeboden door PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. PayPal (Europe) heeft een Luxemburgse banklicentie en is dan ook in dit land gevestigd. Inmiddels zijn er in Nederland ruim twee miljoen PayPal-rekeningen.
Het hoofdkantoor voor PayPal Benelux is gevestigd in Amsterdam.