LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Combi Dakkapel in Doetinchem
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jan 2010 11:58
Combi Dakkapel in Doetinchem
Ik zie dat er genoeg dakkapellen leveranciers genoemd worden waar klachten over zijn. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met Combi Dakkapel in Doetinchem
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jan 2010 11:58
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Niemand?
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Nee ik niet, misschien iemand anders.....
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Liesbeth wij willen ook in zee gaan met combi dakkapel, heb je alreeds ervaringen met hen?
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Weet je wat ze leuk is, ik ken het bedrijf erg goed woon er vlak bij.
Heb geen persoonlijke ervaring met het bedrijf, maar ben zelf aannemer.
Het grappige is dat dit soort bedrijven duizenden van dit soort dakkapellen zetten en die mensen niet klagen. Nu is het toevallig bij iemand verkeerd gegaan, met wat voor reden. Was de klant onduidelijk in zijn verhaal, wat is er ondertekend, kun je je eigen daarop beroepen. Zoja, heeft de aannemer in spe zelf het heft in handen genomen de schde te herstellen of heb je het via een rechtelijke weg moeten afdwingen en of zelfs via de rechter moetenlaten uitvoeren door een ander. ( pas dan kun je zeggen het bedrijf was nalatig en slecht).
Maar vaak is de klant onduidelijk, leest de opdracht op papier niet goed na, wat er nu eigenlijk gedaan word voor het geld wat de klant ervoor betaald. Ook leest de klant vaak niet goed na hoe het werk word afgelevert. Bv gegrond opgelevert is dus niet afgelakt. Of alleen van buiten in de door uw gewenste kleur afgewerkt, binnenswerk is voor rekening klant. Dat zijn van die hele simpele regels die vaak erg goed op papier staan, maar die de klant dan over het hooft zien.
De klant gaat dan al snel klagen en een bedrijf snel zwart maken, er lopen zo tal van mensen mee in het flipperkast verhaal, terwijl het vaak om niets gaat.
Zo ook nu blijkt dat 1 klant slechts een slechte ervaring heeft met het bedrijf in spe, maar mogelijk dit te verwijten heeft aan zich zelf.
Daarbij geld ook vaak in de voorwaade een regel dat de klant de klacht dient te melden binnen een aantal dagen, en gelden voor een paar procent kan inhouden totdat het werk volgens opgaaf naar behoren is uitgevoert.
Betaald de klant volledig het geld, dan geld al snel de regel, u ging akkoord met het werk ( u was tevreden), u mocht gelden in houden volgens de voorwaarden wat u niet heeft gedaan. Dan geld de tweede regel afwerk oplevering termijn, en melding van klachting binnen enkele dagen. Da klant klaagt vaak weken later, waardoor het werk niet meer controleerbaar is. De klant kan zelf aan het na prutsen zijn geweest, waardoor de gerantie regel vervalt. U heeft daarop geen aantoonbaar bewijs meer.
Ik ken amper tot weinig bedrijven die slecht te noemen zijn, en zekers allemaal direct na de klant toe gaan om volgens de offerte en de voorwaarden het werk af te maken, of te herstellen.
Gelden deze regels niet, dan is het bedrijf slecht, houd het bedrijf zich niet aan de regels dan is het slecht.
Maar al kort dit bedrijf is goed en vertrouwt, we zijn en blijven menselijk, we vergeten allemaal wel eens iets ( of heeft u nooit zout vergeten in uw eten)
Zo zie je maar, hoe makkelijk er iets mis kan gaan, maar meestal is de regel gata er iets mis bij de klant, dan gaat het hele project op een of andere manier verkeerd. En ja die mensen hoor je alleen klagen, maar de tevreden klanetn hoor je niet.
Zie het maar zo, een slecht bedrijf bestaat niet erg lang, we zijn mensen en hebben monden die veel bespreken
Heb geen persoonlijke ervaring met het bedrijf, maar ben zelf aannemer.
Het grappige is dat dit soort bedrijven duizenden van dit soort dakkapellen zetten en die mensen niet klagen. Nu is het toevallig bij iemand verkeerd gegaan, met wat voor reden. Was de klant onduidelijk in zijn verhaal, wat is er ondertekend, kun je je eigen daarop beroepen. Zoja, heeft de aannemer in spe zelf het heft in handen genomen de schde te herstellen of heb je het via een rechtelijke weg moeten afdwingen en of zelfs via de rechter moetenlaten uitvoeren door een ander. ( pas dan kun je zeggen het bedrijf was nalatig en slecht).
Maar vaak is de klant onduidelijk, leest de opdracht op papier niet goed na, wat er nu eigenlijk gedaan word voor het geld wat de klant ervoor betaald. Ook leest de klant vaak niet goed na hoe het werk word afgelevert. Bv gegrond opgelevert is dus niet afgelakt. Of alleen van buiten in de door uw gewenste kleur afgewerkt, binnenswerk is voor rekening klant. Dat zijn van die hele simpele regels die vaak erg goed op papier staan, maar die de klant dan over het hooft zien.
De klant gaat dan al snel klagen en een bedrijf snel zwart maken, er lopen zo tal van mensen mee in het flipperkast verhaal, terwijl het vaak om niets gaat.
Zo ook nu blijkt dat 1 klant slechts een slechte ervaring heeft met het bedrijf in spe, maar mogelijk dit te verwijten heeft aan zich zelf.
Daarbij geld ook vaak in de voorwaade een regel dat de klant de klacht dient te melden binnen een aantal dagen, en gelden voor een paar procent kan inhouden totdat het werk volgens opgaaf naar behoren is uitgevoert.
Betaald de klant volledig het geld, dan geld al snel de regel, u ging akkoord met het werk ( u was tevreden), u mocht gelden in houden volgens de voorwaarden wat u niet heeft gedaan. Dan geld de tweede regel afwerk oplevering termijn, en melding van klachting binnen enkele dagen. Da klant klaagt vaak weken later, waardoor het werk niet meer controleerbaar is. De klant kan zelf aan het na prutsen zijn geweest, waardoor de gerantie regel vervalt. U heeft daarop geen aantoonbaar bewijs meer.
Ik ken amper tot weinig bedrijven die slecht te noemen zijn, en zekers allemaal direct na de klant toe gaan om volgens de offerte en de voorwaarden het werk af te maken, of te herstellen.
Gelden deze regels niet, dan is het bedrijf slecht, houd het bedrijf zich niet aan de regels dan is het slecht.
Maar al kort dit bedrijf is goed en vertrouwt, we zijn en blijven menselijk, we vergeten allemaal wel eens iets ( of heeft u nooit zout vergeten in uw eten)
Zo zie je maar, hoe makkelijk er iets mis kan gaan, maar meestal is de regel gata er iets mis bij de klant, dan gaat het hele project op een of andere manier verkeerd. En ja die mensen hoor je alleen klagen, maar de tevreden klanetn hoor je niet.
Zie het maar zo, een slecht bedrijf bestaat niet erg lang, we zijn mensen en hebben monden die veel bespreken
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Combi Dakkapel in SBS 6 programma "Van Rommelzolder tot Droomhuis"
Kun je meteen zien hoe slecht of goed ze werken
Kun je meteen zien hoe slecht of goed ze werken
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Mijn advies, niet met ze in zee gaan!
Ik vind het wel mooi dat er mensen zijn die het voor ze opnemen,
er zijn wel degelijk meerdere mensen met klachten bij hun.
Plaatsen doen ze op zich goed en snel, maar garantie kun je vergeten!
Ik heb het na diverse malen bellen opgegeven en een andere firma laten komen. (dat kost geld uiteraard)
Het vervelende is dat je dan ook meteen je garantie kwijt bent bij hun. Voor zover ze dat leveren!?
Ze zijn niet aangesloten bij stichting Bouwgarant waardoor je nergens op kunt terugvallen.
Als er iets is met je dakkapel en ze laten je zitten is idd. de enige weg de rechter wat hierboven al wordt aangegeven.
Mvg,
Rinus
Ik vind het wel mooi dat er mensen zijn die het voor ze opnemen,
er zijn wel degelijk meerdere mensen met klachten bij hun.
Plaatsen doen ze op zich goed en snel, maar garantie kun je vergeten!
Ik heb het na diverse malen bellen opgegeven en een andere firma laten komen. (dat kost geld uiteraard)
Het vervelende is dat je dan ook meteen je garantie kwijt bent bij hun. Voor zover ze dat leveren!?
Ze zijn niet aangesloten bij stichting Bouwgarant waardoor je nergens op kunt terugvallen.
Als er iets is met je dakkapel en ze laten je zitten is idd. de enige weg de rechter wat hierboven al wordt aangegeven.
Mvg,
Rinus
Laatst gewijzigd door Radar op 05 okt 2013 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 aug 2011 09:39
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
De dakkapel zit er sinds gisteren op.
We kunnen niet anders zeggen dan dat we van begin tot eind een goed gevoel hebben gehad met Combi Dakkapel. Afspraken nakomen, topwerk afleveren en nog alles keurig achtergelaten ook.
Uitstekende ervaring dus.
We kunnen niet anders zeggen dan dat we van begin tot eind een goed gevoel hebben gehad met Combi Dakkapel. Afspraken nakomen, topwerk afleveren en nog alles keurig achtergelaten ook.
Uitstekende ervaring dus.
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Wij hadden ook een goed gevoel aan het begin erbij en bij ons is het dakkapel ook goed en snel geplaatst.
Dat komt omdat ze dan nog kunnen verdienen aan je.
Wacht maar totdat je een keer wat krijgt aan je dakkapel, dan hebben ze geen tijd voor je.
Dat komt omdat ze dan nog kunnen verdienen aan je.
Wacht maar totdat je een keer wat krijgt aan je dakkapel, dan hebben ze geen tijd voor je.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 okt 2011 09:24
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Ik sluit me volledig aan bij RinusdZ, ook ik had een goed gevoel aan het begin maar op het einde is de realiteit heel anders. Ik zou wel eens in contact willen komen met RinusdZ. Kijken wat we verder kunnen doen om Combi dakkapel een koude douche te bezorgen.
A. Kipmulder - Westervoort
A. Kipmulder - Westervoort
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Toch wel goed van Combi Dakkapel dat dit bedrijf 2 niet zulke tevreden klanten heeft daar het bedrijf al 14 jaar bestaat en dus al duizenden kapellen gezet heeft. Bedrijven hebben het in deze tijd erg moeilijk omdat consumenten heel erg veel verwachten. Als ze een spijker scheef hebben zitten sturen ze al een rechtsbijstandsverzekeraar op ze af. Ook is het iets van deze tijd om dit allemaal maar op internet te zetten. Zou er ook zoiets bestaan als een programma "Help, mijn klant is gek"? Dit zijn allemaal verhalen van een kant. Misschien kunnen jullie de moeite nemen zelf contact met dit bedrijf op te nemen en te vragen wat hun kant van het verhaal is. Dan zullen jullie ongetwijfeld iets anders horen!!! Mensen, get a live, ga iets nuttigs doen.
Laatst gewijzigd door lotte2001 op 17 dec 2012 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Hebben jullie trouwens ook de uitzending gezien van Uitstel van Executie? Combi Dakkapel heeft daarin een dakkapel geschonken aan een vrouw die financieel gigantisch in de problemen zat. Martijn Krabbee was bij hun op het bedrijf en ze gaven zomaar een dakkapel weg. Super gedaan!!!! Het is een compliment dat zij benaderd zijn door een televisieprogramma om mee te mogen doen. Hiervoor wordt toch niet iedereen gevraagd.
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Nou ik heb totaal een hele slechte ervaring met techado dakkappel uit Elst
de gesprekken alleen al Kwamen zo onvriendelijk over?Ben verder gaan zoeken en heb nu een dakkappel van Bogers uit Beuningen geen klachten over hun doen ook kozijnen en zit er over te denken in t voorjaar mijn kozijnen door hun te laten vervangen Hun werken zo netjes en nauwkeurig en erg vriendelijke mensen In de buurt hebben ze een dakkapel van combi dakkapel uit doetinchem laten plaatsen maar er waren veel klachten hij was al beschadigd voordat die gezet werd?
de gesprekken alleen al Kwamen zo onvriendelijk over?Ben verder gaan zoeken en heb nu een dakkappel van Bogers uit Beuningen geen klachten over hun doen ook kozijnen en zit er over te denken in t voorjaar mijn kozijnen door hun te laten vervangen Hun werken zo netjes en nauwkeurig en erg vriendelijke mensen In de buurt hebben ze een dakkapel van combi dakkapel uit doetinchem laten plaatsen maar er waren veel klachten hij was al beschadigd voordat die gezet werd?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 feb 2012 15:50
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Pas op met Combi Dakkapel!
Wij hebben er 1 laten plaatsen via combi Dakkapel . De afwerking was dramatisch maar dit is uiteindelijk opgelost. In de garantie periode zijn ze meermalen langs geweest om lekkages te verhelpen (laatste keer anderhalf jaar geleden). Nu, enkele maanden na de garantieperiode, is er opnieuw sprake van lekkage en dan krijg je doodleuk te horen dat je volgens contract geen recht meer hebt.
Lid van een geschillencommissie zijn ze niet dus als je verhaal wilt halen dan dien je dit te doen door gebruik te maken van je rechtbijstand.
Wij hebben er 1 laten plaatsen via combi Dakkapel . De afwerking was dramatisch maar dit is uiteindelijk opgelost. In de garantie periode zijn ze meermalen langs geweest om lekkages te verhelpen (laatste keer anderhalf jaar geleden). Nu, enkele maanden na de garantieperiode, is er opnieuw sprake van lekkage en dan krijg je doodleuk te horen dat je volgens contract geen recht meer hebt.
Lid van een geschillencommissie zijn ze niet dus als je verhaal wilt halen dan dien je dit te doen door gebruik te maken van je rechtbijstand.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 apr 2013 19:36
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
In Februari een dakkapel laten plaatsen door combi dakkapel, de eerste indruk zeer positief wel nog een laten terug komen voor de afmetingen maar 165 was volgens de verkoper de max, na plaatsing bleek toch meer ruimte te zijn en hadden we toch de gevraagde 180 breed kunnen doen maar ja hij zit er nu al op.....! De 2 monteurs zouden volgens zeggen van de verkoper alles schilderklaar afwerken, na plaatsing de beide heren al eens terug gevraagd die erg veel haast hadden de bus terug te nemen, maar goed ze hebben nog een kantje gevreesd om het glad te krijgen en weg zijn ze.
We hadden zo iets van eerst maar eens kijken en dan pakken we alles een 1 keer wel op na gebeld te hebben met de verkoper hebben ze netjes nog eens de monteur langs gestuurd om alsnog de afwerking te doen, meneer kwam al binnen met het verhaal dat het eigenlijk zijn vrije dag was en deed alleen wat op dat moment werd gevraagd maar keek absoluut niet verder dan zijn neus lang was kortom eigen inzicht en goede afwerking was ver te zoeken, netjes en spijkers die niet volledig in de spaanplaten zijn verwerkt en dus uitsteken, kopse kanten die ruw zijn, kieren die zeker van 0,5 tot 0,1mm groot zijn, platen die niet gelijk lopen en een monteur die tot vier keer toe roept ik ben klaar he....? Uiteindelijk pakbon afgetekend en monteur naar huis laten gaan. Gebeld met de verkoper en onze ongenoegen geuit ik kom zelf niet mee want dan kan ik de tent beter dicht doen het zijn toch grote jongens mijn monteurs.... ik kom er nog bij je op terug....
Uiteindelijk een mail gekregen waarin wordt gesuggereerd dat wij de monteur extra dingen willen laten doen en dat de monteurs beperkte tijd krijgen om werkzaamheden af te krijgen. Maar toch een excuses onderin de mail.
Dit noem ik geen schilderklaar afwerken en wij hebben bewust niet de goedkoopste firma gekozen juist om dit te voorkomen.
Voor mij geen combi dakkapel meer, al met al een zeer nare smaak aan over gehouden.
We hadden zo iets van eerst maar eens kijken en dan pakken we alles een 1 keer wel op na gebeld te hebben met de verkoper hebben ze netjes nog eens de monteur langs gestuurd om alsnog de afwerking te doen, meneer kwam al binnen met het verhaal dat het eigenlijk zijn vrije dag was en deed alleen wat op dat moment werd gevraagd maar keek absoluut niet verder dan zijn neus lang was kortom eigen inzicht en goede afwerking was ver te zoeken, netjes en spijkers die niet volledig in de spaanplaten zijn verwerkt en dus uitsteken, kopse kanten die ruw zijn, kieren die zeker van 0,5 tot 0,1mm groot zijn, platen die niet gelijk lopen en een monteur die tot vier keer toe roept ik ben klaar he....? Uiteindelijk pakbon afgetekend en monteur naar huis laten gaan. Gebeld met de verkoper en onze ongenoegen geuit ik kom zelf niet mee want dan kan ik de tent beter dicht doen het zijn toch grote jongens mijn monteurs.... ik kom er nog bij je op terug....
Uiteindelijk een mail gekregen waarin wordt gesuggereerd dat wij de monteur extra dingen willen laten doen en dat de monteurs beperkte tijd krijgen om werkzaamheden af te krijgen. Maar toch een excuses onderin de mail.
Dit noem ik geen schilderklaar afwerken en wij hebben bewust niet de goedkoopste firma gekozen juist om dit te voorkomen.
Voor mij geen combi dakkapel meer, al met al een zeer nare smaak aan over gehouden.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 05 feb 2015 11:32
Re: Combi Dakkapel in Doetinchem
Na 7 jaar lekkage in de dakbedekking van onze dakkapel. Zonder problemen vakkundig gerepareerd. Monteur heeft meteen ook maar de overige naden opnieuw gedaan om herhaling te voorkomen en dat bij sneeuw en -1 graden celsius! Top Service, goed gedaan Combi Dakkapel!
Tevreden klant!
Tevreden klant!