LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Janteresa
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:51

Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Janteresa »

Op 6 November bestelde ik een xbox 360 250 GB + kinect + game voor 256 .50 euro via internet omdat er een 10 % kortingsactie was bij Bart Smit op consoles ( Internet en winkels ) tot en met 06-11-2011. Mooi dacht ik daar ga ik nog van profiteren.

Dus ik bestel de xbox , betaal met ideal en voila de bestelling is geplaatst. Ik kijk direct op Bart Smit en zie mijn bestelling staan en het zou 2 werkdagen duren voor hij binnen was. Omdat 06 November op Zondag was wist ik dus dat ik hem Dinsdag of Woensdag kon verwachten.

Maandag kijk ik nogmaals en zie dat ze hem aan het inpakken zijn ( status ). Kortom ik blij want hij komt eraan. Mocht het niet zo zijn dat ik Dinsdag een email krijg met de mededeling dat hij niet meer gaat komen en de bestelling geannuleerd is. Aangezien ik de pakket in meerdere folders zien staan bel ik met eplaza ( Bart Smit ) in Bergen op Zoom en Roosendaal. Ik krijg te horen dat ze ruim op voorraad staan. Mooi zeg ik reserveer er maar 1 ( Bergen op Zoom ).

Dus ik ga bellen met de hoofdkantoor en leg uit dat ik de Xbox alsnog wilde hebben en waarom hij niet meer komt. Ik krijg te horen dat ze een foutje hebben gemaakt en dat er een voorraad verschil was. ik geef dat dat geen probleem is echter wil ik wel graag mijn Xbox hebben. ik geef aan dat er in diverse filialen van Bart Smit voorraad staat. Daar hebben zij niks mee te maken want die voorraad zien zij niet.

Nou lekker dan zeg ik hoe gaan we dit oplossen ? Nou simpel is het antwoord, we hebben geld teruggezonden naar uw rekening. "Das mooi" zeg ik fijn dat jullie eerst doen en niet overleggen met een klant daar ik weet dat er in bergen op Zoom er gewoon 1 voor mij klaar staat. Ik vraag of er alternatieven komen anders wacht ik nog even. Nee dat was niet het geval. ik vraag of men een mailtje dan wil sturen naar Bergen op Zoom dat ik betaald heb en dat ik dan daar de xbox ga halen. Nee dat kan ook niet.

Nou stort het geld dan maar terug dan ga ik met de korting wel naar Bart Smit in Bergen op Zoom en koop ik hem daar... Sorry zegt de medewerker de korting geld niet meer omdat u geannuleerd heeft. Pardon zeg ik ? Jullie hebben de order geannuleerd hoor omdat hij niet meer zou komen en door een fout in jullie voorraad systeem. oh oh was het antwoord ik zie het maar helaas zijn we nu na 06 November en heeft u geen recht meer op de korting !!! ik zeg dus dat is mooi omdat jullie fouten maken en geen alternatieven aanbieden ben ik het haasje. Inderdaad krijg ik te horen we kunnen er niks aan doen. ik kan u wel de Xbox 360 4 gb aanbieden met de korting... "Ooh" zeg ik "ik begreep dat u het geld al had teruggestuurd naar mijn rekening" ? nou technisch gezien is dit nog niet gebeurd want het duurt wel 7 tot 10 dagen eer u het terug heeft en we kunnen het nog tegenhouden!!! Dus ik zeg "dus u beweerd dat ik nu minimaal 7 dagen moet wachten totdat ik mijn X box kan gaan halen" ? "ja dat klopt" was het antwoord!

Ongelooflijk BART SMIT SCHAAM JE !! . Ze hadden ook nog een spel in de aanbieding die ik een dag later bestelde voor mijn kinderen en raad eens... de bekende mail ook deze is niet te leveren........

Ik ben diep teleurgesteld in het hoofdkantoor/webwinkel!! Maar dankzij Chantal(E-Plaza bergen op Zoom) krijg ik alsnog de mogelijkheid om het te regelen. Ze geeft aan dat aankomende Woensdag een speciale koopavond is waarbij dezelfde actie geld. kortom ik ga hem toch krijgen dankzij die lieve Chantal die mij hier op attendeerde. Beste mensen van het hoofdkantoor/ webwinkel leer hiervan het lijkt me sterk dat jullie van deze koopavond niks weten. Ik had namelijk mijn geld deze week ook bij de Intertoys kunnen leggen die momenteel stunten met de 10 % korting op consoles.

Jan Timmermans
Laatst gewijzigd door Janteresa op 09 nov 2011 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door witte angora »

Jan Timmermans
Mysteryshopper / kwaliteitscontrole
Dit geloof ik dus al niet, afgaande op je verhaal. Mysteryshoppers doen hun werk anoniem, schrijven een rapportje, en sturen dat naar de opdrachtgever. Die gaan niet zo'n verhaal op een openbaar forum zetten.

Maar als die aanbieding tot en met zondag was, wat ik uit je verhaal opmaak, dan kun je dat toch inderdaad niet meer in de winkel krijgen? De aanbieding is dan afgelopen. En waarom gewacht tot zondag, tot het laatste moment van de actie?

Ik denk dat het verhaal toch wel wat nuances kent.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door manondoris »

moet bart zich nu 2x schamen ? :lol:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door sephora30 »

Mysteryshopper :mrgreen:

Janteresa
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:51

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Janteresa »

Beste vrienden ,

het gaat er helemaal niet om dat ik mysteryshopper ben want daar was ik op dat moment ook niet mee bezig maar is wel wat ik hedendaags doe) Ik heb het voor jullie even weggehaald zodat we weer terug kunnen naar het verhaal.... . Ik heb trouwensook niet vermeld dat ik aan het mysteryshoppen was alleen wie is was en dus ook een serieuze kijk hier op heb in tegenstelling tot andere mensen. Dus de kinderachtige opmerkingen hierboven gaan nergens over.

En waarom wachten tot het laatste moment? niet dat ik jou een verklaring schuldig ben maar als je zondag terug komt van vakantie en je ziet een actie die tot en met Zondag 6 November duurt dan dient hier gewoon aan gehouden te worden. Anders had er moeten staan "geen voorraad" zoals men bij diverse andere producten neerzet. En niet bij 1 artikel wat ik bestel maar zelfs 2 wat ik een dag later besteld had. Ze geven zelf de fout toe en moet dus ook door hun opgelost worden niet door mij.

en het leuke van allen is dat ik niet de enigste ben met deze ervaring! ... koude douche http://www.trosradar.nl/douchedetail/be ... t-smit-11/ . Dus of jullie medewerkers zijn of niet lees de forum en trek dan je conclusie. En de forum staat er vol van...

Een bedrijf kan altijd een oplossing bieden het is alleen het willen en daar heeft Bart Smit geen zin in dat bleek wel.

en dan hebben we nog de oude douche van de uitzending over de geweldige regels en klantvriendelijkheid van Bart Smit die nu nog gehanteerd worden..... Bart Smit geeft geen reactie..... http://www.trosradar.nl/uitzending/item ... bart-smit/ uitzending

En dames en Heren jaartallen maken niet uit en ja Ze hebben ook goede dingen maar waar het mij omgaat is dat de klantvriendelijkheid binnen Bart Smit beter kan en niet als je fouten maakt, en ook geen oplossing kan-wil bieden simpelweg geld terug storen want dan is het opgelost... nee nee zo werkt het niet.... Als jij een auto koop en besteld ( Oh ja en het is de laatste dag van de actie ) voor 5000 euro en een dag later is hij 9000 euro ben je dan blij of niet .... Ik weet zeker dat je verhaal gaat halen en er werk van gaat maken!

P.s ik zie trouwens dat jullie alle 3 aardig actief zijn in de forum van Trosradar complimenten daarvoor !

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Janteresa schreef:het gaat helemaal niet om dat ik mysteryshopper ben want daar was ik op dat moment ook niet mee bezig maar is wel wat ik hedendaags doe. Ik heb ook niet vermeld dat ik aan het mysteryshoppen was alleen wie is was en dus ook een serieuze kijk hier op heb in tegenstelling tot andere mensen. Dus de kinderachtige opmerkingen hierboven gaan nergens over.
U hoeft er helemaal niet bij te zetten dat u mysteryshopper bent want dit was in deze helemaal niet relevant aangezien u niet in functie op pad was. Daarbij horen deze hun identiteit te beschermen. U heeft het er alleen bijgezet omdat u vindt dat u er een betere kijk op heeft dan andere consumenten Wie bent u nu helemaal om te oordelen dat u er een betere kijk op heeft dan een andere consument ? Oftewel een tikkie arrogant en daar reageren mensen hier op. Kent u dat spreekwoord over die kop en dat maaiveld...?
Janteresa schreef: en het leuke van allen is dat ik niet de enigste ben met deze ervaring! ... Dus of jullie medewerkers zijn of niet lees de forum en trek dan je conclusie. Want reacties als deze zijn kinderachtig en na vermoeden gewoon afkomstig van medewerkers.
Nee, de enigste bent u zeker niet met zo'n reactie. Jahoor daar zijn ze weer de beschuldigingen. Hier wordt ik zo moe van, volg uw eigen advies eens op. Het zijn een aantal forumbewoners die veel meer posten die hier gereageerd hebben en kijk ns even verder dan die neus lang is naar wat ze allemaal schrijven en waarover. Gebruik dan het gezonde verstand eens. Nee er wordt niet met iedere TS meegehuild. Inmiddels hebben we allemaal al tientallen werkgevers verzameld hier puur en alleen omdat men het eens niet eens is met een TS en het niet in het eigen straatje past.

Zo dat lucht even op. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik uw onvrede niet kan begrijpen en ja dat kan ik los van elkaar zien.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door witte angora »

Janteresa schreef:Beste vrienden ,
Ho even, ik bepaal zelf wie er onder mijn vrienden vallen, en vooralsnog valt iemand die nogal arrogant overkomt daar niet onder.

het gaat er helemaal niet om dat ik mysteryshopper ben want daar was ik op dat moment ook niet mee bezig maar is wel wat ik hedendaags doe) Als je op dat moment niet aan het mysteryshoppen was, is zo'n mededeling totaal niet relevant.

Ik heb het voor jullie even weggehaald zodat we weer terug kunnen naar het verhaal.... . Ik heb trouwensook niet vermeld dat ik aan het mysteryshoppen was alleen wie is was en dus ook een serieuze kijk hier op heb in tegenstelling tot andere mensen. Nee, maar je zet er wel bij dat je een mysteryshopper bent. Een heel slechte trouwens, want een mysteryshopper blijft ten alle tijde anoniem. En wie ben jij om te bepalen dat jouw kijk op Bart Smit serieuzer is dan die van andere mensen? Je neemt je 'beroep' niet eens serieus...

Dus de kinderachtige opmerkingen hierboven gaan nergens over. Dat jij het niet eens bent met de opmerkingen daarover, maakt die opmerkingen nog niet kinderachtig. Jouw reactie op onze opmerkingen is des te kinderachtiger.

En waarom wachten tot het laatste moment? niet dat ik jou een verklaring schuldig ben Nee, je bent geen verklaring schuldig. Alleen, als je een klacht hier neerpent, en een reactie verwacht, dan kun je ook verwachten dat er om aanvullende informatie wordt gevraagd alvorens een zinvol antwoord te kunnen geven. Je toontje komt opnieuw erg arrogant over.

Anders had er moeten staan "geen voorraad" zoals men bij diverse andere producten neerzet. Natuurlijk, er wordt op zondagavond gewerkt bij Bart Smit, en op het moment dat de voorraad op is, zet iemand even een knopje om.



P.s ik zie trouwens dat jullie alle 3 aardig actief zijn in de forum van Trosradar complimenten daarvoor !
Ja, en dan? Wij zijn de mysteryposters op dit forum, so what?

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door J@@N »

Acht @Janteresa,

Het valt mij steeds meer op dat dezelfde figuren iedere keer problemen van andere bagatelliseren. Het beste kun je deze gewoon negeren.

Janteresa
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:51

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Janteresa »

Ben ik helemaal met je eens... laat maar gaan... Het gaat om het verhaal en niet het kinderlijke van hierboven. en Mysteryshoppers maken hun zelf wel degelijk soms kenbaar maar ja wat je niet weet kun je niet over oordelen. We praten hier over heel iets anders. Maar idd J@@N ze bemoeien der echt overal mee zie ik wel op de forum.. laat maar gaan...

Maar goed mensen met serieuze reacties positief / negatief of suggeties hoor ik graag.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar goed mensen met serieuze reacties positief / negatief of suggeties hoor ik graag.
Je bedoelt mensen die met je meejammeren. Die zijn hier ver in de minderheid, zeer ver in de minderheid, probeer het eens ergens anders...

Janteresa
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:51

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Janteresa »

witte angora

Een wijze onderscheidt zich van andere mensen, niet door minder dwaasheid, maar door meer verstand en dat is het laatste wat ik jou te vertellen heb. We zijn hier voor het verhaal en niet te discussiëren over mystery shopping of wat dan ook. Als jullie het moeilijk vinden om dat te begrijpen.... is het niet anders maar ik wacht nu op reacties op mijn verhaal. En gelukkig zijn jullie niet arrogant alleen bemoeien jullie je met elk onderwerp op de forum omdat jullie alles beter weten kom op zeg...
Laatst gewijzigd door Janteresa op 09 nov 2011 20:29, 2 keer totaal gewijzigd.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

@WA
Ik vind dat TS wel degelijk gelijk heeft en dat het veel te gemakkelijk van Bart Smit is om de aankoop simpel te annuleren.Wat mij betreft mag Bart Smit zich inderdaad schamen voor deze vertoning.

Koop is namelijk koop.

Bart Smit had er beter aan gedaan om alsnog deze Xbox te leveren , tenslotte was die wel in een ander Bart Smit filiaal (in BoZ) op voorraad

Janteresa
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:51

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Janteresa »

@ Leo en dat is nou precies waar het om gaat.... al dat andere hierboven zucht... Ik heb ook goede ervaringen met Bart Smit maar zoals ik hier afgewimpeld ben is niet netjes en inderdaad koop= koop
Laatst gewijzigd door Janteresa op 09 nov 2011 20:27, 2 keer totaal gewijzigd.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door J@@N »

Nee @witte angora,

Als mensen hier hun verhaal neerzetten maak oa jij ervan dat ze zitten te jammeren. In meerdere topics ben oa jij bezig met zaken te bagatelliseren.

Als alles zo goed is, als overal de service top is, ect ect.
Dan kan Radar / Kassa en andere consumenten programma 's wel stoppen en
de forums dicht gooien, want ja deze zijn dan overbodig!

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Emmy75 »

J@@N schreef:Acht @Janteresa,

Het valt mij steeds meer op dat dezelfde figuren iedere keer problemen van andere bagatelliseren. Het beste kun je deze gewoon negeren.
Het valt mij op dat iemand die net 2 dagen komt kijken op dit forum en heeft getekend voor 16 berichtjes, verdraaid goed op de hoogte is van het reilen en zeilen op dit forum.. Het valt mij op dat sommigen altijd meehuilen met een TS.
Maargoed ik heb het probleem van TS niet gebagatelliseerd ik heb mijn mening geventileerd over de wijze van reageren van TS.
Janteresa schreef:Ben ik helemaal met je eens... laat maar gaan... Het gaat om het verhaal en niet het kinderlijke van hierboven. en Mysteryshoppers maken hun zelf wel degelijk soms kenbaar maar ja wat je niet weet kun je niet over oordelen. We praten hier over heel iets anders. Maar idd J@@N ze bemoeien der echt overal mee zie ik wel op de forum.. laat maar gaan...

Maar goed mensen met serieuze reacties positief / negatief of suggeties hoor ik graag.
Tuurlijk laat maar gaan Jan.. Laat ook die valse beschuldigingen van u aan het adres van anderen maar gaan ipv even dit recht te zetten middels een excuus. Oordeel niet wat anderen die u niet kent allemaal wel en niet weten, nog zo'n assumptie uwerzijds. Weet u waar het eigenlijk misgaat met assumpties ?
Get off your high horse.

Janteresa
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:51

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Janteresa »

Misschien heb ik het mis hoor maar het maakt niet uit hoelang iemand hier zit. Mensen die iets mee hebben gemaakt willen dat graag hier kwijt. Dat er een aantal aasgieren hier het zo leuk vinden om hunzelf met elk onderwerp te bemoeien is hun zaak maar moeten ze de rest niet lastig vallen. En als we het over arrogant hebben.... "Jullie zijn nog maar hier kort dus je heb eigenlijk niks te vertellen " das niet arrogant / uit de hoogte ? kom op zeg hou je gewoon bij het verhaal waar het om gaat dat is wat men hier wil zeggen.

oh ja en valse beschuldigingen zijn er niet hoor... weet niet waar je dat vandaan haalt.

" Laat ook die valse beschuldigingen van u aan het adres van anderen" ik hoor graag wat je bedoeld ?
Laatst gewijzigd door Janteresa op 09 nov 2011 20:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Emmy75 »

@Leo,
Dat ben ik ook helemaal met u eens hoor.

witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Leo,

Kan zijn dat TS gelijk heeft, maar de discussie ontstond toch echt doordat hij aangaf een mysteryshopper te zijn, waarna hij opmerkingen daarover als kinderachtig bestempelt... Dan zijn we hier ook nog eens medewerkers van Bart Smit, en worden er opmerkingen gemaakt dat we wel meer posten... Sja, dan krijg je een heel andere discussie.

Ik ben het er mee eens dat een en ander anders opgelost had kunnen worden, maar soms moet je meerdere wegen bewandelen om de gewenste oplossing te bereiken. Dat is nu dus gebeurd, het ding komt er aan met de gewenste korting, dus eigenlijk zie ik het probleem niet zo. Het is nu toch opgelost?

Janteresa
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 aug 2010 14:51

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door Janteresa »

@Emmy75 en ik ook dus misschien kunnen er nu verder ?
En WA > Het probleem is door mij opgelost daar ik zelf actie heb ondernomen.. omdat ik iemand aan de lijn kreeg die ik kon bij BS Bergen op Zoom terwijl dit BS zelf had kunnen doen en gelukkig had ik niet door dat ik met een medewerker van BS had te doen. :wink: p.s ik had niet gezegd dat ik als mysteryshopper werkzaam was. Het stond bij mij naam en heb ik gelijk weggehaald voor jullie om verdere discussie te voorkomen.
Laatst gewijzigd door Janteresa op 09 nov 2011 20:40, 6 keer totaal gewijzigd.

J@@N
Berichten: 193
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:01

Re: Bart Smit ( Internetshop ) Schaam je eigen !!

Ongelezen bericht door J@@N »

Oeps @Emmy75 voelt zich al aangesproken :roll:

Een beetje Calimero praat;
Het valt mij op dat iemand die net 2 dagen komt kijken op dit forum en heeft getekend voor 16 berichtjes, verdraaid goed op de hoogte is van het reilen en zeilen op dit forum.. Het valt mij op dat sommigen altijd meehuilen met een TS.
Maargoed ik heb het probleem van TS niet gebagatelliseerd ik heb mijn mening geventileerd over de wijze van reageren van TS.

Goh je hebt zeker tijd over!
Laatst gewijzigd door J@@N op 09 nov 2011 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten