LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WIE

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Tine
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 aug 2003 22:01

WIE

Ongelezen bericht door Tine »

Wie is er nog meer aan GGN aan het betalen?

En wie heeft zijn restschuld ook al betaald en wacht op het moment dat je je geld weer terug krijgt? Ja zal wel een reactie krijgen had dan niet betaald je kan er naar fluiten dat vraag ik dus niet!

Anke
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:43

Re: WIE

Ongelezen bericht door Anke »

Hoi Tine, ik heb onder protest betaald aan Dexia. Heb hiervoor een lening moeten afsluiten en ik betaal dus elke maand een x-bedrag om de restschuld af te lossen. Ik hoop inderdaad mijn geld terug te krijgen, maar ik zie het somber in want ik ben geen eegaleaser.

Tine
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 aug 2003 22:01

Re: WIE

Ongelezen bericht door Tine »

Ben zelf ook eagaleaser maar dat schiet ook niet op dus voor de rust onder protest betaald en ggn kosten! Voelt rustiger maar sta er natuurlijk niet achter.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: WIE

Ongelezen bericht door JH »

Iedereen die noodgedwongen onder protest heeft betaald staat er niet achter, beste Tine. Anders zou er ook niet onder protest betaald worden.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: WIE

Ongelezen bericht door Idaho »

Hoi Tine,

Ik ben eegaleaser en heb betaald na het aangaan van een lening.
Op het moment dat alles duidelijk is en er is aanleiding toe is zal ik Dexia voor de rechter dagen, maar op het moment dat ik de keuze moest maken heb ik een aantal dingen afgewogen en kwam tot de conclusie dat ik niet nog meer risico kon nemen (eventueel verlies rechtzaak, met bijkomende kosten en Incassokosten), ik vond dat geen aanvaardbaar risico voor mij en mijn gezin.
Ik heb goede hoop dat ik mijn lening versneld kan inlossen, maar wat het belangrijkste is, ik ben van al dat gezeur af.
Nu kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die geen lening kunnen krijgen, of kunnen afbetalen en die mensen raad ik dan ook aan om eens de site van pay-back te raadplegen, helemaal niks mis met die club, behalve dat ik vind dat ze af en toe wat "schreeuwerig" op dit forum overkomen.

Gesloten