LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] garantie keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
henk-o
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2011 17:20

garantie keuken

Ongelezen bericht door henk-o »

Onze keuken is nu 9 jaar oud. Sinds enige tijd begint van alle frontjes het vinyl los te laten en dan ook van alle kastjes. We hebben een tijd geleden reeds contact gehad met de leverancier over een aantal kastjes (ongeveer de helft) . Deze kwam met een redelijk voorstel. Toen bleek dat alle kastjes problemen hadden hebben we weer contact gehad en toen werd het bedrag verdrie-voudigt (voor alle kastjes). De leverancier zegt dat er 3 jaar garantie op de keuken zit, terwijl mij dit meer een productie fout is. Bij onze buren zijn alle frontjes 1,5 jaar geleden kosteloos vervangen (zelfde probleem). Ik heb ook aan de leverancier gevraagd of het misschien ook handig zou zijn om iemand langs te sturen maar dat hoefde niet. Ik heb het gevoel dat het probleem bekend is. Ik heb op het internet gelezen dat de garantie op produktie fouten 10 jaar is. Wat is nu waar en wat is wijsheid. De keuken heeft toendertjd bijna 15.000 euro gekost en dan mag je verwachten dat het iets langer meegaat dan 10 jaar.

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: garantie keuken

Ongelezen bericht door hyama »

weet niet wat je voor voorstel hebt gekregen,maar voor een gewone deur betaal je toch gauw 120 tot 140 euro

Gesloten