LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestaand abo verbreken,kan dat >?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Bestaand abo verbreken,kan dat >?

Ongelezen bericht door Har06 »

Mijn abo bij een phone provider is 1,5 jaar oud en loopt nog 5/6 maanden, hoe kom ervan af zonder een half jaar door te betalen, ik wil wel bij de provider een nieuw abo afsluiten op basis van een nieuw toestel, hoe te doen "?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Bestaand abo verbreken,kan dat >?

Ongelezen bericht door ciske »

Uitzitten tot je kan opzeggen.

GodsSon
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 feb 2010 18:59

Re: Bestaand abo verbreken,kan dat >?

Ongelezen bericht door GodsSon »

Bij Vodafone kan je 4 maanden voor einde contract verlengen, andere providers tussen de 2 en 4 maanden. Even wachten dus

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Bestaand abo verbreken,kan dat >?

Ongelezen bericht door Emmy75 »

GodsSon schreef:Bij Vodafone kan je 4 maanden voor einde contract verlengen, andere providers tussen de 2 en 4 maanden. Even wachten dus
Dit kan inderdaad. Even uitzoeken vanaf wanneer precies verlengd kan worden met een nieuw toestel bij uw provider. Hou er wel rekening mee dat de nieuwe einddatum meestal niet met die maanden vervroegd wordt. De nieuwe einddatum is dus de oude einddatum + termijn nieuwe contract. Concreet voorbeel stel uw abo loopt af op 1-4-12 op 17-1-12 verlengd u met 2 jaar. De nieuwe einddatum wordt dan 1-4-14.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Bestaand abo verbreken,kan dat >?

Ongelezen bericht door Har06 »

Emmy75 schreef:
GodsSon schreef:Bij Vodafone kan je 4 maanden voor einde contract verlengen, andere providers tussen de 2 en 4 maanden. Even wachten dus
Dit kan inderdaad. Even uitzoeken vanaf wanneer precies verlengd kan worden met een nieuw toestel bij uw provider. Hou er wel rekening mee dat de nieuwe einddatum meestal niet met die maanden vervroegd wordt. De nieuwe einddatum is dus de oude einddatum + termijn nieuwe contract. Concreet voorbeel stel uw abo loopt af op 1-4-12 op 17-1-12 verlengd u met 2 jaar. De nieuwe einddatum wordt dan 1-4-14.
Bovenstaande is juist bij Vodafone, indien ik de maanden tot aan de 4 maanden voor contractdatum extra betaal kan ik een nieuw abo afsluiten,maar eens over nadenken

Gesloten