Ik ging er vanuit dat ik voor de 2e helft van de maand ongeveer 50 belminuten extra zou krijgen en dat ik hiermee dure extra belkosten kon voorkomen. Nu blijkt dat ik voor de eerste helft van de maand maar 100 min. mocht gebruiken, want het abonnement is herzien met ingang van het begin van de maand. Hierdoor volgt er dus straks een bijbetaling van €17,55 terwijl ik nooit buiten mijn bundel heb gebeld. Ik ben hier niet vooraf voor gewaarschuwd en vind dit dan ook misleiding. Ik heb weliswaar een mail gekregen met enige informatie maar er staat daarin niet duidelijk vermeld dat het aantal belminuten voor de eerste helft van de maand ook wordt verminderd. Er staat alleen in dat het abonnement evenredig aan de periode wordt aangepast.
De klantenservice (kost ook weer een hoop geld, 0900 nummer

Moet ik dit zomaar accepteren?
Ik heb hierover inmiddels een klacht ingediend bij Telfort maar mijn ervaring met Telfort is tot nu toe erg slecht als het gaat om klantvriendelijkheid en beloftes nakomen.
Heeft iemand een advies hoe ik dit het beste aan kan pakken?