LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
milgro
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2011 19:47

Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Ongelezen bericht door milgro »

Na ongeveer 3 maanden op vdsl test bij telfort ben ik overgestapt op XS4All VDSL 40/3 abo. Oplevering liep al niet correct en na twee tickets en 12 werkdagen later pas een werkende verbinding. De verbindimng viel mij tegen. Had ik voorheen stabiel 34/4.1 had ik nu maar 27/3

Na een maand begon de ellende. Verbinding lag er om de haverklap eruit, en tot mijn verbazing is mijn snelheid ingezakt tot 23mb(zonder dlm) Na diverse telefonische contacten en diverse tickets is het ze nog steeds niet gelukt om een stabiele verbinding te krijgen. Er zijn 3 modems getest 2 monteurs geweest en diverse tickets?. XS4All weigert mijn contract te ontbinden. Omdat ik een perfect werkende verbinding heb.

1. een klapperlijn. Vandaag al meer dan 20x weg gevallen
2. attainable is ingezakt van 33 naar 28 nu 23
3. noise/ruis is nu erg onstabiel xs geeft aan dat het wel stabiel is. Ja hoor 0db is stabiel
4. vorige provider geen enkele probleem en had stabiel 34/4.1 verbinding

Wat kan ik nog doen om onder deze rond uit belabberde verbinding onderuit te komen. XS Doe iets en handel dit correct af.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Ongelezen bericht door crazyme »

Loggen en bij voldoende bewijs het er maar op aan laten komen.

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Gewoon terug naar telfort zij hebben betere modems voor vdsl

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

MrV1976 schreef:Gewoon terug naar telfort zij hebben betere modems voor vdsl
Leuk dat je dat zegt maar is misschien dat je meer argumenten gebruikt of dingen zegt om het te onderbouwen. Anders kan ik zeggen dat A beter is dan B of Z is sneller dan Y.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Ongelezen bericht door ciske »

MrV1976 schreef:Gewoon terug naar telfort zij hebben betere modems voor vdsl

En dan dit krijgen?

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... itiek+hebt


ik ken je helaas geen advies geven TS

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Betere modems die gebruik maken van DLM dat is een programma die de maximale snelheid uit je lijn haalt zonder dat deze klappert. Dus klappert de lijn wordt de intrain snelheid een fractie verlaagd totdat deze stabiel is. Totaal duurt deze procedure 10 dagen. In deze 10 dagen krijg je de hoogst haalbare snelheid zonder dat het modem te hoog in getraint staat en de lijn daardoor instabiel wordt. Zo heb ik 22 Mbit ipv de 20 waarvoor ik betaal. Telfort modems zijn overigens door de consumentenbond als beste getest met een 7.0. Die van xs4all scoorde slechts een 5 of 6

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Ongelezen bericht door MrV1976 »

@ciske. Dit verdient geen schoonheidsprijs, maar dit zijn excessen. Telfort heeft heel veel tevreden klanten, vooral degene die VDSL hebben. En nee het telfort modem kan je niet overbelasten zoals in de topic staat.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Ongelezen bericht door ciske »

MrV1976 schreef:@ciske. Dit verdient geen schoonheidsprijs, maar dit zijn excessen.
oh , is dat zo? als het jou overkomen was dan piepte je wel anders, dit is iets wat geen ene provider mag doen!!

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Slechte en klapperende VDSL verbinding XA4ALL

Ongelezen bericht door MrV1976 »

@ ciske Helemaal met je eens, maar helaas heb ik zo,n zelfde gevalletje gehad met Online het gebeurt helaas overal. Er is geen 1 provider volmaakt

Gesloten