| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] probleem na hyves met computer
-
Ayla
probleem na hyves met computer
Ik heb weer een probleem met mijn computer
al 2 weken lang heb ik als ik op hyves geweest ben dat daarna mijn emailprogramma en internet niet meer werkt
ik heb naar hyves geschreven en die zeggen gewoon he browser geschiedenis wissen maar dat doe ik altijd al .
ik moet dan de computer afsluiten en dat gaat ook niet zo een twee drie duurt een hele tijd ,
als ik daarna weer de computer aan zet is het in orde tot het volgend bezoek aan hyves
heeft iemand een idee wat het kan zijn ?
vriendelijke groeten Ayla
al 2 weken lang heb ik als ik op hyves geweest ben dat daarna mijn emailprogramma en internet niet meer werkt
ik heb naar hyves geschreven en die zeggen gewoon he browser geschiedenis wissen maar dat doe ik altijd al .
ik moet dan de computer afsluiten en dat gaat ook niet zo een twee drie duurt een hele tijd ,
als ik daarna weer de computer aan zet is het in orde tot het volgend bezoek aan hyves
Re: probleem na hyves met computer
Dat zal vast niet aan Hyves liggen anders waren er wel meer berichten geweest. Ik zou een bekende met PC kennis er eens naar laten kijken. Waarschijnlijk het nodige malware (met de de nodige omleidingen) de oorzaak.
Wel handig als je even vermeldt welke browser en versie je gebruikt en welk email programma.Ayla schreef:Ik heb weer een probleem met mijn computer
Het zal wel niet de oorzaak zijn maar ik weet via vrienden dat er een Hacker bezig is op Hyves en op Facebook sinds een paar dagen. Heeft het ook niks hier mee te maken dan zie het gewoon als waarschuwing. Is nooit verkeerd, denk ik.
-
Ayla
Dank je wel had het ook al gehoord maar is al wat langer aan de gang lees hierboven malware maar hoe kan ik daar achter komen of scannen, is er een betrouwbare programma voorlammi schreef:Het zal wel niet de oorzaak zijn maar ik weet via vrienden dat er een Hacker bezig is op Hyves en op Facebook sinds een paar dagen. Heeft het ook niks hier mee te maken dan zie het gewoon als waarschuwing. Is nooit verkeerd, denk ik.
groetjes ayla
-
Ayla
ik heb exploxer 9 had eerst fire fox maar werkte niet en het emailprogramma is window mail maar hij wil dan ook niet afsluiten duurt heel erg langolaf79 schreef:Wel handig als je even vermeldt welke browser en versie je gebruikt en welk email programma.Ayla schreef:Ik heb weer een probleem met mijn computer
CCleaner is een prima schoonmaak voor je computer.
-
Ayla
klopt gebruik ik ook ,blijf zeggen dat het aan hyves moet liggen,heb het niet als ik daar niet op komciske schreef:CCleaner is een prima schoonmaak voor je computer.
-
patriciaderuijter
fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben.
tot september 2011 kon ik zonder problemen op hyves komen
en happy harvest spelen.maar daarna liep het spel vast.dus kreeg ik een witte scherm.en ondanks al je brows geschiedenis te verwijderen.en andere toestanden wat men aan rade op hyves.als het spel niet goed deed.heb ik al tig keren uitgevoerd.
heb van een andere hyves speler het advies gekregen om google chrome
te instaleren.maar ook dat loste de problemen niet op.
en nu naast fire fox te instaleren.en mijn plug ins te instaleren.ook dan is het probleem niet opgelost.
dus ik hoor graag van jullie
wat helpt nu echt?
want als je op hyves naar het forum van happy harvest gaat
en naar het forum van game beheer /beheer game
daar klagen nog steeds heel veel mensen over happy harvest en andere
spelletjes.maar happy harvest.blijft volhouden dat dit probleem niet aan hun ligt.
ook niet ondanks dat zij dagelijks nieuwe thema's en opdrachten toevoegen.
het raarste is alleen.diegeene die bij hyves weg gegaan zijn.en naar facebook zijn gegaan.die zeggen allemaal dat ze daar happy harvest en andere spelletjes
wel zonder problemen kunnen spelen.want die hebben veel kans een grotere server.
en mijn man.die veel van computers weet.zegt het ook al.
het ligt niet aan de persoon die het spel speelt.nee het ligt aan de persoon of personen die dit spel gemaakt hebben.die hebben gewoon een te kleine server.
en die raakt te vol.omdat zij dagelijks zoveel nieuwe dingen toevoegen.
dus hyves en game beheer van hyves.geef het nou maar toe
dat de oorzaak bij jullie ligt.en los dat GROTE PROBLEEM,nou eens onderhand op.
want het duurt nu wel erg lang.
en de enige die wel naar je probleem luisterde en vrij snel terug mailde
was hyves zelf.
tot september 2011 kon ik zonder problemen op hyves komen
en happy harvest spelen.maar daarna liep het spel vast.dus kreeg ik een witte scherm.en ondanks al je brows geschiedenis te verwijderen.en andere toestanden wat men aan rade op hyves.als het spel niet goed deed.heb ik al tig keren uitgevoerd.
heb van een andere hyves speler het advies gekregen om google chrome
te instaleren.maar ook dat loste de problemen niet op.
en nu naast fire fox te instaleren.en mijn plug ins te instaleren.ook dan is het probleem niet opgelost.
dus ik hoor graag van jullie
wat helpt nu echt?
want als je op hyves naar het forum van happy harvest gaat
en naar het forum van game beheer /beheer game
daar klagen nog steeds heel veel mensen over happy harvest en andere
spelletjes.maar happy harvest.blijft volhouden dat dit probleem niet aan hun ligt.
ook niet ondanks dat zij dagelijks nieuwe thema's en opdrachten toevoegen.
het raarste is alleen.diegeene die bij hyves weg gegaan zijn.en naar facebook zijn gegaan.die zeggen allemaal dat ze daar happy harvest en andere spelletjes
wel zonder problemen kunnen spelen.want die hebben veel kans een grotere server.
en mijn man.die veel van computers weet.zegt het ook al.
het ligt niet aan de persoon die het spel speelt.nee het ligt aan de persoon of personen die dit spel gemaakt hebben.die hebben gewoon een te kleine server.
en die raakt te vol.omdat zij dagelijks zoveel nieuwe dingen toevoegen.
dus hyves en game beheer van hyves.geef het nou maar toe
dat de oorzaak bij jullie ligt.en los dat GROTE PROBLEEM,nou eens onderhand op.
want het duurt nu wel erg lang.
en de enige die wel naar je probleem luisterde en vrij snel terug mailde
was hyves zelf.