LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marktplaats - Advertentie verlengen - aanbieding

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Kanita

Marktplaats - Advertentie verlengen - aanbieding

Ongelezen bericht door Kanita »

In augustus dit jaar ben ik benaderd door marktplaats met een aanbieding om mijn "dienst" te verlengen voor 59 euro voor een jaar.

De dienst betreft een oppasservice.

Mijn advertentie liep tot September.
Voor zover ik wist moest ik de advertentie daarna zelf weer verlengen en dan pas het bedrag betalen.

Ik kreeg wel steeds herinneringen dat ik het bedrag moest betalen.
Ik besloot echter om mijn advertentie niet te verwijderen doordat ik niet lekker in mijn vel zat.

Ik wist dus niet dat ik aan het bedrag vast zat zonder dat ik mijn advertentie zelf verlengde.

Een mail van marktplaats dat mijn advertentie is verlengd heb ik nooit gekregen. Anders begreep ik wel dat ik die 59 euro moest betalen.

Vandaag kreeg ik een brief binnen dat ik even € 96,50 euro moet betalen binnen 2 weken!
Voor een dienst die ik nooit heb afgenomen!!!!

Marktplaats houdt zich vast aan een voicelog waarin ik overeenstem met een bedrag van 59 euro voor verlenging van de advertentie.
Bij mij is het volledig onduidelijk geweest.

Ik vind dat marktplaats duidelijker moet zijn bij dit soort zaken. Dat had mij in ieder geval ruim 35 euro kunnen besparen.

Nu heb ik dus EN mijn advertentie niet EN ben ik 100 euro lichter!

electomonteur

Re: Marktplaats - Advertentie verlengen - aanbieding

Ongelezen bericht door electomonteur »

als marktplaats over een voicelog beschikt dat hun de advertentie aan houden tot september 2011 kunnen ze alleen verlengen als u het zelf doet of een nieuwe overeenkomst is gesloten en dat zou ook vast moeten staan

ik raad aan aan de deurwaarder of incasso bureau vragen naar de getekende bevestiging en anders er geen zaak is naar uw inziens wegens het niet aanwezig zijn van een overeenkomst

als de advertentie er nu niet meer staat kunnen ze ook niets meer eisen hun hebben de advertentie dus verwijderd
u zou niet hoeven te betalen voor een niet geleverde dienst

Gesloten