LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rekening toevoegen in Paypal account..vergeet het maar !

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
keesg

Rekening toevoegen in Paypal account..vergeet het maar !

Ongelezen bericht door keesg »

Ik heb het volgende probleem met paypal.
Na mijn echtscheiding heb ik een gezamenlijke ING betaalrekening overgenomen
Deze heb ik over laten zetten op mijn naam.
Deze wilde ik koppelen aan mijn paypal account.
Dit ging niet omdat deze al aan een andere paypal account was gekoppeld.
Hier was echter niet meer op in te loggen omdat het email adres niet meer bestond en ik dus geen inlog gegevens meer op kon vragen.
Navraag bij paypal leerde mij dat ik moest in loggen op mijn huidige paypal account en een faxvoorblad moest downloaden en deze samen met een aantal andere ducumenten moest faxen aan paypal.
Dan zou het helemaal in orde komen.
Maar waar ik ook zocht, nergens geen faxvoorblad te vinden.
Na wat emails over en weer inclusief de documenten kwam men bij paypal er inderdaad achter dat op de opgegeven plaats geen faxvoorblad te vinden was.
Deze was dus wel ergens anders te vinden en ik moest deze dan met de documenten versturen via de website van paypal.(niet faxen dus)
Zo gezegd, zo gedaan.
Maar nu hoor ik niets meer van paypal.
Heb al diverse keren gemaild maar geen enkele reactie meer.
Erg vreemd.
Eerst zeggen dat het opgelost kan worden, foutieve informatie versturen en vervolgens niks meer van zich laten horen.

nevermind

Re: Rekening toevoegen in Paypal account..vergeet het maar !

Ongelezen bericht door nevermind »

Eerst zeggen dat het opgelost kan worden, foutieve informatie versturen en vervolgens niks meer van zich laten horen.
Heb je wel de documenten aan de echte PayPal, of naar een nep PayPal email adres verstuurd?

Gesloten