LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Click and buy
Re: Click and buy
Beste Frank,
Heb je toevallig een brief gehad van Intrum Justitia als incasso bureau?
gr.
Heb je toevallig een brief gehad van Intrum Justitia als incasso bureau?
gr.
Re: Click and buy
Hallo allemaal,
Ik ben nu dus ook de klos met 2x 15 EUR op een bedrag van 2,78 EUR voor een Apple App.
Wat als ik nu weiger te betalen? Ook als er een incasso op me afgestuurd wordt, is dit dan nog op een of andere manier aan te vechten?
Ik laat me echt niet zo in de maling nemen.
Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
Hoor het graag.
Mvg Dan
Ik ben nu dus ook de klos met 2x 15 EUR op een bedrag van 2,78 EUR voor een Apple App.
Wat als ik nu weiger te betalen? Ook als er een incasso op me afgestuurd wordt, is dit dan nog op een of andere manier aan te vechten?
Ik laat me echt niet zo in de maling nemen.
Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
Hoor het graag.
Mvg Dan
Re: Click and buy
Mara1975 schreef:Daarnet belt mijn vader (60+er) mij op. Er is geld door Click&Buy van zijn rekening afgeschreven. Mijn pa heeft geen internet, een mobiel uit 1920 ofzo, waarmee hij alleen prepaid kan bellen én toch is zijn rekeningnummer misbruikt voor een Click & Buy betaling.
Ik ga morgen dus contact opnemen met zijn bank (ING), maar heb zojuist dus ook een mail gestuurd naar Click&Buy met de eis tot terugstorting. Indien ze hier niet op ingaan heb ik gedreigd aangifte te doen bij de politie.
Ben dus heel benieuwd, de verhalen hier op het forum geven mij weinig hoop tot een snelle en goeie afhandeling
Newsflash!
Nadat mijn vader naar de ING was geweest was het bedrag van wel €2.39 een paar dagen later teruggeboekt en het rek.nr van C&B geblokkeerd.
Vandaag een brief in de bus. Van Cannock Chase! Of mijn pa even binnen 5 dagen een bedrag van €65.01 wil betalen! En dat was dan nog geadresseerd aan:
[voorletter + achternaam]
[achternaam + huisnummer]
[postcode + woonplaats]
Morgen dus even Cannock Chase bellen.. iemand hier die ervaring heeft met hen mbt telefonisch contact? Zijn het bloedhonden waar je weinig mee kan telefonisch of zijn het speurhonden die met je mee denken?
Re: Click and buy
Zelf vooruit denken en weten wat er aan incassokosten berekend mag worden (indien een terechte vordering, wat nog maar de vraag is ?).
Samenvatting vh telefoongesprek mailen.
Of helemaal niet bellen en alleen schriftelijk (mail) contact opnemen.
Samenvatting vh telefoongesprek mailen.
Of helemaal niet bellen en alleen schriftelijk (mail) contact opnemen.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Click and buy
Fijn - C&B een nieuwe incassocowboy gevonden - de oude werd ze zeker zatMara1975 schreef: Morgen dus even Cannock Chase bellen.. iemand hier die ervaring heeft met hen mbt telefonisch contact? Zijn het bloedhonden waar je weinig mee kan telefonisch of zijn het speurhonden die met je mee denken?
Anyway - als algemeen advies - nooit bellen, altijd schriftelijk - omdat je als ze telefonisch dingen toezeggen, je nooit enig bewijs hebt.
Tenzij je de gesprekken kan opnemen...
Re: Click and buy
Ik heb ook een hoop gedoe met clickandbuy. Ik heb voor een kleine 10 euro aan apps gekocht. Mijn rekening had genoeg saldo. Zo 650 euro. Zij konden niet bij het geld komen, maar ze hadden me wel de verificatie doorgestuurd. Toen konden ze wel aan mijn rekening komen. Nu hebben ze direct een aantal boetes opgelegd en moest ik in eerste instantie iets van 80,xx euro betalen.
Na veel mailen kreeg ik eindelijk eens een keer een reactie terug. Ik heb tig mails gestuurd waarin staat dat ik graag wil betalen maar geen boetes die onterecht zijn. toen hebben ze 2x 15 euro boetes eraf gehaald en moest ik de procedure ingang zetten. Zo gezegd zo gedaan en ineens kreeg ik een reactie dat het weer niet lukte en hupakee weer een boete er boven op.
Nu willen ze dat ik 65,xx betaal. Ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik het verschuldigde bedrag met alle plezier betaal maar geen onterechte boetes die ze bij iedere keer dat het niet lukt erop gooien.
Nu hebben ze een brief gestuurd, gepost vanuit Nederland en in het Nederlands geschreven. Datum staat op 30 november 2011 en ik had 3 dagen de tijd. Wat blijkt komt de brief vandaag 14 december 2011 aan...
Nu is de betaling niet gelukt binnen die drie dagen. Dan dreigden ze met een incasso bureau en extra kosten die voor mijn rekening zijn. Wie kan me uitleggen/vertellen wat ik moet doen hiermee?
Na veel mailen kreeg ik eindelijk eens een keer een reactie terug. Ik heb tig mails gestuurd waarin staat dat ik graag wil betalen maar geen boetes die onterecht zijn. toen hebben ze 2x 15 euro boetes eraf gehaald en moest ik de procedure ingang zetten. Zo gezegd zo gedaan en ineens kreeg ik een reactie dat het weer niet lukte en hupakee weer een boete er boven op.
Nu willen ze dat ik 65,xx betaal. Ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik het verschuldigde bedrag met alle plezier betaal maar geen onterechte boetes die ze bij iedere keer dat het niet lukt erop gooien.
Nu hebben ze een brief gestuurd, gepost vanuit Nederland en in het Nederlands geschreven. Datum staat op 30 november 2011 en ik had 3 dagen de tijd. Wat blijkt komt de brief vandaag 14 december 2011 aan...
Nu is de betaling niet gelukt binnen die drie dagen. Dan dreigden ze met een incasso bureau en extra kosten die voor mijn rekening zijn. Wie kan me uitleggen/vertellen wat ik moet doen hiermee?
Re: Click and buy
Ik kreeg vandaag een mail van c&b dat ik vandaag op 22-12-2011 smiddags rond 13.30 uur 2 intunes heb gekocht. 1 van 20 euro en 1 van 80 euro. Heel knap want mijn ifone gebruik ik niet meer en die ligt dus al maanden uit in de la. Ik lees hier allemaal horror verhalen en ik ben ook echt niet vanplan om dit te gaan betalen. Ik heb een mail gestuur naar c&b maar zoals ik dus lees reageren zei niet terug. Ik mag hopen dat ze hier een oplossing voor gaan zoeken want wat zijn er een hoop mensen met dit probleem zeg pffff. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen om dit terug te draaien. Ik ga morgen in iedergeval langs t-mobile store en de itunes store en verhaal halen. Want tmobile was toen mijn provider en zei blijven dus met hun in zee gaan terwijl je geen contract meer heb lopen. ppfffff wat een kkz ooi dit zeg. Hopen dat het goed komt kan het echt niet missen.
gr amanda
gr amanda
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Click and buy
@ Amanda,amandaM&K schreef:Ik kreeg vandaag een mail van c&b dat ik vandaag op 22-12-2011 smiddags rond 13.30 uur 2 intunes heb gekocht. 1 van 20 euro en 1 van 80 euro. Heel knap want mijn ifone gebruik ik niet meer en die ligt dus al maanden uit in de la. Ik lees hier allemaal horror verhalen en ik ben ook echt niet vanplan om dit te gaan betalen. Ik heb een mail gestuur naar c&b maar zoals ik dus lees reageren zei niet terug. Ik mag hopen dat ze hier een oplossing voor gaan zoeken want wat zijn er een hoop mensen met dit probleem zeg pffff. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen om dit terug te draaien. Ik ga morgen in iedergeval langs t-mobile store en de itunes store en verhaal halen. Want tmobile was toen mijn provider en zei blijven dus met hun in zee gaan terwijl je geen contract meer heb lopen. ppfffff wat een kkz ooi dit zeg. Hopen dat het goed komt kan het echt niet missen.
gr amanda
het is voor jou zaak om je bankrekening in de gaten te houden.
Als wel geincasseerd word - direct storneren.
C&B stuurt kennelijk wel berichten in het Nederlands, maar leest ze niet.
Als tip - stuur ze, nogmaals, een berichtje in het engels - bijvoorbeeld
To Click & Buy,
on (DATUM) i have been informed that 2 items were purchased through my account (usernaam invullen).
These items were listed as:
- gekochte items, met bestelnummers en datum
I have not made these purchases. Apparently, my account has been compromised. You are hereby notified that you do not have any rights to deduct these amounts from my account.
You are also requested to provide details of this purchase - what IP logged in and when this happened.
As a side note: my iPhone has not been used for several weeks prior to the purchase, and is still not in use. It is also in my possession still.
I trust you will take adequate actions in preventing fraud with my account.
Should you require more information, please confirm you have cancelled these purchases and let me know what more would be required.
Regards,
(NAAM)
Re: Click and buy
dank je wel voor je hulp.
Ik heb dit gelijk gedaan en naar alle adressen die ik van hun heb dit gestuurd. Ik heb ook gebeld en kreeg gelijk iemand aan de tel met goedenmorgen bla bla bla. Gelijk ging deze vrouw over in het engels dus wij hebben het gesprek in het engels gevoerd. zei verteld dat ik me niet moest druk maken en het niet hoeft te betalen en ze heeft mijn accouint (die ik niet zelf heb aangemaakt) geblokeerd. Ik heb een mail gekregen in het nederlands ????? waar staat dat mijn account tijdelijk is geblokeerd en dat ik contact moet opnemen om de blokade op te heffen. dit doe ik natuurlijk nooit meer. Aan et eind vroeg ik haar naam ze moest even denken en zei toen van der burg. (heel gek zo heet mijn schoonmoeder ook) toeval of allemaal nep. heb er geen goed gevoel over. ze zei je moet contact opnemen met itunes. Ik ga zo naar die winkel toe en ga ook aangiften doen en hoop dat het goed komt. IK heb mijn bank gebeld om het rekkening nummer van hun te blokkeren. Helaas kan dit niet en weten zei ook niet als het word afgeschreven of het terug geboekt kan worden. Dit is een bekent probleem omdat het gaat om telefoon applicaties ofzo pfffff ben benieuwd
gr amanda
Ik heb dit gelijk gedaan en naar alle adressen die ik van hun heb dit gestuurd. Ik heb ook gebeld en kreeg gelijk iemand aan de tel met goedenmorgen bla bla bla. Gelijk ging deze vrouw over in het engels dus wij hebben het gesprek in het engels gevoerd. zei verteld dat ik me niet moest druk maken en het niet hoeft te betalen en ze heeft mijn accouint (die ik niet zelf heb aangemaakt) geblokeerd. Ik heb een mail gekregen in het nederlands ????? waar staat dat mijn account tijdelijk is geblokeerd en dat ik contact moet opnemen om de blokade op te heffen. dit doe ik natuurlijk nooit meer. Aan et eind vroeg ik haar naam ze moest even denken en zei toen van der burg. (heel gek zo heet mijn schoonmoeder ook) toeval of allemaal nep. heb er geen goed gevoel over. ze zei je moet contact opnemen met itunes. Ik ga zo naar die winkel toe en ga ook aangiften doen en hoop dat het goed komt. IK heb mijn bank gebeld om het rekkening nummer van hun te blokkeren. Helaas kan dit niet en weten zei ook niet als het word afgeschreven of het terug geboekt kan worden. Dit is een bekent probleem omdat het gaat om telefoon applicaties ofzo pfffff ben benieuwd
gr amanda
Re: Click and buy
Hallo!
Hier nog eentje helaas. Bekeek vanochtend een vanmijn e-mail accounts, en zag dat er de 26e een aankoop van 79,99 gedaan was. Punten voor een spel genaamd World War. Meteen druk bezig gegaan om eerst alle info aan te passen, wachtwoorden, account op een ander mail adres. Terwijl ik hier mee bezig was, is er blijkbaar nog een keer een aankoop gedaan (er staat namelijk een tijd bij) ter waarde van 16,99. Heb inmiddels de koppeling tussen iTunes en Click&Buy verwijderd bij iTunes en de machtiging in mijn C&B account ingetrokken.
Vervolgens meteen gaan zoeken naar contact opties, maar het blijkt lastig te zijn om Apple/iTunes te bereiken per telefoon. Heb nu eerst een contactformulier ingevuld, hopelijk komt er snel reactie. Zo niet, dan ga ik er uiteraard wel telefonisch achteraan. C&B ook een mail gestuurd, kreeg er net 1 terug of ik het bericht in het Engels wil verzenden naar een ander adres. Dit direct gedaan uiteraard. PC ook gescand voor virusrommel, geen foute zaken te vinden.
Storneren heb ik wat twijfels over. Toch bang voor gedoe met incassobureaus en boetes etc. Hopelijk komt Apple of C&B snel met een oplossing, anders zal ik het geld toch zelf terug moeten gaan halen. Mooi niet dat ik dit ga betalen. Heb het wel even nagezocht, storneren kan voorlopig gelukkig nog wel. Hopelijk is het niet nodig!
Toevoeging: Inmiddels is het eerste bedrag weer terug gestort door Apple!
Hier nog eentje helaas. Bekeek vanochtend een vanmijn e-mail accounts, en zag dat er de 26e een aankoop van 79,99 gedaan was. Punten voor een spel genaamd World War. Meteen druk bezig gegaan om eerst alle info aan te passen, wachtwoorden, account op een ander mail adres. Terwijl ik hier mee bezig was, is er blijkbaar nog een keer een aankoop gedaan (er staat namelijk een tijd bij) ter waarde van 16,99. Heb inmiddels de koppeling tussen iTunes en Click&Buy verwijderd bij iTunes en de machtiging in mijn C&B account ingetrokken.
Vervolgens meteen gaan zoeken naar contact opties, maar het blijkt lastig te zijn om Apple/iTunes te bereiken per telefoon. Heb nu eerst een contactformulier ingevuld, hopelijk komt er snel reactie. Zo niet, dan ga ik er uiteraard wel telefonisch achteraan. C&B ook een mail gestuurd, kreeg er net 1 terug of ik het bericht in het Engels wil verzenden naar een ander adres. Dit direct gedaan uiteraard. PC ook gescand voor virusrommel, geen foute zaken te vinden.
Storneren heb ik wat twijfels over. Toch bang voor gedoe met incassobureaus en boetes etc. Hopelijk komt Apple of C&B snel met een oplossing, anders zal ik het geld toch zelf terug moeten gaan halen. Mooi niet dat ik dit ga betalen. Heb het wel even nagezocht, storneren kan voorlopig gelukkig nog wel. Hopelijk is het niet nodig!
Toevoeging: Inmiddels is het eerste bedrag weer terug gestort door Apple!
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Click and buy
Aanvulling: als jij zeker weet niets besteld/ gekocht te hebben - is storneren helemaal geen punt.MaaikeM schreef: Storneren heb ik wat twijfels over. Toch bang voor gedoe met incassobureaus en boetes etc. Hopelijk komt Apple of C&B snel met een oplossing, anders zal ik het geld toch zelf terug moeten gaan halen. Mooi niet dat ik dit ga betalen. Heb het wel even nagezocht, storneren kan voorlopig gelukkig nog wel. Hopelijk is het niet nodig!
Toevoeging: Inmiddels is het eerste bedrag weer terug gestort door Apple!
Zorg alleen ervoor dat je jouw verhaal goed op papier hebt, in het engels, om ze daar duidelijk te maken wat er gebeurt is.
Als ik dit allemaal zo lees, is een Apple apparaat kopen, en deze aan een iTunes account koppelen een beetje een financieel risico aan het worden.
-
- Berichten: 1779
- Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54
Re: Click and buy
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 29 dec 2011 17:48
Re: Click and buy
Ook ik heb te maken gehad met 3 bestellingen ("cadeaubon voor sdaf") van in totaal € 100,00
Natuurlijk heb ik ook alle stappen doorlopen: click and buy en apple op de hoogte gesteld (die mijn accounts direct hebben geblokkeerd), alle wachtwoorden aangepast, bank opdracht gegeven het inmiddels afgeschreven bedrag terug te boeken én aangifte gedaan van internetoplichting.
Het opvallende is dat mijn iTunes account aangeeft dat er de afgelopen 12 maanden geen bestellingen zijn gedaan...
Natuurlijk heb ik ook alle stappen doorlopen: click and buy en apple op de hoogte gesteld (die mijn accounts direct hebben geblokkeerd), alle wachtwoorden aangepast, bank opdracht gegeven het inmiddels afgeschreven bedrag terug te boeken én aangifte gedaan van internetoplichting.
Het opvallende is dat mijn iTunes account aangeeft dat er de afgelopen 12 maanden geen bestellingen zijn gedaan...
Re: Click and buy
Heb er inmiddels al meer mensen over gehoord. Er zal dan wel weer een of ander lek geweest zijn, dat er nu ineens weer veel van deze gevallen zijn. Daarom zullen 'mijn' aankopen wel zo snel terug gedraaid zijn. Anders zouden ze dat niet zo makkelijk gedaan hebben, lijkt me.
Mijn account zit nu 'op slot', er kan niks meer mee gekocht worden. Het geld is vanuit Click&Buy terug gestort, dat account ga ik verwijderen en het komt er niet meer in. Vind het wel best zo, kan er ook geen misbruik meer gemaakt worden. Iets kopen heb ik toch maar 2x gedaan omdat ik het niet elders kon vinden of het snel nodig had. Het is te hopen dat het niet elders mis gaat, met paypal schijnen die dingen ook nog wel eens te gebeuren..
Guardian72 nog bedankt voor je antwoord! Gelukkig hebben ze het zelf vrij snel terug gedraaid, dus storneren bleek niet nodig. Anders was dat zeker gebeurd!
Mijn account zit nu 'op slot', er kan niks meer mee gekocht worden. Het geld is vanuit Click&Buy terug gestort, dat account ga ik verwijderen en het komt er niet meer in. Vind het wel best zo, kan er ook geen misbruik meer gemaakt worden. Iets kopen heb ik toch maar 2x gedaan omdat ik het niet elders kon vinden of het snel nodig had. Het is te hopen dat het niet elders mis gaat, met paypal schijnen die dingen ook nog wel eens te gebeuren..
Guardian72 nog bedankt voor je antwoord! Gelukkig hebben ze het zelf vrij snel terug gedraaid, dus storneren bleek niet nodig. Anders was dat zeker gebeurd!
Ik kan iedereen aanraden om in ieder geval geen doorlopende machtiging te geven aan Click&Buy! Ook kun je in je iTunes account bij betaalbron aangeven: Geen. Als er geen betaalbron aan je account gekoppeld zit, kan een ander in ieder geval geen aankopen meer doen. Mocht je dan zelf een aankoop willen doen, kun je tijdelijk een betaalbron selecteren, en deze daarna weer weg halen. Zolang er geen (permanente) betaalbron gegeven is, kan er volgens mij niets gekocht worden door anderen en is de account 'veilig'.Als ik dit allemaal zo lees, is een Apple apparaat kopen, en deze aan een iTunes account koppelen een beetje een financieel risico aan het worden.
-
- Berichten: 1779
- Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54
Re: Click and buy
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Click and buy
Tja, mensen komen er vaak pas achter dat iets niet in orde is, als het mis gaat.
Ik ben normaal redelijk voorzichtig en controleer zaken van te voren, maar dit is er door heen geglipt. Mensen denken snel dat iets te vertrouwen is, heb ik helaas in dit geval ook gedaan. Er zullen nog wel veel meer pagina's komen. Hopelijk hebben nieuwe gedupeerden iets aan de ervaringen van hun voorgangers.
Ik ben normaal redelijk voorzichtig en controleer zaken van te voren, maar dit is er door heen geglipt. Mensen denken snel dat iets te vertrouwen is, heb ik helaas in dit geval ook gedaan. Er zullen nog wel veel meer pagina's komen. Hopelijk hebben nieuwe gedupeerden iets aan de ervaringen van hun voorgangers.
Re: Click and buy
Een aantal dagen geleden had ik een account aangemaakt bij ClickAndBuy omdat ik hierbij met iDeal kan betalen. Deze gekoppeld aan iTunes en opgewaardeerd met 5 Euro. Vervolgens twee nummers (0,58 en 0,99 Euro) op iTunes gekocht. Al deze transacties waren netjes zichtbaar op mijn ClickAndBuy account. Mijn ClickAndBuy account saldo was 3,43 Euro.
Twee dagen later kreeg ik een email van ClickAndBuy met de melding dat zij geprobeerd hadden om de eerste 0,58 Euro van mijn bankrekening te halen. Dit lukte niet omdat ik mijn bankrekening geblokkeerd heb tegen automatische incasso's (gelukkig maar). Waarom dat nodig was weet ik niet want ik had opgewaardeerd met 5 Euro. Het gevolg was mijn ClickAndBuy account geblokkeerd was en een extra rekening van 15 Euro. Mijn ClickAndBuy account saldo was -11,57 Euro.
Hierop heb ik een email gestuurd naar [email protected] en [email protected] met als reactie dat hun uit "good will gesture" 7,50 Euro terug hadden gestort. Ik moest nog wel de overige 7,50 betalen. Mijn ClickAndBuy account saldo was -4,07 Euro.
Hierop heb ik weer per email gereageerd dat deze hele incasso actie onterecht is en dat ik mijn geld terug wil. Niet lang daarna heeft ClickAndBuy nog eens 4,07 Euro op mijn account gestort zodat het saldo nu 0,00 Euro is. Maar waar is nu mijn 3,43 Euro gebleven?
Ik heb nogmaals een email gestuurd dat ik hier niet van gediend ben en dat dit soort praktijken gewoon diefstal zijn. Ik ben benieuwd of ik mij 3,43 Euro nog terug krijg.
Ook al zijn dit maar kleine bedragen, als ik op het internet zoek dan zie ik heel veel gedupeerde mensen. Dan lopen deze kleine bedragen toch aardig op. Ook ik, net als ieder ander, moet voor iedere Euro werken.
Als bijkomend ergenis was hierdoor mijn Apple ID geblokkeerd. Ik heb hiervoor een email naar Apple Support gestuurd en binnen een paar uur had ik een reactie ontvangen dat mijn Apple ID weer was geactiveerd. Kijk, zo hoort support te zijn. Apple krijgt van mij 10 punten.
Twee dagen later kreeg ik een email van ClickAndBuy met de melding dat zij geprobeerd hadden om de eerste 0,58 Euro van mijn bankrekening te halen. Dit lukte niet omdat ik mijn bankrekening geblokkeerd heb tegen automatische incasso's (gelukkig maar). Waarom dat nodig was weet ik niet want ik had opgewaardeerd met 5 Euro. Het gevolg was mijn ClickAndBuy account geblokkeerd was en een extra rekening van 15 Euro. Mijn ClickAndBuy account saldo was -11,57 Euro.
Hierop heb ik een email gestuurd naar [email protected] en [email protected] met als reactie dat hun uit "good will gesture" 7,50 Euro terug hadden gestort. Ik moest nog wel de overige 7,50 betalen. Mijn ClickAndBuy account saldo was -4,07 Euro.
Hierop heb ik weer per email gereageerd dat deze hele incasso actie onterecht is en dat ik mijn geld terug wil. Niet lang daarna heeft ClickAndBuy nog eens 4,07 Euro op mijn account gestort zodat het saldo nu 0,00 Euro is. Maar waar is nu mijn 3,43 Euro gebleven?
Ik heb nogmaals een email gestuurd dat ik hier niet van gediend ben en dat dit soort praktijken gewoon diefstal zijn. Ik ben benieuwd of ik mij 3,43 Euro nog terug krijg.
Ook al zijn dit maar kleine bedragen, als ik op het internet zoek dan zie ik heel veel gedupeerde mensen. Dan lopen deze kleine bedragen toch aardig op. Ook ik, net als ieder ander, moet voor iedere Euro werken.
Als bijkomend ergenis was hierdoor mijn Apple ID geblokkeerd. Ik heb hiervoor een email naar Apple Support gestuurd en binnen een paar uur had ik een reactie ontvangen dat mijn Apple ID weer was geactiveerd. Kijk, zo hoort support te zijn. Apple krijgt van mij 10 punten.
Laatst gewijzigd door dvmierlo op 30 dec 2011 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 29 dec 2011 17:48
Re: Click and buy
Ik heb het bedrag terug laten boeken en Click&Buy laten blokkeren, zodat er geen verdere afschrijvingen plaats kunnen vinden.
Re: Click and buy
Het blijkt dat de 4,07 niet gestort was. Dit was het restant van de eerste 15 Euro welke ik nog zou moeten betalen volgens ClickAndBuy. Deze ochtend werd ik weer eens verrast doordat ClickAndBuy geprobeerd heeft de 4,07 Euro van mijn rekening te halen. Omdat dit niet gelukt is hebben ze weer 15 Euro extra in rekening gebracht. Deze ochtend was mijn balance ineens -19,07 Euro.
Wat zijn dit een stelletje oplichters. Gelukkig heb ik mijn rekening geblokkeerd voor automatische incasso's. ClickAndBuy krijgt geen cent meer van mij. Dit is toch geen normale manier van omgaan met het geld van andere mensen.
Wat zijn dit een stelletje oplichters. Gelukkig heb ik mijn rekening geblokkeerd voor automatische incasso's. ClickAndBuy krijgt geen cent meer van mij. Dit is toch geen normale manier van omgaan met het geld van andere mensen.
Laatst gewijzigd door dvmierlo op 30 dec 2011 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Click and buy
Zojuist heb ik het online formulier van het ECC ingevuld met een klacht over de handelswijze van ClickAndBuy.