hallo ik werk nu 4 dagen in de week van 7.00 uur tot 16.30 uur 9 uur per dag volgens arbeid contract
en om de week zaterdag van 9.00 uur tot 12.30 overwerk
nu verplicht mijn baas mij om 40 uur te gaan werken zaterdag van 8.00 uur tot
14.00 uur en maandag vrij de dinsdag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.15 uur
10 jaar terug hebben wij atv dagen ingeleverd en en vakantie uren om 4 dagen van 9 uur te gaan werken nu zegt mijn leiding gevende dat wij de atv uren kwijt zijn en betaald ons alleen de 4 extra uren per week uit mijn leiding gevende die hier over gaat zit ook nog eens bij ons in de or
mijn vragen zijn ?
kunnen zij zo om mijn arbeid contract heen
kunnen zij mij zo van 36 naar 40 uur werken laten
hoe zit het met de afspraken atv uren inleveren van 10 jaar terug
kan een leiding gevende die via het MT opdracht krijgt om dit voor elkaar te krijgen ook in de or werkzaam zijn (hij is de advocaat van beide partijen lijkt mij)
mijn sociale leven veranderd behoorlijk geen voetbal meer met mijn zoontje
stacaravan kan ook weg enz
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] van 36 naar 40uur en op zaterdag verplicht werken
-
Re: van 36 naar 40uur en op zaterdag verplicht werken
Het zou mooi zijn als er 1 (of meer?) nieuwe werknemers zouden worden aangenomen. 4 extra uren van jou + 7 collega's levert toch weer mooi een baan op van 32 uur.
-
daar voor zijn wij 10 jaar terug ook 36 uur gaan werken
Dat is de theorie. Maar die werkt alleen als er zo'n grote groep mensen is die allemaal ongeveer hetzelfde werk doen, zodat je een vergelijkbare baan erbij kunt creeeren. En dan is het maar weer de vraag of je iemand kunt vinden, want dat ik ook niet zo makkelijk.Jolijn schreef:Het zou mooi zijn als er 1 (of meer?) nieuwe werknemers zouden worden aangenomen. 4 extra uren van jou + 7 collega's levert toch weer mooi een baan op van 32 uur.
Ik werk zelf bij een behoorlijk groot bedrijf, maar als iedereen een stukje van zijn werk inlevert om een nieuwe baan te creeeren, dan heb je een soort van superman nodig die al die verschillende taken aankan.