LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
guardians
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 nov 2011 21:00

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door guardians »

van gerwen schreef:Ook ik heb kaartjes besteld voor de night of the proms. Toen ik een bericht ontving dat de geplaatste order niet door kon gaan raakte ik ligt in paniek. Er werden mij wel andere kaartjes aangeboden. Zou ik ook mijn geld kwijt zijn.?? Snel bij een ander kaartjes besteld , aangezien de reactie's op TICKETLOKET niet al te positief waren.
Vanmorgen kreeg ik echter van TICKETLOKET keurig netjes per mail de kaartjes toegestuurd. Mijn complimenten voor dit bedrijf, keurig alles afgewerkt.

Groeten, Geert
Waarom wordt er zo raar gereageerd als iemand een positieve reactie plaatst ?
Dit is helaas toch wel een kenmerk van Fora. De klanten die tevreden zijn hoor je niet. Alleen de klanten die niet tevreden zijn ( tenminste dat zeggen ze ) zoeken Fora op. Jammer maar helaas.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock: :shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.

yorinne
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 okt 2011 19:29

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door yorinne »

Wendy86 schreef:Wat vervelend Yorinne! Ik heb in ieder geval elke dag minstens 10 keer (dezelfde) mail gestuurd dat ik mijn geld terug wilde. Op een gegeven moment was ik het enorm zat dat ik achter mijn eigen geld aan moest gaan en geen reactie kreeg. Toen heb ik dus aangifte gedaan op mijnpolitie.nl en heb een kopie in de bijlage gedaan samen met een link naar dit topic om te laten zien dat ik er echt mee bezig was. En vandaag opeens mijn geld terug gekregen. Dus ik raad je aan hetzelfde te doen hopelijk helpt het jou ook om je geld terug te krijgen van die prutsers!
kun je mij een kopie sturen van wat jij naar ze verzonden hebt,want het lukt mij niet namelijk

mrieke83
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2011 14:03

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door mrieke83 »

Ik heb net mijn geld terug gekregen. Ik heb gisteren en vandaag continu dreigmailtjes gestuurd dat ik vrijdag aangifte ging doen van oplichting!!

Dus mensen laat het er niet bij zitten en pak ze aan!!

IJVW
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 nov 2011 19:37

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door IJVW »

Na bijna twee maanden een e-mail ontvangen dat de bestelling verder wordt verwerkt. Kan ik m'n geld nog terugeisen, bijvoorbeeld door beroep te doen op mijn bedenktijd? Zijn er nog mogelijkheden? Door al dat gedoe en de vele e-mailtjes heb ik er helemaal geen zin meer in. Heb genoeg van al dat gedoe!

stargazer
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2011 21:01

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door stargazer »

Afgelopen zomer de duurste kaarten besteld voor Frans Bauer. We hadden deze voor een speciale gelegheid besteld voor onze ouders van 70 jaar!. Wat blijkt dat die gasten van Ticketloket niet bereikbaar zijn en dat ze pas drie dagen voor het evenement de kaarten toesturen die ook nog eens niet van gelijke waarde zijn. Het waren kaarten die achteraf via Vakantieveiling zijn verkregen. En wat nog erger is het waren kaarten voor in de uiterste uithoek helemaal bovenin de Ahoy waren. Ik weet niet of iedereen hiermee bekend is maar deze plaatsen waren zeker niet geschikt voor mensen van boven de zeventig. Na veeluldig e-mail contact en voortdurend aan het lijntje gehouden dat ze onze vragen zouden beantwoorden hebben we uiteindelijk maar dit bericht geplaatst. Ik roep iedereen op om daar geen kaarten meer te kopen want ze komen hun afspraak niet na. En bovendien kun je er niet van op aan of je wel de kaarten krijgt die je besteld en zeker niet dat je het prijsverschil terugkrijgt.

oliviaan
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 nov 2011 10:21

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door oliviaan »

Inmiddels, na vele e-mails verzonden naar Ticketloket.com en geen reactie terug ontvangen, heb ik melding gemaakt bij http://www.mijnpolitie.nl [niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator]. Hopen dat Ticketloket zich fatsoenlijk gaat gedragen en nu wel mijn geld gaat terug geven, omdat ze de bestelde kaarten niet hebben geleverd. Mensen maak melding bij de politie ervan! Dit moet stoppen voordat nog meer mensen de dupe van Ticketloket gaan worden.
Laatst gewijzigd door Radar op 22 nov 2011 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Margriet1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2011 08:33

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Margriet1966 »

Ik heb twee bestellingen openstaan bij Ticketloket, Coldplay en Doe Maar... ben zo dom geweest om voor Doe Maar daar ook te bestellen, dat wordt een jaar in de zenuwen zitten of ik de kaarten wel krijg, dus heb om annulering gevraagd, maar zal wel geen antwoord krijgen.
zijn er dan helemaal geen mensen met positieve reacties?
Margriet.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Margriet1966 schreef:Ik heb twee bestellingen openstaan bij Ticketloket, Coldplay en Doe Maar... ben zo dom geweest om voor Doe Maar daar ook te bestellen, dat wordt een jaar in de zenuwen zitten of ik de kaarten wel krijg, dus heb om annulering gevraagd, maar zal wel geen antwoord krijgen.
zijn er dan helemaal geen mensen met positieve reacties?
Margriet.

Waarom bestel je deze tickets via zo`n site - en niet via de officiele kanalen?
Want dit soort acties houd dergelijke sites nu juist actief - waardoor ze door kunnen gaan met mensen min of meer te belazeren (veel te veel betalen voor tickets, (bewust) minderwaardige tickets leveren en pas als mensen beginnen te reclameren geld (deels) terugbetalen.. mensen laten betalen voor 'aangetekend verzenden' en dat vervolgens (alweer bewust?) niet doen?

Wel vreemd dat 'bedrijf' ticketloket.com ook helemaal niets van zich laat horen - en een uitleg geeft over het hoe en waarom van hun werkwijze.

Ik blijf erbij - zolang mensen bestellen bij dit soort sites - zeker gezien de publiciteit hierover - zijn deze mensen mede oorzaak van hun eigen ellende.
Klinkt hard - maar dat is wel de 'root cause'.
Als dit soort bedrijven geen klanten krijgt - verdwijnen ze vanzelf.

Margriet1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2011 08:33

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Margriet1966 »

Als ik mijn kaarten voor Coldplay wel krijg, zal ik het laten weten....

Margriet1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2011 08:33

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Margriet1966 »

Guardian, je hebt helemaal gelijk, ik had veel beter moeten kijken, maar ben dan veel te gehaast met bestellen. En bovendien komen ze altijd bovenaan als je een concert googled, de website ziet er fantastisch uit, dus ik heb niet goed nagedacht. Maar aan mij hebben ze een slechte... ik kom uit Franeker, waar dat zogenaamde kantoor is, daar is dus idd niets te zien. ik heb een 06 nr. gebeld, door veel websites te openen, wordt niet opgenomen. Maar ik heb nog even: Coldplay is pas 17 december, dus wie weet krijg ik nog wat. Er zal toch ook wel iets goed gaan?? Of ben ik nu veel te goed van vertrouwen. Het houdt me in ieder geval goed bezig. Om gek van te worden.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ervaring van anderen geeft je weinig hoop.

Maar - mogelijk dat ticketloket meeleest, en de zaken beter is gaan aanpakken.
Dus, je kan alleen maar rustig afwachten - of ze een annuleringsmail zenden (of brief) waarin je binnen max 30 dagen (wettelijke termijn) je geld terugeist.

Hun reageren schijnt echter te wensen over te laten (ze lezen mail kennelijk niet)

balanceg
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2011 18:15

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door balanceg »

Beste Allen,

In juni had ik twee kaarten voor het concert van Lenny Kravitz besteld.
Het intussen bij iedereen op deze site bekende scenario heeft plaatsgevonden.

Kaarten zijn geleverd per email echter niet de door mij bestelde staanplaatsen op de vloer, maar ergens boven in Ahoy.

let op de algemene voorwaarden!!!

Ter verduidelijking de algemene voorwaarden
2.2
Herroeping wegens correctie van het aanbod is toegestaan.
Opdrachtgever heeft, na de verzonden melding door de Opdrachtnemer aan de Opdrachtgever vervolgens het recht om binnen twee kalenderdagen de overeenkomst te ontbinden met inachtneming van artikel 9.4. Ontbinding dient per Electronische post plaats te vinden.

9.4
Opdrachtgever heeft het recht om bij een wijziging door opdrachtnemer van de door opdrachtgever bestelde produkten de overeenkomst per direct te ontbinden zoals beschreven in artikel 2.2.

Ontbinding van de overeenkomst is niet toegestaan indien de wijziging betrekking heeft op een wijziging van een bepaalde rang, anders dan door opdrachtgever besteld, binnen een categorie.
In dat geval zal door Opdrachtnemer het verschil tussen beide rangen aan opdrachtgever worden vergoed.


Goede Tip: In de Algemene Voorwaarden kunnen de verplichtingen van de webshop tegenover de consument niet beperkt worden.


Na 55 emails te hebben gestuurd is inmiddels mijn geld teruggestort.
- evt ontvangen kaarten terugsturen met een ingebrekestelling
- Rechtsbijstand inschakelen (cc in het mail verkeer)
- Sla alle emails op
- Politie aangifte meezenden

en niet op geven!!!

GA NOOIT MET TICKETLOKET.COM IN ZEE!!!!!!!! ZEER ONBETROUWBAAR

succes.

Margriet1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2011 08:33

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Margriet1966 »

Ticketloket:
Heb gister de ING ingeschakeld en gevraagd om bemiddeling van teruggave van geld. Ik had kaarten besteld bij ticketloket voor Coldplay en Doe Maar (symphonica in Rosso) a 600 euro samen. En diverse emails gestuurd naar ticketloket.
Vanmiddag zag ik tot mijn verbaziging dat beide bedragen zijn teruggestort!! Wat ben ik blij zeg. Geen kaarten voor coldplay en Doe Maar, maar wel geld terug. Doe Maar kan ik nog gemakkelijk zelf regelen en Coldplay zie ik wel wat we doen. Maar in ieder geval kan ik weer rustig ademhalen...
Heb Ticketloket een email gestuurd, bedankt voor de medewerking en gezegd dat ze in die toekomst orde op zaken moeten stellen. Telefoonnr. beschikbaar moeten stellen, zodat mensen iets kunnen met hun onmacht. Maar als ze hun zaakjes goed op orde hebben, dat dat dan niet nodig is.
Margriet.

Jurgen100
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2011 20:20

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Jurgen100 »

Op 4 november ontving ik bericht van Ticketloket dat er geen kaartjes voor Rihanna beschikbaar waren. Ze zouden het geld per direct overmaken. Het geld zou dan binnen 3 tot 5 dagen op mijn rekening staan. Uiteraard stond er twee weken daarna nog geen geld op mijn rekening. Toen kreeg ik afgelopen vrijdag wederom een e-mail. Daarin stond dat er iets niet goed was gegaan bij het overmaken. Het zou weer 3-5 dagen duren. Toen vond ik dat het lang geduurd had en heb ze de afgelopen 3 dagen elke dag mail verzonden. Ik heb gewoon het bericht van hun beantwoord en erbij gezet dat ze het geld per direct moesten overmaken. Elke keer beantwoorden, knippen en plakken en dan verzenden. Dan kun je een beoorlijk aantal mailtjes sturen binnen een paar minuten. Ik weet niet of het geholpen heeft, maar gisteren was uiteindelijk de 305 euro teruggestort op mijn rekening. Ikzelf bestel bij hun niks meer. Ze kunnen de dienstverlening heel simpel en snel verbeteren: door echt binnen 5 werkdagen inhoudelijk antwoord te geven op vragen die mensen stellen (ik vind 5 werkdagen sowieso al te lang!), of een telefoonnummer op internet zetten dat je ze kan bellen. Dat scheelt heel veel frustratie. In ieder geval voor mij nooit meer, maar ben uiteraard wel blij dat ik het geld terug heb ontvangen.

Margriet1966
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2011 08:33

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Margriet1966 »

Kreeg vandaag ook een bericht van ING dat ze niet konden bemiddelen... terwijl ze dat wel toe hadden gezegd aan de telefoon...
Dus het was echt ticketloket die het bedrag hebben teruggestort.

tatra
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2011 22:13

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door tatra »

Ik heb begin september kaartjes besteld voor Najib Amhali op 2-12-2011 in Breda. 3x een bevestiging gehad dus het zou wel goed komen.
Krijg net een mailtje dat de kaartjes niet aan hun geleverd zijn en wij ze dus ook niet krijgen.
Geld is direct teruggestort op mijn rekening.
Ook wij hebben ons al maanden verheugd op dit uitje en kosten gemaakt om de show bij te kunnen wonen.
Ik heb gereageerd op de mail van ticketloket maar ik verwacht hier eigenlijk geen respons op te krijgen.
Aan iedereen een oproep om geen kaartjes te bestellen bij deze [ongefundeerde opmerking verwijderd door moderator].
Laatst gewijzigd door Radar op 25 nov 2011 10:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Voor Najib kon men dit ook niet waarmaken - dit was bijna per direct overal uitverkocht.

Valse beloften en rente trekken van jouw geld..

fox2406
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 nov 2011 09:39

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door fox2406 »

Hallo allemaal,

ik heb vorige weekkaartjes gekocht voor Doe Maar in Rosso voor volgend jaar oktober. Dat heb ik gedaan via de site ticketloket.com.
Nadat ik de kaartjes besteld had, heb ik een mail gestuuurd om te vragen wanneer de kaartjes zouden komen, omdat er een kadootje bij zit.

Je krijgt alleen maar automatische mailtjes terug en geen antwoorden. Ik begin hem toch wel een beetje te knijpen nu ik al deze berichten lees.
Vooral omdat het nog zo lang duurd en ik nu nog kaarten via een andere kanaal kan bestellen. Is er iemand die wel een goede ervaring met ze heeft??

groetjes

Schelly
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2011 09:58

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Schelly »

@Magriet 1966,

Hallo, ik heb ook kaartjes besteld via ticketloket voor volgend jaar doe maar, graag zou ik weten wat jij gestuurd hebt om je geld terug te krijgen magriet.
ik zou het heel prettig vinden als je ons hiert verder mee zou willen helpen?
hoop dat het mij ook lukt.

Gesloten