Ik had nog helemaal niet verteld hoe het is afgelopen met de keuken...
Een klein drama heeft zich hier afgespeeld...
De keuken werd keurig afgeleverd een dag voor de montage door 2 keurige heren in bedrijfskleding.... Hoe anders was dan ook de monteur die in zijn eentje kwam om de keuken te plaatsen.... Het was een ZZP-er ingehuurd door het montagebedrijf van Mandemakers (De Keukenman) om de drukte op te vangen.
Deze ZZP-er kwam aan in een afgetrapte volkswagenbus, ongeschoren, afgetrapte spijkerbroek aan.. Maar dacht ik toen ik de deur open deed... hij is vast heel goed in keukens plaatsen.
Helaas.. dat was hij niet...
Boren en zagen zonder de geleiders van de lades af te plakken
Overal in huis troep
Een kras gemaakt op mijn hagelnieuwe werkblad
De achterwand (spatrand) verkeerd gemonteerd door veel te dikke dotten lijm te gebruiken
Gaskookplaat beschadigd
Afzuigkap beschadigd
Witte kit gebruikt om een zwart werkblad en een zwarte vensterbank te kitten
Smerig gekit
Werkblad beschadigd en goor achter gelaten
Afvoer van de gootsteen niet correct aangesloten met lekkage tot gevolg
Afvoer van de overloop niet goed aangesloten met wederom een lekkage tot gevolg
De acrylfronten niet goed behandeld (met een soort wax ofzo om hard te worden)
De RVS greeplijsten beschadigd.
Uiteindelijk na 7 bezoeken van diverse servicemonteurs is zowat alles vervangen behalve het werkblad.
Het werkblad wordt vervangen op 5 december.
Het is een heerlijke keuken, zit goed in elkaar, is mooi en voelt goed aan.
Ook met de ATAG apparatuur ben ik helemaal content, echter het fijne gevoel wat je zou moeten hebben direct na de oplevering van je keuken heb ik nooit gehad.
Als het goed was gegaan de eerste keer had ik waarschijnlijk een postief verhaal overhouden, maar is zo ontzettend veel misgegaan, dat dit geen toeval kan zijn.
De service van DMG-groep is op niveau, mits je hier op aandringt.
Voor het vervangen van het werkblad heb ik zelfs teksten van het Burgelijk Wetboek moeten sturen... dat is erg jammer.
Dit was eens een Mandemakers keuken, maar daarna nooit nooit weer....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |